Gå til innhold

Fy f*** dette er så dårlig gjort!!!!!!!

Eowyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utrolig..... sånne idoter får man rett og slett bare lyst til å utsette for den samme behandlingen igjen så de får føle hvordan det er :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert sånne superfeige, idiotiske gutter som er så veike at de må la det gå ut over noen som er svakere enn dem, og det vil da si noen som ikke i det hele tatt klarer å forsvare seg selv...Jeg blir så provosert at jeg tror jammen det begynner å røyke ut av ørene på med snart....Det er så lavmåls at jeg finner ikke ord. Har den største sympati for den stakkars gutten de lot dette gå ut over!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen det er det værste......... :evil:

Hva er det som får folk til å GJØØØRE noe slikt????

Jeg blir så sint når jeg leser slik at jeg har lyst å hyle :frustrert::kjempesinna:

Håper de får en KRAFTIG streng dom.... å blir sittende lenge.. :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei man kan virkelig lure...Men jeg skjønner ikke at noen kan være så jævlige!Får sikkert bare noen mnd.fengsel.....Se nå bare, de har torturert og plaget han tidligere, sto ingenting om at de ble dømt for det....? Hallo, hva er det som skjer her i verden? Føler meg faktisk ikke noe særlig trygg lenger jeg, alt mulig rart kan jo skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det skjer mer og mer dritt, men det eneste positive ved det , er at det er lettere og få slike situasjoner i lyset nå, det hadde det ikke gjordt for en stund siden. men man jo lure hva de tenker med. jeg flyttet for meg når jeg var 16 så jeg jo at det ikke handler om at de ikke forstår at det er galt. derfor klarer jeg bare ikke og fatte hvorfor. men de har vel sine argumenter for det og.

synes det er kjempe synd at det utvikler seg sånn. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

:kjempesinna: GRUSOMT :kjempesinna:

Hva i h###### er det som har skjedd med disse guttene??? Hva i h#### kan ha skjedd som har gjort dem så respektløse??????

ARGH!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjempesinna: Helt utrolig at det går ann!!! Blir helt matt,jeg altså!! Håper rettsvesenet i Serige funker slik at disse gutta får en solid oppvekker.:kjempesinna:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er gapestokken når en virkelig trenger den!!!!!!!!!!!

Skulle satt de i gapestokk på torget, slik att alle kunne gjøre det de ville med de!!!

Evne veike drittunger!!!!!!!!! :kjempesinna::sinna::frustrert: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma
Utrolig..... sånne idoter får man rett og slett bare lyst til å utsette for den samme behandlingen igjen så de får føle hvordan det er  :evil:

Helt enig, Kristian. Antakelig det eneste språket de vil forstå! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gapestokk er en god ide ja! Jeg blir så utrolig forbannet når jeg hører om slike ting.. Guttene er så gamle at de burde vite bedre enn å angripe noen som ikke kan forsvare seg!!

:kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess! Gapastokken er jeg enig i må fram igjen! Skulle fått smaken sin egen medisin de! Makan til pakk! Skulle hengt dem etter beina og latt folk gjøre hva de vil med dem......

Snakk om å være idiotiske drittsekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så utrolig forbanna over at det går an å være så tette i pappen, så respektløs og - ja, jeg har ikke ord :evil: :evil:

Hva er det som flyr i sånne folk?? Hvor er dømmekraften? Og hodet, hvor har de gjort av det?

Nei, enig med de som sier at de skulle fått smake sin egen medisin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med psykisk utviklingshemmede.....

De er de nydeligste og mest uskyldige mennesker som finnes, og jeg blir ganske arg når jeg ser slikt.

Vi er litt plaget av liknende ting der jeg jobber.....tenåringer i flokker løser av og til ut sine fritidsproblemer på destruktivt vis.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...