Jinx Skrevet 13. mars 2003 #1 Del Skrevet 13. mars 2003 Hører den mye på radioen, men får aldri tak i hvilken sang det er.. Noe med "Driving Home" eller noe... Kvinne som synger... Ligner litt på Celion Dion... Men tviler på at hun har en så bra låt..hehe... (kanskje jeg må spise mine ord ? ) Det er en "synge for full hals" sang Blir veldig oppgira og glad av den... hehe... Husket refrenget helt til jeg satt meg ned her... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. mars 2003 #2 Del Skrevet 13. mars 2003 begynner å bli skikkelig nysgjerrig på hvilken sang det er jeg nå Du sier vel i fra når du finner det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 13. mars 2003 #3 Del Skrevet 13. mars 2003 Det er ikke Celine Dion med "Drove all night" da? Julie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 13. mars 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 13. mars 2003 Oj kanskje det... Skal sjekke... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 13. mars 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 13. mars 2003 Det var Celine Dion "I Drowe All Night" Tusen Takk Julie Jinx....... spiser sine ord....... eh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 13. mars 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 13. mars 2003 Har du hørt den Arwen22 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. mars 2003 #7 Del Skrevet 14. mars 2003 JAAA!! :D Endelig. Fikk nesten ikke sove i går på grunn av denne teite tråden :evil: *puster lettet ut og kjnner at pulsen nærmer seg hvilepuls igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå