Kjetil E Skrevet 26. juni 2007 #1 Del Skrevet 26. juni 2007 Tar daglig buss til å fra jobb på samme tid som mange elever i videregående. Ser bestandig flere av disse ungdommene særlig jenter flyr i pysjamas. Hvorfor er dette plutselig blitt så pop, det hører da strengt tatt hjemme i senga og ikke på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 26. juni 2007 #2 Del Skrevet 26. juni 2007 Det er også en ting jeg har lurt på. Jeg har en jente på 14 år, og den Bjørn Borg pysjen er flittig i bruk hos oss. Det er ganske utrolig, men etter å ha gått i den hele dagen, så tar hun av pysjen og kvelden og legger seg til å sove i shorts!!!! Altså, hallo!!! Hva er det jeg har gått glipp av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsRP Skrevet 26. juni 2007 #3 Del Skrevet 26. juni 2007 Har sett disse pysjene i butikken, men har aldri sett noen som går med dem, jeg... Uansett, de ser latterlige ut!! Jeg ville ikke sovet i noe sånt engang jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 26. juni 2007 #4 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg minnes en gang på 80-tallet da høyden av mote for fjortisser var å ikle seg sin nye Poco Loco joggedress, den var fin til 17. mai og bursdager og alt som var. Og nå om dagen syns jeg jeg ser mote-flashbacks hver dag...tupert hår, svære t-skjorter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 26. juni 2007 #5 Del Skrevet 26. juni 2007 Moten ble vel startet av trøtte ungdommer som ikke gadd å kle på seg når de skulle på skolen, så de gjorde det til en motegreie...latmannsmote er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #6 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg må tilstå at jeg fniser litt når jeg ser tenåringsjenter med tupert hår, pumps, fancy håndvesker og slitne joggebukser. Gjerne dratt langt ned på rumpa slik at mageflesket tyter ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bladlusa Skrevet 26. juni 2007 #7 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg minnes en gang på 80-tallet da høyden av mote for fjortisser var å ikle seg sin nye Poco Loco joggedress, den var fin til 17. mai og bursdager og alt som var. Og nå om dagen syns jeg jeg ser mote-flashbacks hver dag...tupert hår, svære t-skjorter osv. Første skoledag etter juleferien i 6. klasse... I en klasse på ca 20 var det vel 15 som satt der med Poco Loco-dress. Tydeligvis årets store julegaveslager! Har (heldigvis) ikke sett disse pysjamasene enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 26. juni 2007 #8 Del Skrevet 26. juni 2007 Det er jo ikke noe nytt, var populært på 80-tallet og begynnelsen av 90-tallet. Bare at da var det gutta som gikk i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #9 Del Skrevet 26. juni 2007 Har noen en link? Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan disse pysjene ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 26. juni 2007 Mye merklige moter blant ungdommen ja. Husker da jeg gikk på ungdomsskolen midt på 80 tallet, da løp jentene rundt i bare lange underbukser med gylf og det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 26. juni 2007 #11 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg må tilstå at jeg fniser litt når jeg ser tenåringsjenter med tupert hår, pumps, fancy håndvesker og slitne joggebukser. Gjerne dratt langt ned på rumpa slik at mageflesket tyter ut Dette har jeg også problemer med å forstå. Steller de bare 75% av kroppen så bestemmer de seg for at "nei, gidder ikke mer nå" og tar på seg joggebukse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsRP Skrevet 27. juni 2007 #12 Del Skrevet 27. juni 2007 Det er jo ikke noe nytt, var populært på 80-tallet og begynnelsen av 90-tallet. Bare at da var det gutta som gikk i det. Du tenker på "pumpebukser" kanskje?? De var fæle de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #13 Del Skrevet 27. juni 2007 Du tenker på "pumpebukser" kanskje?? De var fæle de... Husker jeg kom hjem til en kamerat en gang, og vi skulle på bad taste-party. Han hadde på seg slike bukser da han åpnet døra og jeg begynte å le fordi jeg synes antrekket hans var midt i blinken for festen. Såviste det seg at han ikke hadde skiftet ennå da jeg kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Guided Skrevet 27. juni 2007 #14 Del Skrevet 27. juni 2007 Husker jeg kom hjem til en kamerat en gang, og vi skulle på bad taste-party. Han hadde på seg slike bukser da han åpnet døra og jeg begynte å le fordi jeg synes antrekket hans var midt i blinken for festen. Såviste det seg at han ikke hadde skiftet ennå da jeg kom Sånn helt ute av fokus - hva har de på seg på bad taste-party idag? Før var det jo gjerne 70 og 80 tallet som fikk gjennomgå?! Jeg har også registrert fenomenet pysjamasbukser, gjorde store øyne første gangen. Ikke noe for meg men ser at enkelte damer på jobben bruker dem. Jeg likte ikke joggedressene heller da de var på det mest populære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 2. juli 2007 #15 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg har også lurt litt på den pysjmoten... Mange "kule fjortiser" som går med det her - som for en kort stund siden ikke ville bli sett død i en pysj offentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #16 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg har også lurt litt på den pysjmoten... Mange "kule fjortiser" som går med det her - som for en kort stund siden ikke ville bli sett død i en pysj offentlig Det har med uniformering å gjøre.. Den første personen, og den siste, som går med siste mote.. ser akkurat lite rare ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. juli 2007 #17 Del Skrevet 3. juli 2007 Du tenker på "pumpebukser" kanskje?? De var fæle de... Vi kalte dem hip hop-bukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 8. juli 2007 #18 Del Skrevet 8. juli 2007 Vi kalte dem hip hop-bukser. å... var det de buksene i tynt, løst og flagrende stoff og som regel mønstrere - med strikk i livet ? Vi kalte de hiphop-bukser ihvertfall, og noen kalte de bolebukser. hehe. Jeg hadde en sånn en gang ca midt på/begynnelsen av nittitallet. Men skulle også gjerne sett bilde av den pyjamasmoten som er nå - har nemlig ikke sett noen som går med det foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 8. juli 2007 #19 Del Skrevet 8. juli 2007 Vi kalte dem hip hop-bukser. Vi kalte dem bole-bukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 8. juli 2007 #20 Del Skrevet 8. juli 2007 Da jeg konfirmerte meg på tidlig 90-tall var det ei som stilte opp i slik hip-hop-bukse i kjerka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå