Gå til innhold

Hvordan avviser dere en kvinne,

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, hvem kan vel si imot en teletorg-spåkone... :dåne:

*venter spent på fortsettelsen* :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gogirl

Hei! Ville bare ønske deg masse lykke til! jeg har troen på deg jeg, venter spent på å høre hva han sa til invitasjonen! Du virker som en kvinne som er målbevisst og strukturert; hvem lar seg ikke sjarmere av sånt? Også det som hun spådama sa da - dette går nok veien! det viktigste er å stå løpet ut - selv om han sier nei noen ganger, så stå på! les dikt, invitert til middag, send roser, kok en kanin - dette fikser du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bulla_*
Hallo??!!! Hvilken planet er du ifra egentlig?

Han hadde vel ikke smilt til meg hvis han ikke var interessert?

Oh Djeeeeezez,tenker på hvor mange som er intr i meg siden de smiler til meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg inviterte han på middag idag.Som planlagt så ga jeg han kortet med invitasjonen på.Jeg leste også opp diktet for han.Jeg tror han ble helt målløs både av forelskelse og av mitt diktertalent for han sa ingen ting,han bare gikk etter at jeg hadde levert invitasjonen.

Stemmningen var til å ta og føle på skal jeg si dere.

Tidspunktet på invitasjonen er satt til klokka 17:00 så nå venter steka i ovnen og en varm og øm kvinne i senga etterpå. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmningen var til å ta og føle på skal jeg si dere.

Akkurat det tviler jeg ikke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå er jeg helt i spenn her jeg sitter skal jeg si dere!

Nå er det nok bare snakk om sekundene før han står utenfor døra.

Jeg går å tar på litt ekstra parfyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Nå burde han vel egentlig være her?Steka er ferdigstekt så den har jeg tatt ut av ovnen.Eplekaka står i kjelleren hvor det er kjølig.

Alt er klappet og klart.Jeg ringer han hvis han ikke er her klokka 17:30. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå har jeg ringt ham tre ganger men han svarer ikke.

Jeg tror jeg drar hjem til han og sjekker at alt står bra til jeg.Han kan jo ha fått et illebefinnende eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært ham, hadde din ankomst hos meg vært det øyeblikket jeg ringte politiet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Nå har jeg ringt ham tre ganger men han svarer ikke.

Jeg tror jeg drar hjem til han og sjekker at alt står bra til jeg.Han kan jo ha fått et illebefinnende eller noe.

Er han så gammel at det er fare for det ...?

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting pinlig med kaffe og samtale i seg selv ,men det faktum å si det rett i fleisen på han at jeg er interessert i han .

Dessuten kjenner jeg han ikke,vi er bare på hils og er tilknyttet samme sted så derfor jeg er redd for at han skal tro at jeg er litt snål dersom jeg bare inviterer han på kafe eller hjem til meg selv sånn rett ut av veggen.

Det var da voldsomt.

Jeg er forelsket i han og dette er noe jeg ikke klarer å styre selv.Ber bare om tips og råd her.

Hvordan kan du vite at du er forelsket siden du ikke kjenner ham?

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har var hos han men ingen lukket opp.Jeg ringte på og ringte på men ingen lukket opp.Da dro jeg til jobben for jeg tenkte at han kanskje jobbet overtid.Det gjorde han og han hadde med seg forloveden som viste seg å være høygravid. :icon_frown: :riste:

Jeg sa da som sant var at jeg ikke kunne skjønne hvordan han kunne kaste bort livet sitt på et sånt menneske.Jeg fortalte han også hvor bekymret jeg har vært for han og at jeg har vært hjemme hos han og ringt han flere ganger. :frustrert:

Jeg ble deretter en stund igjen på jobben for å følge med på han litt.

En stund etterpå kom sjefen og sa at hun hadde snakket med han og forloveden og at hun vil ha en samtale med meg på kontoret i morgen tidlig. :overrasket:

Jeg er redd og veldig lei meg meg nå for jeg skjønner ikke hva som er iferd med å skje.Til opplysning så er dette ikke en tulletråd som noen skriver her.Jeg trodde ikke at det skulle bli sånn.

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Men han var jo så forelsket i deg. Han smilte jo til og med! :klø:

Jeg skjønner det ikke selv heller.

Hvorfor smilte han når han egentlig bare ga blaffen i meg?

Noe så ondskapsfullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så farlig med å være forelsket i en mann og by han på middag da? Eller se på brudekjoler på nettet og planlegge fremtiden sin? Vet du hva jeg tror? Jeg tror at dere er misunnelige på min lykke.Tåler dere ikke at andre er glade?Nå har jeg gjort i stand hele huset,det dufter nystekt eplekake og grønnsåpe her og steka er ferdigmarinert og klar til å stekes i morgen ettermiddag.Jeg er sikker på at han kommer til å si ja.Hvem sitter med skjegget i postkassa da? Ikke jeg ihvertfall.

Nei, kva er egentlig farlig med å vera besatt av ein mann? Du gir deg ikkje du, same kor drastisk du må gå til verks! DU endar nok opp som den galne kjerringa i "Farlig begjær" ja, om du ikkje tek til fornuft snart!

Og korleis i alle dagar kan du tru at me er misunnelige på eit kvinnemenneske som deg, som det har klikka fullstendig for? Nei, veit du kva...

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er helt lamslått enda.Jeg har det så jævlig nå. :tristbla:

Jeg tror jeg prøver å ringe han for å få svar på hva som skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg skriver ikke her inne for å få sympati.Jeg skriver her for å få klarhet i situasjonen og for å få tips og råd.

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...