Eowyn Skrevet 13. mars 2003 #1 Del Skrevet 13. mars 2003 Gratulerer med jobben!! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. mars 2003 #2 Del Skrevet 14. mars 2003 Takk for det :D . Fikk egentlig jobb på mandag, men var litt ambivalent til den, men i går fikk jeg den jeg ville ha...tjoho... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. mars 2003 #3 Del Skrevet 14. mars 2003 Gratulerer, Care! :D ps. Jeg får vite neste uke, tror det er i boks to steder, det høres lovende ut! Hvem vet, kanskje vi treffes på kurs, el.l. Lykke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. mars 2003 #4 Del Skrevet 14. mars 2003 Gratulerer, Care! :D ps. Jeg får vite neste uke, tror det er i boks to steder, det høres lovende ut! Hvem vet, kanskje vi treffes på kurs, el.l. Lykke til !! Takk Embla. Lykke til da. Skal krysse fingrer og tær for deg. Joda, vi blir sikkert til å møtes på et eller annet kurs.....skal se etter deg.. ...blir kanskje litt vanskelig :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. mars 2003 #5 Del Skrevet 14. mars 2003 Vanskelig, nei hvorfor det? Du ser da bilde av meg hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. mars 2003 #6 Del Skrevet 14. mars 2003 så sant så sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 14. mars 2003 #7 Del Skrevet 14. mars 2003 Gratulerer med jobben, care! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. mars 2003 #8 Del Skrevet 14. mars 2003 Gratulerer og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. mars 2003 #9 Del Skrevet 15. mars 2003 Takk starie :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå