Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #1 Del Skrevet 30. juni 2007 Har nettopp fått jobb i UD i Oslo og lurer på om noen her vet hvor de UD-ansatte går ut på byen? Kjenner ikke noen ennå og tør ikke å spørre dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CiZi Skrevet 30. juni 2007 #2 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Har nettopp fått jobb i UD i Oslo og lurer på om noen her vet hvor de UD-ansatte går ut på byen? Kjenner ikke noen ennå og tør ikke å spørre dem... Da er det bare å bli kjent med kollegaene dine.SPØR! Endret 30. juni 2007 av CiZi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Del Skrevet 30. juni 2007 Begynner ikke før om en stund så tenkte kanskje noen på KG jobber der eller kjenner noen der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 30. juni 2007 #4 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg kjenner to som jobber i UD og har ikke lagt merke til at de går noen spesielle steder. Tror egentlig ikke de er så uendelig interessert i å henge med UD-folk på fritiden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #5 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg skal innrømme jeg er litt lost i byen og ikke vel bevandret på Oslos utesteder men det kunne i det minste vært gøy å høre eksempler på steder enkelte av de vanker? Skal vel ut litt i sommer før arbeidsstart er i august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #6 Del Skrevet 1. juli 2007 Om torsdager er noen av dem på Paddys like ved UD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLy Skrevet 2. juli 2007 #7 Del Skrevet 2. juli 2007 Har du ikke fått en fadder eller noe sånt? Pleier jo å være en del sosiale happenings i mange av dep.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2007 #8 Del Skrevet 2. juli 2007 UD-aspiranter er hvertfall overalt...Lille Smuget, Smuget, Paddys, Fru Burums, Neon, utestedene ved Vika og omegn, sentrum, Aker Brygge-utestedene, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utlogget Skrevet 13. juli 2007 #9 Del Skrevet 13. juli 2007 Næh, så morsomt. Jeg jobber også der! Vi pleier å gå på Aker Brygge egentlig, eller området rundt Vika/Nationaltheatret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #10 Del Skrevet 21. juli 2007 Seriøst...du får et kjedelig liv i denne byen dersom du skal begrense horisonten til kun kolleger . Var også nyinflyttet en gang og mange av vennene i dag har jeg fra studier, kurs og bekjente av venner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå