Gjest Mzfire Skrevet 13. mars 2003 #1 Del Skrevet 13. mars 2003 Når en bor sammen og er mye sammen har man oftere sex. Det kan fort bli dagligdags og bli en vane. Nesten like nødvendig som å puste. Det jeg egentlig lurer på er om det er vanlig å få forspill hele tiden når man har sex eller ikke får forspill. Altså om dere opplever at han bare stikker den rett inn og holder på med en gang. Kansje litt oral og så rett på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anie uinlogget Skrevet 13. mars 2003 #2 Del Skrevet 13. mars 2003 Nå har ikke jeg noen samboer, men velger å kommentere litt allikevel Ordet forspill er vel et definerings spørsmål, og det handler vel også veldig mye om tid, sted og lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 13. mars 2003 #3 Del Skrevet 13. mars 2003 Tror det er vanlig å kysse osv før man ligger med hverandre. Synes formuleringen få/ikke få forspill er litt rar, det er noe du skal være aktivt med på selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 13. mars 2003 #4 Del Skrevet 13. mars 2003 forsspill er det som gjør sex til sex , det og stikke den inn er avslutning på en måte , så ja jeg mener forsspill er viktig. men det er klart at enkelte ganger er det ønskelig med en rask en også.. prøv og gjør lit mere ut av forspillet , kansje bare ha forspill noen dager før dere tar den helt ut liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 13. mars 2003 #5 Del Skrevet 13. mars 2003 Forspill har man vel ikke tid til ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 13. mars 2003 #6 Del Skrevet 13. mars 2003 Ja det hadde vært en ide Få forspill høres kansje ego ut, klar over det. Men jeg er ikke så flink til å ordlegge meg. Mener egentlig ved inngåelsen til sex da, om dere skjønner? Når den som tar iniativet lettvint bare stikker den inn, før en har blitt kåt liksom.. Nei dette ble litt vanskelig.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 13. mars 2003 #7 Del Skrevet 13. mars 2003 Kanskje du får ta intiativet og kontrollen Mzfire ? Å vise han vei ... Det hadde nok også han likt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 13. mars 2003 #8 Del Skrevet 13. mars 2003 Enig med Jinx. Du må fortelle/vise ham hva du liker. Det er jo ikke lett for ham å vite hva du foretrekker? Her i huset er forspillet ofte bare at vi river av oss klærne, men det er fordi vi enkelte ganger ikke trenger mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #9 Del Skrevet 14. mars 2003 "Forspill hver gang"...? Vi har vært sammen i snart fire år, og har dermed hatt sex noen ganger etter hvert... Av og til blir det sånn at klærne bare forsvinner før man setter i gang i vill fart - andre ganger er det sånn at det man forbinder med forspill varer leeeeeenge, og at vi er fornøyde med "bare" dét... I natt, derimot, ble det mye av begge deler!!! (trøtt i dag...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 14. mars 2003 #10 Del Skrevet 14. mars 2003 Noen ganger er det bare slik at man river av klærne og setter i gang Mens andre ganger.............. laaaaange forspill............... Kommer helt an på (ihvertfall for min del) hvor "sulten" man er :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 14. mars 2003 #11 Del Skrevet 14. mars 2003 Så lenge jenta er våt, er det jo ikke noe problem å ta en kjapp en i ny og ned, men som oftest må det til med skikkelig forspill.... Da er det litt synd når jenta ikke klarer å vente til hun er blitt våt nok... Forspill er jo nesten det beste ved sexen... Den oppdagelsesferden man gjør på en annens kropp, lytter til signaler og ser virkninger av sitt arbeid... helt herlig... Puh.... lenge siden nå... og enda 2-4 uker til.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 14. mars 2003 #12 Del Skrevet 14. mars 2003 Asossiasjon: Replikk fra lokalrevy, der et par diskuterte div løsninger på ting som "knirket" litt i seksuallivet, bl a hans tidlige sædavgang: Han til henne: "Je trur jammen du får gå inn på soveromme å jørra grovarbe sjøl fyst, je... så kæn du si'fra når du er klar..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Debbie Harry Skrevet 14. mars 2003 #13 Del Skrevet 14. mars 2003 Ja det hadde vært en ide http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Få forspill høres kansje ego ut' date=' klar over det. Men jeg er ikke så flink til å ordlegge meg. Mener egentlig ved inngåelsen til sex da, om dere skjønner? Når den som tar iniativet lettvint bare stikker den inn, før en har blitt kåt liksom.. Nei dette ble litt vanskelig.. Skjønner hva du mener, jeg. du spør om det er vanlig at han hopper over forspillet og bare "tar det han vil ha"? Kanskje du bør "gi ham litt forspill" også, jeg tror mange menn liker at vi "gjør ting" med dem og at det ikke nødv.vis er de som skal "få oss til å komme" først for så å ha samleie. (hvis du skjønner hva jeg mener). Rent personlig syns jeg det kan være fint å hoppe over forspillet innimellom, da varer kanskje samleiet lenger, og det føles litt "rått" på en måte :oops:(men selvf. ikke hver gang). men hvis du ønsker forspill, bør dere ha det, og tør du ikke be ham gjøre slik og sånn, får du heller gjøre saker med ham, for å "sette i gang" det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 14. mars 2003 #14 Del Skrevet 14. mars 2003 Pleier å ha forspill, unntagen når vi skal ha en kjapp en. Men da er vi begge innforstått med at det skal være en kjapp en, og det hørtes ikke ut som om det var det du mente? Si ifra hva du vil ha, du, så blir det nok bra... Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 14. mars 2003 #15 Del Skrevet 14. mars 2003 Vi pleier som regel ha "kort" forspill, vi er begge litt utålmodige :oops: Men noen ganger klarer vi å ha laaangt forspill - og noen veldig få ganger er forspill alt vi trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #16 Del Skrevet 14. mars 2003 Sambo er klar og kåt etter 2 sekunder tror jeg, om ikke før...... Da er han jo betydelig bedre enn enkelte andre av oss gutta, som forlengst er ferdig etter 2 sekunder... (forsøk på selvironisk latter :o ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 14. mars 2003 #17 Del Skrevet 14. mars 2003 Gullfine den, Sandman: Han til henne: "Je trur jammen du får gå inn på soveromme å jørra grovarbe sjøl fyst, je... så kæn du si'fra når du er klar..." Forspill og forspill, fru Blom - så lenge man sørger for at begge blir tilfredsstilt så spiller det ikke noen rolle om det kalles forspill eller klesavrivning... Men at han liksom bare kommer og stikker den inn og pumper i vei - det hadde jeg ikke syntes var noe særlig, nei. Men så hadde aldri min (eks-)mann gjort noe sånt, han har bestandig tenkt mer på meg og at jeg skal nyte det enn på sin egen tilfredstillelse ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 14. mars 2003 #18 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg er nok ikke en av de mest aktive. Men jeg liker å kose og nusse og at vi bare tar på hverandre lenge slik at vi blir oppildnet begge to. Jeg er sånn som trenger å bli oppvarmet. Så når jeg blir det er det greit å gå videre. Jeg har prøvd å snakke med ham om det, men da blir han avvisende. Da blir jeg lei meg. Hvet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Men da får jeg bli den som hele tiden tar iniativ og tar ledelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. mars 2003 #19 Del Skrevet 14. mars 2003 Noen ganger har vi forspill, noen ganger ikke. Som oftest det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. mars 2003 #20 Del Skrevet 15. mars 2003 Altså om dere opplever at han bare stikker den rett inn og holder på med en gang. Dette hørtes fryktelig trist ut.. Høres ut som sexen er enveis - som om det bare er mannens behov som skal dekkes. For din del håper jeg at det ikke er din egen situasjon du beskriver! Det er i alle fall ikke min! Jeg er samboer, men det du skriver i innlegget beskriver ikke vår sex, heldigvis! Sånn sett er svaret - ja jeg opplever forspill hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå