Gjest Plaget Skrevet 13. mars 2003 #1 Del Skrevet 13. mars 2003 Desverre er det sånn at hver gang vi skal ha sex, så blir jeg så fort tørr. Vi kan ha et deilig forspill og virkelig kose oss, men jeg blir liksom ikke ordentlig våt. Dette er selvsagt veldig plagsomt for meg og det sitter nok også noen psykiske sperrer fordi jeg alltid er redd for at dette skal skje. Hvis vi har oralsex blir jeg så våt at dette ikke er noe problem, men ellers plager det meg. Har dere noen tips for å unngå dette problemet? Noen som har det likt som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. mars 2003 #2 Del Skrevet 13. mars 2003 Vet ikke hvordan du kan unngå d fordi jeg aldri har hatt d sånn selv, men han kan jo bruke en glidekrem, sånn for å komme igang. Så kommer d nok av seg selv etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 13. mars 2003 #3 Del Skrevet 13. mars 2003 Går du på p-pillen? Da jeg gikk på den hadde jeg samme problemet, hjalp å slutte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moia Skrevet 13. mars 2003 #4 Del Skrevet 13. mars 2003 Har samme problemet, men tror ikke det er pillene mine som gjør det, ettersom det først har kommet nå og pillene har vært brukt i to år. Men røyker du? Drikker mye kaffe? Det kan være med å tørke ut. Og du - hva med å kreve oralsex som en del av forspillet? Jeg har sagt til typen at det er måten å gjøre meg våt på. Trenger jo ikke være det eneste man gjør! Og gjett om han gjør det hvis det er billetten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plaget Skrevet 14. mars 2003 #5 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg har brukt p-piller lenge og dette har aldri vært noe problem tidligere. Innbiller meg at det kan ligge mye psykisk som gjør at jeg ikke ”får det til”. Man kan slike ting forkomme ved f.eks sopp i underlivet? Vet veldig lite om dette nemlig… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. mars 2003 #6 Del Skrevet 14. mars 2003 Mange kvinner sliter med dette. Selv har jeg ikke dette problemet, men jeg synes uansett det er godt med litt ekstra glid. Det finnes mange gode glidemiddler på markedet, både med og uten smak og lukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå