Gjest Trolletrine Skrevet 3. august 2007 #41 Del Skrevet 3. august 2007 Men ingen som har en link da?Skjønner ingenting jeg,-bortsett fra at jeg har gått glipp av noe STORT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emi Skrevet 4. august 2007 #42 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) *rydde* Endret 17. september 2007 av emi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. august 2007 #43 Del Skrevet 4. august 2007 Skal vi se. Først tasset ungene nakne på stranden, men så ble de for gamle, og en gang mellom fem og sju år fikk de på seg badebukse eller shorts. I sju til niårsalderen var det greit at de tasset rundt i pysj til langt på dag i feriene, men deretter begynte de selv å kle på seg "orntli klær". Kanskje de kommende generasjoner er litt seinere utviklet enn oss prehistoriske? Altså, jeg vet jo om menn i tredve-førtiårsalderen som ennå bor hjemme hos mor. Det er jo klart det må ha hatt konsekvenser for avkommet når disse fikk pare seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyPants Skrevet 6. august 2007 #44 Del Skrevet 6. august 2007 Dette har jeg også problemer med å forstå. Steller de bare 75% av kroppen så bestemmer de seg for at "nei, gidder ikke mer nå" og tar på seg joggebukse? Det tok meg en stund før jeg skjønte at dette var mote. Leeeenge trodde jeg at alle tenåringsjenter jeg traff på var på vei til eller fra trening... Nå har jeg skjønt at det er bare de i skikkelige corny joggeklær med "dittogdatt IL" bakpå som faktisk trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pooh_* Skrevet 16. november 2008 #45 Del Skrevet 16. november 2008 ungdom har alltid hatt sin egen stil. Vi hadde det vi som er foreldre til tenåringer, og...husker vel 2002 buksene som var så trange at jentene svimte av...Grorud-palmen av en hårsveis...strikkegensere nedi jeansen etc... Jeg tror nok ikke jeg ville følt meg vel i pysjbukse ute, men jeg synes det er herlig å se at ungdom går i det de vil - og er avslappet med en stil som ser veldig komfortable ut. Jeg synes det ser mer teit uat at godt voksne og noe røslige menn stiller i pinetrang og for kort t-skjorte med yndlingsfotball laget på - skjerf fra samme klubb og skråler fotball sanger.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 17. november 2008 #46 Del Skrevet 17. november 2008 Her er en typisk Björn Borg-bukse. Kombineres gjerne med blondt hår, UGGs og myye sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 17. november 2008 #47 Del Skrevet 17. november 2008 Selv om denne tråden er kjempegammel er jeg bare nødt til å legge til en liten ting. Tror hele pysjbuksegreia er en storbygreie. Er ikke mange årene siden jeg gikk ut fra en videregående på et bitte lite sted, og midt i vårt andre år begynte det ei fra Oslo i klassen vår. Hun gikk i sånn bukser, vi trodde hun var helt tullerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #48 Del Skrevet 18. november 2008 Tror alle kopierer meg, gikk et par ganger i 2004 med pyjamasbukse på skolen, da gikk jeg første året på vgs!!!! (ja, jeg har skrevet det tidligere i tråden, men jeg er så stolt av å være trendstarter!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 19. november 2008 #49 Del Skrevet 19. november 2008 Selv om denne tråden er kjempegammel er jeg bare nødt til å legge til en liten ting. Tror hele pysjbuksegreia er en storbygreie. Er ikke mange årene siden jeg gikk ut fra en videregående på et bitte lite sted, og midt i vårt andre år begynte det ei fra Oslo i klassen vår. Hun gikk i sånn bukser, vi trodde hun var helt tullerusk Samme tenker jeg. Jeg kommet ikke fra et veldig lite sted, men det er ikke akkurat noen storby. Det var kun en på vgs når jeg gikk ut derfra for halvannet år siden som gikk med pysjbukser. Han fikk stadig høre at han måtte ha glemt noe veldig vesentlig den morgenen. Jeg hadde aldri funnet på å gå på byen eller skolen kun i pysjbuksa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Top Gun Skrevet 30. november 2008 #50 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Har ikke sett så mange i pysj, men det er desverre mange menn over 18 som går ute blandt folk i grå treningsbukser. Ser idiotisk ut. Edit: Menn og kvinner både over og under 18 når jeg tenker meg om. Endret 2. desember 2008 av Top Gun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmiel Skrevet 30. november 2008 #51 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg kan si meg enig i at pysjbukser ser helt forferdelig ut. Jeg synes nesten det er en smule ekkelt. Men så snakker vi joggebukse da. Vi hadde faktisk en liten diskusjon om dette i klassen for en stund tilbake. Det vi kom frem til var at de fleste går med joggebukse på skolen fordi de rett og slett ikke orker å stase seg opp for bare å sitte på skolebenken. Men klart, det er jo forskjell på å stase seg opp og å bruke vanlige bukser da. Men det er rett og slett mer behagelig å slenge på seg joggebuksen istedetfor jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Top Gun Skrevet 2. desember 2008 #52 Del Skrevet 2. desember 2008 Men så snakker vi joggebukse da. Vi hadde faktisk en liten diskusjon om dette i klassen for en stund tilbake. Det vi kom frem til var at de fleste går med joggebukse på skolen fordi de rett og slett ikke orker å stase seg opp for bare å sitte på skolebenken. Men klart, det er jo forskjell på å stase seg opp og å bruke vanlige bukser da. Men det er rett og slett mer behagelig å slenge på seg joggebuksen istedetfor jeans. Vel, jeg for min del er ukomfortabel med å være kledd i dårlig når jeg er sammen med andre mennesker, selv om klærne i seg selv er behagelige. Mine jeans er veldig komfortable, men det er vel fordi de ikke sitter så stramt som kvinners bukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå