Gå til innhold

Stavanger, Oslo, Trondheim: byer for ONS?

Gjest Gjest_Mann_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mann_*

Er mann i min beste alder, jobber i Oslo og besøker svært ofte Trondheim og Stavanger. Det er ofte kundebesøk, seminar, kurs osv. der og det blir ofte alkohol og sene middager. Jeg klager ikke men som singel mann må jeg få spørre forumkjennere:

Hvordan er utelivet i Stavanger og Trondheim? Er det mye bra damer i alderen 25-40? Er det like naturlig med ONS der som i Oslo?

Hvilke steder er best...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_my_*

bor i Trondheim, og har av og til ons....tror det er like vanlig i hele landet? Ikke noe jeg pleier å diskutere, men for meg er det like vanlig i Trondheim som i Oslo... (30)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
bor i Trondheim, og har av og til ons....tror det er like vanlig i hele landet? Ikke noe jeg pleier å diskutere, men for meg er det like vanlig i Trondheim som i Oslo... (30)

Hvorfor ikke?

Burde vi ikke diskutere og prate sammen om slike temaer også?

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra Stavangerområdet og har vært ute endel i Stavanger, og ja har hatt et par ONS der. Har inntrykk av at mannfolk i Stavanger er veldig "på", om du skjønner.. Veldig lett for en jente å få seg noe for å si det sånn ;) Vet ikke hvordan det da er for menn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Er mann i min beste alder, jobber i Oslo og besøker svært ofte Trondheim og Stavanger. Det er ofte kundebesøk, seminar, kurs osv. der og det blir ofte alkohol og sene middager. Jeg klager ikke men som singel mann må jeg få spørre forumkjennere:

Hvordan er utelivet i Stavanger og Trondheim? Er det mye bra damer i alderen 25-40? Er det like naturlig med ONS der som i Oslo?

Hvilke steder er best...?

Du stiller et selvmotsigende spørsmål; " er det mye bra damer i alderen 25-40?" Hvis de var bra hadde de ikke vært der.

Det blir nesten som å spørre: Blir det levert mye bra nye Ferrari og Porsche for vrakpant....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Bondejenter landet over spriker bare en Oslogutt ser på dem. De er sikkert ikke annerledes i Stavanger eller Barteby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Bondejenter landet over spriker bare en Oslogutt ser på dem. De er sikkert ikke annerledes i Stavanger eller Barteby.

Hva med byjentene, de er vel like ivrige de? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du stiller et selvmotsigende spørsmål; " er det mye bra damer i alderen 25-40?" Hvis de var bra hadde de ikke vært der.

Det blir nesten som å spørre: Blir det levert mye bra nye Ferrari og Porsche for vrakpant....

Den var drøy...det er mange bra og ordentlige damer som er ute på byen!

Tenk bare på Sex and the City: ressurssterke og pene damer i sin beste alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var drøy...det er mange bra og ordentlige damer som er ute på byen!

Tenk bare på Sex and the City: ressurssterke og pene damer i sin beste alder.

Sammenligner du ikke virkeligheten nå med en såpeserie, hvor smart er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allah
Sammenligner du ikke virkeligheten nå med en såpeserie, hvor smart er det?

Det er smart. Fordi:

En dokumentar om serien Sex and the City og skaperne bak serien fortalte at historiene og hendelsene i denne serien for det meste er hentet fra virkeligheten i NY City. De ulike kvinnene som står bak serien hadde alle historier fra egne og venninners liv som de brukte som inspirasjon til serien.

Når serien er inspirert av virkeligheten, er det følgelig ikke så veldig dumt at vi i virkeligheten lar oss inspirere fra en serie som er basert på historier fra virkeligheten.

Du bør også huske på at virkeligheten ikke er konstant den er åpen for endring. Hele tiden. Virkeligheten er ikke statisk og oppfattes ikke likt av alle. Virkeligheten er også noe som kan skapes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trønder i oslo

Disse var rimelig drøye ja.... Håper det siste var en spøk forresten. Kan ikke tenke meg noe mindre sexy en glætte jålegutter fra oslo vest egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe forskjell på hvor man egentlig er hen? Har da aldri vært noe særlig større problem å fikse kveldens underholdning, om man bare går inn for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Er det noe forskjell på hvor man egentlig er hen? Har da aldri vært noe særlig større problem å fikse kveldens underholdning, om man bare går inn for det.

Herregud så innbilske noen menn er. Snakker om damer som er billige fordi de spriker med bena, samtidig så spør menn om det er lett å få seg noe i de og de byene..........

LOL.

Dere skal jaggu JOBBE HARDT for de BRA damene altså, ikke alle som spriker bare dere sier hvor vakker vi er ...

jeg nyter og avise dere :ler:;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, er så komisk når folk sier at damer er sånn og sånn. For vi er jo helt identiske alle sammen, vi!

Det er ikke vanskelig å få ei dame til sengs, men det er vanskelig å få ei BRA dame til sengs! Om man ikke er en svært bra fyr selv, da!

Likeså er det lett å få med seg en fyr hjem, om man er intressert i det. Men som den bra og ressurssterke dama jeg er, er jeg ikke intressert i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Enig, er så komisk når folk sier at damer er sånn og sånn. For vi er jo helt identiske alle sammen, vi!

Det er ikke vanskelig å få ei dame til sengs, men det er vanskelig å få ei BRA dame til sengs! Om man ikke er en svært bra fyr selv, da!

Likeså er det lett å få med seg en fyr hjem, om man er intressert i det. Men som den bra og ressurssterke dama jeg er, er jeg ikke intressert i det.

He he, GLIMRENDE inlegg :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

HÆ, HÆ, HÆ!!!!! (rå latter)

Den var jammen meg god.

Bare navnet Oslogutt får det til å grøsse nedover utallige rygger over hele landet. Noe mindre tiltrekkende en "jeg er bærumsgutt" Eller "jeg er fra Oslo og går på Blindern eller BI", skal du lete lenge etter...

SKal jeg like en fra Oslo må han

1) kalle seg selv for en mann bosatt i Oslo.

2) ha en skikkelig manne-jobb.

3) snakke bredt og ha en rå latter

4) ikke nevne mamma i hver tredje setning.......

Dette er ting som er med på å veie opp for alt jåleriet ;)

Og bare for å si det så er det sikkert like mange billige damer her i Trondheim som det er i Oslo om du ser på det i forhold til inbyggertallet.... Så slapp av, det blir sikkert noe på deg her og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Slapp litt av....et ONS eller to gjør deg ikke til noen dårligere eller mindre ressurs sterk dame... kanskje tvert imot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...