Gå til innhold

Blir norske men kuet av norske kvinner?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Norske menn har høyere bmi enn norske kvinner så er det noen som vralter rundt som griser i det landet her så er det mannfolka.

BMI kan du få billig av meg. Mulig at menn er fetere for alt jeg vet, men høy BMI kan like gjerne være at personen er veltrent. Særlig gjelder dette menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Norge er et land for spesielt interesserte.

Kvinner flyr rundt i orange kjeledresser på oljeplattformer, de springer rundt i allværsjakker og gummistøvler, de er tykke, vralter rundt som feite griser i gjørma og de popper ut barn og ammer dem med puppen ute enten det er stortingsmøte med NHO-lederne og andre konsernsjefer tilstede eller om det er på resturanter og kaféer der andre mister konsentrasjonen og matlysten som konsekvens.

Norge er landet der SV-kvinnene, Ottar-kvinnene og Gerd-Liv sympatisører blir hyllet for sin tilstedeværelse og er landet der ingen får si en antydende bemerkning om at det ikke er ønskelig eller sexy med overvektige kvinner. I tillegg skal norske kvinner ha hver sin verktøykasse der de kan ordne og i og fikse enhver lekkasje eller bilmotorproblem.

Er Norge blitt annerledeslandet der menn er blitt bleke, tynne og kuede pingler som alle er konfliktvegrere og redde for diskusjoner og der kvinnene er pansrede He Mans som bulldoser over alle menn de treffer på, på sin vei?

Hva sier dette om Norge og hva vil alle turistene tro?

Det er jammen ikke lett å være kvinne i Norge i dag. Ikke rart så mange blir utbrendt og syke når det er SÅ til de grader vanskelig å forstå hvilke rollemønster vi skal følge.

I en annen tråd her ble det rakket ned på dumme og deilige kvinner i bygdenorge som bare var hjemme og ikke gjorde noe utav seg. Ikke hadde de høyere utdannelse heller. Ok, så da er det feil.

Men det er visst feil å gjøre karriere og, enten det er på en oljerigg eller på kontor. Ikke skal vi ha kjøtt på kroppen, men om vi er slanke og veldreide ja da er vi bimboer som elsker å vise seg frem og er til skam for Norge. Innvandrermennene syns vi er horer og vil ikke ha oss.

Menn vil ikke ha kvinner som nikker og sier ja kjære til alt og enhver. Men så vil de ikke ha kvinner med beiin i nesa som sier det de mener og bestemmer der de kan heller...

Kjære alle sammen, kan dere snart gjøre klart for meg hvordan jeg bør være, se ut og forholde meg til andre mennesker slik at jeg snart kan begynne å gjøre noe riktig???????

Hilsen møkkalei dame, eller kvinne, eller kjærring, eller hore, eller eller eller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Meg over her, jeg glemte en ting...

Vi er dårlige mødre om vi ikke ammer, men ammer vi får vi kjeft fordi pupp er stygt og ekkelt og skal helst dekkes til. Mens på byen er vi snerpete om vi ikke viser kløft.. Forstå det den som vil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Meg over her, jeg glemte en ting...

Vi er dårlige mødre om vi ikke ammer, men ammer vi får vi kjeft fordi pupp er stygt og ekkelt og skal helst dekkes til. Mens på byen er vi snerpete om vi ikke viser kløft.. Forstå det den som vil....

Du glemte også at om en kvinne ikke kan bytte dekk på bilen ler menn av henne, og sier:"så mye for likestillinga", men om hun kan bytte dekk er hun ufeminin og mandig...

Eller i senga, der skal hun helst være 22 år og jomfru, men ha seksuell erfaring som en 50 år gammel kvinne.

Og den aller beste, hvor urettferdig det er at kvinner ikke ble innkalt til førstegangstjeneste, for så i neste øyeblikk hevde at kvinner har ingenting i millitæret å gjøre.

Jeg er også forvirret! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tror vi trenger å få oppklaring i dette dilemmaet norske kvinner står ovenfor en gang for alle..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bambi_*

Jeg må le når jeg leser svarene!!

I min erfaring er norske kvinner svært eiesyke, når det gjelder kjæreste, partner av noe slag. En uskyldig prat om vær og vind, gjerne kombinert med smil og latter, blir møtt med et skulende blikk og ei illsint kjerring på vei bort til meg.

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt anklaget & kjeftet huden full i full offentlighet av ei dame som mener jeg flørter med mannen/kjæresten/samboer/whatever hennes.

Har i voksen alder, bodd mange år i utlandet, og dette er det første jeg legger merke til hos norske kvinner.

Slapp av jenter. Fordi noen snakker med typen din, betyr det ikke at du har noe grunn til å være aggressiv eller frekk mot meg eller lage et voldsomt drama av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Bambi:

Det er så utrolig sjarmerende når folk overhodet ikke er innbilske eller full av seg selv. Du har ikke tenkt over at det kanskje er DIN oppførsel du bør vurdere, siden du er fellesnevneren i disse tilfellene?

Jeg har aldri opplevd hverken å bli trakassert for å snakke med andres menn, eller å skjelle ut noen som snakker med min mann. Men så er jeg vel kanskje ikke fullt så perfekt og fantastisk som deg i all din prakt? :sexy:

Jeez, get over yourself girl......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bambi_*
Bambi:

Men så er jeg vel kanskje ikke fullt så perfekt og fantastisk som deg i all din prakt? :sexy:

Nei, det er du vel tydeligvis ikke. Du er vel en av de eiesyke, usikre kjerringene som ikke tåler at andre kvinner skravler med deres menn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest-rabrabara
Nei, det er du vel tydeligvis ikke. Du er vel en av de eiesyke, usikre kjerringene som ikke tåler at andre kvinner skravler med deres menn :fnise:

Hm, dette har jeg aldri opplevd og det hender da seg at jeg prater med andre menn jeg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bernt_*
Innvandrermennene syns vi er horer og vil ikke ha oss.

Så ille er det vel ikke, har inntrykk av at innvandrermenn greit tar til takke med norske damer som sengevarme. Du får smile imøtekommende til dem, så skal du nok se at du får deg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ille er det vel ikke, har inntrykk av at innvandrermenn greit tar til takke med norske damer som sengevarme. Du får smile imøtekommende til dem, så skal du nok se at du får deg noe.

Bra svart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...