Tjorven Skrevet 14. mars 2003 #1 Del Skrevet 14. mars 2003 Vet dere om det finnes strømpebukser som har litt ekstra lange ben. Uansett hva slags strømpebukser jeg handler og uansett hva lags størrelse så synes jeg bena er altfor korte til meg og at hele strømpebuksen bare sklir ned? Går det an å få kjøpt strømpebukser med ekstra lange ben noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 14. mars 2003 #2 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg har samme problemet som deg. Har ennå ikke funnet noen som er ekstra lange i bena. Jeg pleier å kjøpe xxl, det pleier å gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 14. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 14. mars 2003 Ender alltid opp med strømper jeg, for der får man jo ikke det problemet. Men det hender jo at strømper ikke passer til skjørtet man skal ha, og da er det ikke så greit. Kanskje jeg bare må kjøpe ekstra store størrelser. Prøblemer er da at de blir så rare å ha på seg fordi de blir for store i bredden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marion Skrevet 14. mars 2003 #4 Del Skrevet 14. mars 2003 Vet at LaMotes Slimlongs kom med xtra lamge ben for kanskje 1. til 2 år siden, men om de fortsatt er i handelen vet jeg ingenting om desverre. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 21. mars 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 21. mars 2003 Og da kan jeg fortelle at jeg omsider fant strømpebukser som passer meg perfekt da, og de lå i en restekurv hos Lindex med produkter de skulle slutte å selve. Er det ikke typisk? :enig_animasjon: Så hvis noen har tips om eksisterende merker tar jeg det gjerne i mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 24. mars 2003 #6 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har sett ekstra lange ben av La Mote - det var på Ultra på Brynsenteret tror jeg. Til uniformen min, når det ikke skal være pent, men praktisk, bruker jeg ekstra store størrelser i fempakk fra Lindex. Billige og nesten en gangs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå