Gå til innhold

Slankepille som fungerer?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest mella
Jeg bruker noe som heter Phase.. De er IKKE slanke-piller, men sånne karboblokk tabletter. De tar ikke til seg alle karbohydrater og lar det gå med kroppens gang. Men de anbefales egentlig ikke, for i følge innholdet i tablettene så er de veldig usunne i lengden. Men man vet aldri før man prøver. :)

Dessuten er de veldig dyre.

Phase 2 mener du sikkert. De virker visstnok på noen?? Men ikke på meg....Tenkte å få av meg et par kilo uten for mye pine, men hjalp ikke. Tror oxo det er verre å gå ned i vekt når man blir eldre. Virker som om kroppen har en mach vekt den niholder på uansett.....Så et program om dette på tv oxo- så tror virkelig mine antagelser er rette.Det kan være vanskelig å gå ned for mange.Klarer man å pine seg ned noen kilo så glir man liksom tilbake til gamle vekta uansett. Tror mange jobber enormt for å holde vekta. Ikke for å være ekkel men fakta er: for å gå ned 1 kilo må man jogge i 23 timer......Man blir sulten av så mye løping .....så det sier seg selv at man skal slite å pine seg for å gå ned. Sorry, men det er min erfaring nå når jeg er 35 år......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...