Gjest indiangranny Skrevet 14. mars 2003 #1 Del Skrevet 14. mars 2003 Hei :D Måtte lure meg inn en tur og si hei til dere.Jeg blir her ikke lenge fordi jeg får ikke lov å være på nett enda.Øye oprasjon gikk bra men det var det jævligste jeg har vært med på hittil.trodde ikke at en kunne ha så vondt etter en slik oprasjon jeg som er vant til å ligge på bordet. Synet har ikke kommet til bake på øyet men det tar sin tid jeg ser ut som kaptein Sabeltann her jeg sitter og ser med et øye. Ellers alt bra med gamla : hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 14. mars 2003 #2 Del Skrevet 14. mars 2003 Velkommen tilbake. Synd at det var så vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. mars 2003 #3 Del Skrevet 14. mars 2003 Velkommen tilbake og god bedring... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. mars 2003 #4 Del Skrevet 14. mars 2003 GOD BEDRING !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. mars 2003 #5 Del Skrevet 14. mars 2003 Hei håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. mars 2003 #6 Del Skrevet 14. mars 2003 Hei damen! Velkommen tilbake! Håper smertene gir seg snart. Fint å høre at alt gikk bra! God bedring! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. mars 2003 #7 Del Skrevet 14. mars 2003 Velkommen tilbake og håper på rask bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå