Gå til innhold

Magic`s corner


Magic`s

Anbefalte innlegg

Jeg prøver meg frem.

Min første blogg, tror det er mitt første innlegg her også! Vært medlem ei stund, men bare lest det andre har på hjertet. Nå er det jeg som har noe på hjertet.

Jeg vil ikke være et lite anonymt medlem lenger, men faktisk skrive noen ord her!

Det er sommer ute, men jeg føler det er vinter, kunne godt ha tenkt med en kopp kakao eller te. Egentlig har jeg ikke funnet en te jeg er spesielt glad i, men jeg har veldig lyst å like det, så jeg prøver meg frem enda!

Mannebenet mitt ligger på sofaen og sover/ser tv. Han er søt :rødme: Han er mitt alt, jada, det er passelig klisjè men slik er det bare, han er min bestevenn og den jeg vil dele livet med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Takk for det! Lenge siden sist jeg var innom nå. Mye som skjer i livet mitt, i tillegg er det sommer og vi har vært på ferie, om det kan kalles ferie.. :regn:

Jeg har fremdeles ikke funnet en te jeg virkelig liker! trodde jeg fann en her en dag, for den luktet så godt, en eller annen frukt te, men den har liksom samme smaken som alle andre!

Kanskje jeg må bli voksenere for å like det? :)

Uansett, mye har gått opp for meg i det siste. Samboeren min er fantastisk, og siden jeg ikke fikk sove ei natt, ble jeg liggende og grubble, og JA, han er faktisk mannen jeg vil gifte meg med en gang! :love:

Har jo vist det lenge, men siste tiden har han virkelig bevist at han har tenkt å bli her hos meg! Men når det er sagt, ingen gifteplaner her i gården.. selv om jeg personlig synes fringren min er litt naken uten den derre ringen! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må skrive litt idag, blir iallefall ei uke til neste innlegg. Innskrives på sykehuset i morgen, og blir der til utredning i iallefall en uke. Det bli en lang uke.. Uff, gruer meg!

Mange tanker, utvikler legeskrekk jeg aldri har hatt ved å tenke på innleggelse. Usj, må bare si jeg gleder meg kraftig til å være ferdig! :sjenert:

Hva trenger man egentlig på et sykehus? prøver å pakke litt, men det blir ikke mye liksom, man skal jo for det meste ligge i ei seng eller ta forskjellige prøver. Bøker er et must, håper jeg klarer å holde konsentrasjonen slik jeg får lest litt!

Jeg er spent. Og ikke minst shiitnervøs! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Høsten nermer seg! I går haglet det her! :hakeslepp: >Synes det er litt tidelig, med tanke på at det er August..! Men men, høsten er koselig den! Stearinlys og kakao med krem! Og for ikke å glemme luer, votter og skjerf! det er koselige plagg! :) Må ha meg litt nye høst/vinterklær i år!

Mye skjer rundt meg for tiden. Alt er kaos, og jeg gleder meg til jeg kan begynne å fungere normalt igjen! Nå skal jeg bare fokusere på å prøve å bli frisk! det tar nok energi det.. :sjenert:

Jeg har funnet den herligste planløsningen på et hus! Så om/når vi skal bygge, vet jeg hvordan jeg vil ha det! :) Må vel og merke forminske litt da, siden huset er ALT for stort for oss, både økomomisk sett og i praksis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...