Gå til innhold

Hvilken pizzarestaurant liker dere best?

Hvilken pizzarestaurant liker dere best?  

26 stemmer

1. 1. Peppes Pizza

• Dolly Dimples
      21
    • Pizzabakeren
      5

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen av pizzasjappene er særlig gode på veganpizza, så jeg liker best pizzaen jeg lager selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortsett fra pizzaen som lages hjemme, elsker jeg pizza pancetta og cafe di roma :)

Dollys har ALDRI klart å levere riktig vare til riktig tid, så de bestiller jeg ikke fra lenger. På en dårlig søndag er det lett å ringe peppes ;)

Pizzabakeren har jeg aldri hørt om, men pizzabussen husker jeg også at jeg likte en gang i tiden :)

Uans, det er tynne pizzaer som gjelder!

Skrevet

Dolly Dimples. Har ikke smakt pizzabakerens pizza ;)

Fortrekker Dolly fremfor Peppes da.

Gjest -eline-
Skrevet

Pizzabakeren har jeg aldri hørt om, men av Dollys og Peppes så foretrekker jeg Dollys, da får man jo tilogmed fersk sopp på pizzaen, ikke slike hermetisertegummigreier ;)

Det beste er hjemmelaget pizza uansett, og de få gangene vi bestiller fastfood så er det sjelden vi gidder å bestille pizza fra noe annet sted enn den lokale som ligger borte i gata. Den har nemlig god pizza til halve prisen av peppes/dolly ;)

Skrevet

Lage pizza med tynn bunn hjemme er det aller beste...

Pizzabakeren blir nok favoritt av de store kjedene... Nr 17 var favoritten lenge....

Gjest Gjest
Skrevet

Vi kjøper fra en av de lokale sjappene heromkring, deilig pizza til en halve prisen av peppes eller dolly. Hvis vi vil ha ekte italiensk drar vi til Villa Paradiso.

Gjest synseren
Skrevet

Liker best min egen hjemmelagede pizza.

Ellers liker jeg godt Peppes sin pizza. På en god andre plass kommer Dolly Dimples

Skrevet

peppes helt klart. de har herlig pizza. osten er god. miljøet er strålende.

Dolly er helt forferdelig iallefall her hvor jeg bor. de er dyre, og pizzaen er tørr, fyllet starter en 10 cm inn på pizzaen.

• 4 uker senere...
Skrevet
peppes helt klart. de har herlig pizza. osten er god. miljøet er strålende.

Dolly er helt forferdelig iallefall her hvor jeg bor. de er dyre, og pizzaen er tørr, fyllet starter en 10 cm inn på pizzaen.

PEPPES PIZZA ER BEST

Skrevet

Foretrekker dolly,fremfor peppes

men tror ingen av kjedene slår Rio pizza,NAM :sol:

Skrevet

Peppes helt klart! Har dessverre ikke Peppes her, så da er Dolly nr 2 for Pizzabakern er direkte dårlig. Benytter ellers enhver anledning til å spise på Peppes når jeg er i nærheten!

Ellers finnes det noen enkeltstående sjapper rundt Oslo som har god pizza til lav pris. .... men det er lenge siden jeg har vært der nede.

Skrevet

Liker Dolly best.

Er hverken Dolly eller Peppes her jeg bor, så når vi en sjelden gang bestiller pizza ute, blir det Pizzabakeren. Helt grei.

Gjest Gjest
Skrevet
La Såda, kanskje?

Stemmer, de er rågode på pizza :klappe:

Gjest Borghild
Skrevet

Peppes er best! Ingen over, ingen ved siden. Men prisen er litt drøy da.

Skrevet

Pizzabakeren! Ingen over, ingen ved siden. :tommel:

Skrevet (endret)

For oss som bor i drammen, eller har vært her så er Lizzis best :)

Eller smak om det er snakk om italiensk pizza..

Endret av Gjest
Skrevet

Pizzabakeren har jeg aldri hørt om, og av de andre to; vel, de stiller likt ;)

Når vi kjøper pizza bestiller vi helst fra den lokale Mix kiosken, 115,- for en diger pizza med det du selv vil ha av fyll (de har ikke meny).

Gjest Mirina
Skrevet

Pizzabakeren har jeg aldri hørt om. Dolly Dimples lager den desidert vondeste pizzaen jeg noensinne har smakt så der spiser jeg i hvertfall ikke igjen. Peppes er helt grei, men er heller ikke førstevalget når det kommer til pizzaresturant. Foretrekker diverse lokale resturanter når jeg skal spise pizza ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...