Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Menn burde ha forbud mot å skrive her inne på KVINNEGUIDEN. Hva slags "menn" er det som har interesse av å delta i debatter på jentenes egen side ? Homofile, tøffelhelter, drittunger...? Pell dere vekk !
Hedda-78 Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Nei, makan! Hva er dette for surmaga innlegg? Du kunne i det miste ha guts til å skrive som innlogget og stå for det du mener. Vi er faktisk veldig glade i mennene på kvinneguiden. Mye av det vi diskuterer og lurer på handler jo om menn, og det er jo kjempefint å kunne få mennene sine meninger og oppfatninger om ting og tang vi lurer på! KG hadde blitt kjedelig uten gutta våre. Nei, det er ikke mannfolka våre som må pelle seg vekk, det er sure gjester som bør holde seg unna!
Gjest Silmarill - utlogga nå :-) Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Helt enig i hele innlegget ditt Hedda-78 Hva får gjester til å komme med sånne uttalelser? Vi vil ha de mennene vi har her, og ønsker gjerne flere. Nei, det er ikke mannfolka våre som må pelle seg vekk, det er sure gjester som bør holde seg unna!
Mirabella76 Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Det gjer meg ingenting at det er menn her på KG, men eg må ærlig innrømma at eg ikkje skjønnar kva interesse dei har av å vera på eit kvinneforum...
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Det gjer meg ingenting at det er menn her på KG, men eg må ærlig innrømma at eg ikkje skjønnar kva interesse dei har av å vera på eit kvinneforum... De liker vel å lære om kvinner og de kan også lære oss kvinner om menn. Dette er veldig bra mener nå jeg da.
Mirabella76 Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 De liker vel å lære om kvinner og de kan også lære oss kvinner om menn. Dette er veldig bra mener nå jeg da. Joda, men kvifor startar dei ikkje heller sitt eige manneforum?
Gjest Labellamia Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 Gjest var nok litt surmaga ja. Kansje hun har fått svar på et innlegg fra en mann, som traff der det ikke skulle? Men har nok stilt meg spørsmål jeg også hva menn gjør inne på et typisk kvinneforum. Når det er sagt så er det vel en del kvinner som etablerer seg på typiske mannlige forum også skulle jeg tro.
Gjest tomatMina Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 Joda, men kvifor startar dei ikkje heller sitt eige manneforum? Det er jo fortsatt flertall av kvinner her da, så noen menn er jo bare veldig hyggelig! De har mye å komme med på godt og vondt som kan være nyttig for oss kvinner- Manneforum finns nok, men tror det kanskje blir veldig mye "guttegreier" der som diskuteres. Her er det jo alt fra barneforum til sørgeforum og mange menn liker å delta i slike debatter/tråder. Noen manneforum blir også sett på som "homoforum"
Gjest Bellatrix Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 Joda, men kvifor startar dei ikkje heller sitt eige manneforum? Kanskje de har lyst til å diskutere med kvinner?
Gjest Pjusk Skrevet 30. juni 2007 #11 Skrevet 30. juni 2007 Joda, men kvifor startar dei ikkje heller sitt eige manneforum? Hvorfor skal de det? Jeg tror 99% av de sakene jeg siskuterer her inne kunne jeg likegodt diskutert med en mann. Heia mangfoldet!
Daiquiry Skrevet 30. juni 2007 #12 Skrevet 30. juni 2007 jeg synes det er topp at mannfolkene skriver her, da får man flere synspunkter på ting. Det jeg ikke liker, er gjester som ødelgger. Synes det skulle bli mye strengere moderering på dem.
Gjest Mann 26 Skrevet 30. juni 2007 #13 Skrevet 30. juni 2007 Noen manneforum blir også sett på som "homoforum" Jeg er mann og har vært inne på sånne såkalte mannsforum. Det er som du jeg siterer mange menn som tror du er homofil men ikke alle. Jeg har ikke noe mot homofile, men jeg er det ikke selv og vil gjerne diskutere saker der jeg ikke blir oppfattet som en heller. Her på KG er det prat om alt mulig som jeg gjerne liker å lese. Jeg skriver ikke ofte i denne tråden, men liker meg på aktuelt, gennerelt, samliv, kropp og helse, BARN OG MAT trådene. Derfor er jeg her på KG.
Gjest StockDama Skrevet 30. juni 2007 #14 Skrevet 30. juni 2007 Heller menn enn gjester som er sint på noe som ikke er verdt å være sint over. Syns det er koslig at det er menn her.
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2007 #15 Skrevet 30. juni 2007 før var jeg bare her for å sjekke damer, men nå er jeg her bare av gammel vane
Gjest Deception Skrevet 30. juni 2007 #16 Skrevet 30. juni 2007 Hvorfor skal de det? Jeg tror 99% av de sakene jeg siskuterer her inne kunne jeg likegodt diskutert med en mann. Heia mangfoldet! Jeg er enig i alt du skriver her, Pjusk. Mangfold er bra, og rene kvinneforum kan gjerne ha en tendens til å utarte i negativ retning (som man kan se hvis man besøker div. gravid/momzillafora i nettverdenen).
Gjest Tidligere bruker Skrevet 30. juni 2007 #17 Skrevet 30. juni 2007 før var jeg bare her for å sjekke damer, men nå er jeg her bare av gammel vane Underskriver den. Forskjellen er at nå skriver jeg som gjest slik at ingen av de KG-damene jeg har sjekket og dumpet blir lei seg fordi jeg har funnet verdens nydeligste dame og ikke vil være utro.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #18 Skrevet 30. juni 2007 Myke menn med dårlig selvtillit er på KG. De virkelige gutta er på hegnar.online
ToveM Skrevet 30. juni 2007 #19 Skrevet 30. juni 2007 Noen menn her, gjør vel bare at det blir litt balanse
Far til 2 Skrevet 30. juni 2007 #20 Skrevet 30. juni 2007 Menn burde ha forbud mot å skrive her inne på KVINNEGUIDEN. Hva slags "menn" er det som har interesse av å delta i debatter på jentenes egen side ? Homofile, tøffelhelter, drittunger...? Pell dere vekk ! Kan det være at sånne kompromiss løse, egoistiske, følelsesløse og barnslige menn som meg noen ganger gir svar som ikke faller helt i smak ? I så fall får du si det til meg i en debatt fremfor å la alle menn få gjennomgå. Det blir galt å ta alle menn under en kam.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå