Gå til innhold

Pysjamas den nye ungdomsmoten

Kjetil E

Anbefalte innlegg

Gjest Vampyra

Å herregud! Bole-bukse i kirka? :overrasket: Da hadde jeg vært en flau mor....

Men jeg vil også se bilder av disse pysjene!

Endret av Vampyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, skal prøve å ta snikbilde neste gang jeg ser noen. :ler: Søstra mi på 18 følte seg altfor gammelt til å gå med det, så jeg antar det er skikkelig fjortismote.

Kanskje vi begynner å bli fossile alle sammen. "Ungdommen nå til dags, de kler seg så fælt". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebøll

Å endelig er jeg inn! Jeg som har daffet rundt i pysjbukse i flere år allerede. På tide å slutte nå kanskje som det har blitt mote :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

latmannsmote er det.

Nå-nå, i feminismens tidsalder bør man vel streng tatt kalle det for latkvinnesmote. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, så moorsoomt.

jeg gikk selv med pysjbukse et par ganger på skolen i 2004, da var jeg 16. dere må ikke dømme oss fjortisser, da. :( bare tenk på alt det latterlige dere gikk med da dere selv var fjortizzer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så til og med en gutt i det. noe så jævlig. kle dere gjerne i det, men vær obs: dere ser dumme ut i det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, så moorsoomt.

jeg gikk selv med pysjbukse et par ganger på skolen i 2004, da var jeg 16. dere må ikke dømme oss fjortisser, da. :( bare tenk på alt det latterlige dere gikk med da dere selv var fjortizzer. ;)

pysjbuksa slår det meste assa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal prøve å ta snikbilde neste gang jeg ser noen. :ler: Søstra mi på 18 følte seg altfor gammelt til å gå med det, så jeg antar det er skikkelig fjortismote.

Kanskje vi begynner å bli fossile alle sammen. "Ungdommen nå til dags, de kler seg så fælt". :ler:

Trodde dette egentlig starta med at russen hadde det som knute å gå med pysj en hel skole dag jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Sikkert en fyllasyk heltinne et sted som hadde kommet vasende inn på skolen en gang, stelt kun fra livet og opp + pysj, og deretter ble det mote. Det tror jeg er samme logikk som ligger bak den fæle grå joggebukse-moten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gloria
Sikkert en fyllasyk heltinne et sted som hadde kommet vasende inn på skolen en gang, stelt kun fra livet og opp + pysj, og deretter ble det mote. Det tror jeg er samme logikk som ligger bak den fæle grå joggebukse-moten.

Joggebukser er i det minste beregnet på "dagbruk", i motsetning til nattbukser, hvor det sier seg selv når plagget skal brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

Synes noen det er fint med disse pysjamasbuksene stappet oppi tennissokker, kombinert med slitte joggesko? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_
Joggebukser er i det minste beregnet på "dagbruk", i motsetning til nattbukser, hvor det sier seg selv når plagget skal brukes.

Jepp men jeg synes godt at denne "dagbruken" skulle defineres som enten på trening, tur eller innendørs ;)

Akkurat det med at man tar sokkene utenpå buksen er nå bare en motegreie akkurat nå. Da jeg gikk på ungdomsskolen skulle buksen være så lang at den dekket hele skoen (og det var gjerne høye platåsko det var snakk om) og helst gikk 1 cm lenger enn bakkenivå også, så den skulle bli pen og oppskrapt, nå ødelegger de i det minste ikke buksene sine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Jeg har faktisk gått med pjamasbukse på vgs. Ikke fordi jeg syntes det var kult, men rett og slett et veldig surrete hode som gjorde at jeg tok på meg pjamasbuksen etter dusjen og tenker ikke over det før noen kommenterte det på skolen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Borghild

Pysjmoten er øgly-bøgly! Fjortiser går med mye stygt, men dette tar kaka! Ser ut som de har rappa pysjen til oldefar. Grøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, så moorsoomt.

Vel, når jeg var 16, sånn rundt når du ble født, var pysjbukser (Poco Loco) noe vi drev med på barneskolen. :tunge1:

Endret av Bønna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk gått med pjamasbukse på vgs. Ikke fordi jeg syntes det var kult, men rett og slett et veldig surrete hode som gjorde at jeg tok på meg pjamasbuksen etter dusjen og tenker ikke over det før noen kommenterte det på skolen :sjenert:

aaah, er sikkert din feil alt sammen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...