Gå til innhold

Define shine spray

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I disse reklamedager, er det noen som har prøvd dette produktet? Jeg har etterhvert fått en opphopning av liknende produkter som står på badet og støver ned, så kanskje ikke så lurt med løp og kjøp prinsippet, er denne bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heh.. Nesj.. SAmme ulla.. Sambo kom hjem med sånn vare-test-ting han fikk på jobben.

Sprayen inneholder bare litt.. shimmer.. Hvis jeg stryker hånda mi over håret ser jeg at hånda glitrer etterpå..

:) Du får teste selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er modig som tørr å nevne Define i dette forumet :lol:

Selv har jeg aldri prøvd produkter derfra, men har registrert at Define har fått skikkelig pepper her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er modig som tørr å nevne Define i dette forumet :lol:  

[.... men har registrert at Define har fått skikkelig pepper her inne!

Helt utrolig, egentlig denne hetsen dette produktet har vært utsatt for. Selv har jeg ikke prøvd det og kommer neppe til å prøve det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Define er et ok dagligvarebutikk-produkt.

Sambo fikk med seg en hel pose når serien kom ut i fjor. (Han jobber på samme plass som innkjøpsavdelingen til rema)

Jeg har testet det meste og det er ikke noe galt med dem.

Når sant skal sies så er jeg ikke den personen som bruker frisørprodukter... Så lenge håret mitt er sunt er det ikke så farlig. Seff vil jeg bruke frisørprodukter hvis jeg har f.eks. farget håret mitt hos frisøren for å beholde farge osv. Men i dag ser jeg ingen grunn til å bruke 300kr på en shampoo som funker like bra som define sine;) (Det viktigste er rent hår.. ikke sant? Og hår=dødt så vi kan ikke fikse flisete tupper uten hårklipp.. ingen mirakelkur for slikt..desv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Jeg skjønner heller ikke denne Define-hetsen som florerer her inne.

Jeg syns Define er helt OK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja.. Jeg skjemmes i allefall ikke av å bruke define :)

Akkurat nå er det define's flass-shampo som blir testet.. (også med brakt av sambo :ler: .. Jobben hans har holdt oss med hårprodukter og tannkrem det siste året.. hehe.. Jeg tør though ikke prøve den grønne 1liters shampooen han kom hjem med :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...