Bønna Skrevet 30. juni 2007 #1 Del Skrevet 30. juni 2007 Hvorfor er det slik at negere så ofte bruker rasekortet? Det er jo som om det skal være et argument i seg selv å være neger. Det er negere ditt og negere datt, og siden de er neger så…… osv. Hvorfor er det sånn? Jeg tror det er fordi naive germanske multikultifantaster gir dem muligheten til å gjøre det. Og da bruker negrene ganske enkelt bare den muligheten som serveres dem på et gullfat. Men jeg for min del er drittlei både multikultifantaster og negere som bruker rasekortet oftere enn Paris Hilton kjøper klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #2 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg er også drittlei at bestandig når en mørkudet opplever motstand så er det plutselig fordi dem er mørke og da er alle rassister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 1. juli 2007 #3 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg er også drittlei at bestandig når en mørkudet opplever motstand så er det plutselig fordi dem er mørke og da er alle rassister og noe av det verste er at folk er så redde for å bli kalt rasister. Hvorfor ikke bare si til de at de tar feil, og at motstanden de får er pga dårlig oppførsel ikke pga farge? Vi skal være så dumsnille hele tiden at jeg blir gaaaal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juli 2007 #4 Del Skrevet 2. juli 2007 jeg har også lagt merke til at det blir brukt stadig oftere, er ikke det å gjøre seg selv en bjørnetjeneste da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bønna Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 8. juli 2007 Nå har jeg også hørt at i FN-systemet skal folk som kalles for hvite passe seg vel for å komme på kant med ikke-hvite. Dersom hvite i FN-systemet bare blir beskyldt for rasisme kan de visstnok bare glemme videre karriere i FN. Dette forholdet er visstnok noe ikke-hvite er svært bevisste, og benytter dette aktivt som et ledd for å promotere sin egen karriere og sin egen sak. Hvis dette er tilfellet er FN-systemet direkte rasistisk. Men det mest absurde ved det hele er at de som diskrimineres er de som vanligvis anses for å styre forestillingen. Det sier jo litt om hvilken betydning begrepet rasisme har i vestlig/hvit kultur. Noe som står i sterk kontrast til det bildet innvandringstilhengerne gjerne maler av vestlige/hvite samfunn. Hvor fornuftig er det egentlig, at hvis man er i posisjon til det nærmest kan eliminere en hver motstand ved å trekke fram rasismespøkelset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 9. juli 2007 #6 Del Skrevet 9. juli 2007 Nå har jeg også hørt at i FN-systemet skal folk som kalles for hvite passe seg vel for å komme på kant med ikke-hvite. Dersom hvite i FN-systemet bare blir beskyldt for rasisme kan de visstnok bare glemme videre karriere i FN. Dette forholdet er visstnok noe ikke-hvite er svært bevisste, og benytter dette aktivt som et ledd for å promotere sin egen karriere og sin egen sak. Det er påfallende likt hvordan hverdagsrasisme fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #7 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg tror også frykten for å bli kalt rasister er stor blant lærere og politi. Jeg kjenner noen jenter som benytter seg av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bønna Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 21. juli 2007 Det er påfallende likt hvordan hverdagsrasisme fungerer. Som i tilfelle tvinger fram spørsmålet hvorfor man skal føre en politikk som øker de etniske og kulturelle forskjellene i Norge? Drømmende innvandringstilhengere som deg kan sikkert moralisere og uffe dere over menneskene slik de er, men menneskene er nå en gang slik de er, og det har aldri vært særlig effektivt, eller særlig intelligent, og sette moralske prinsipper foran den menneskelige natur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 30. juli 2007 #9 Del Skrevet 30. juli 2007 Som i tilfelle tvinger fram spørsmålet hvorfor man skal føre en politikk som øker de etniske og kulturelle forskjellene i Norge? Drømmende innvandringstilhengere som deg kan sikkert moralisere og uffe dere over menneskene slik de er, men menneskene er nå en gang slik de er, og det har aldri vært særlig effektivt, eller særlig intelligent, og sette moralske prinsipper foran den menneskelige natur. Ja, hvorfor gasser vi ikke bare folk vi ikke liker i gasskammer, steiner dem eller brenner dem på staken...fordi det er jo bare slik vi mennesker er......ingen grunn til å motarbeide menneskelig natur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå