Anglofil Skrevet 28. juni 2007 #1 Del Skrevet 28. juni 2007 Aner ikke hvordan det er med dere, men pleier dere å se på ekstramaterialet hvis det er det på en dvd? Og hva slags ekstramateriale setter dere mest pris på? Jeg er en som ikke klarer å la være, men er heller ikke sånn som må ha en dvd med masse ekstramateriale. For meg kommer det veldig ann på filmen. Selv er jeg mest interessert i filmer med ekstramateriale der man får med f. eks analyser eller kommentatorspor. Bloopers og slike ting kan være morsomt, men de interesserer meg ikke i like stor grad. Hva med dere? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 28. juni 2007 #2 Del Skrevet 28. juni 2007 Nei, det gjør jeg nesten aldri. Er ikke fordi det ikke interesserer meg, men fordi jeg glemmer det. Eneste jeg kan komme på og ha sett er en musikkvideo som er på Hawaii Oslo... Men, takk for påminnelsen. Nå må jeg jammen meg gå gjennom DVD'ene mine og se om det er noe spennende ekstramateriale der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 28. juni 2007 #3 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg gjør det kun på de filmene jeg liker ekstra godt, på et eller annet vis. Jeg har for eksempel sett et par filmer om igjen MED kommentarer fra regisører, skuespillere etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. juni 2007 #4 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg gjør det på de filmene jeg virkelig liker og er interessert i. Da ser jeg så og si alt, men liker spesielt godt kommentatorspor, intervjuer med skuespillerne og regissøren, og forklaringer om hvordan de gjorde de forskjellige scenene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. juni 2007 #5 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg ser det som er -er altfor nysgjerrig til å la være Det har ingen betydning for hva jeg kjøper, men når det først er der må jeg jo se det... Jeg er også særlig fascinert av kommentatorsporene, det er spennende å høre hva som var tanken bak de forskjellige valgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 28. juni 2007 #6 Del Skrevet 28. juni 2007 Ser som oftest bloopers og utelatte scener. Er det en riktig lekker mannlig skuespiller i filmen, ser jeg gjerne alt bare for å få enda et glimt av kjekkasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå