Gå til innhold

Hvilken pizzarestaurant liker dere best?


Hvilken pizzarestaurant liker dere best?  

26 stemmer

  1. 1. Peppes Pizza

    • Dolly Dimples
      21
    • Pizzabakeren
      5


Fremhevede innlegg

Gjest Tweek
Skrevet (endret)

Hvilken liker dere best og hvorfor?

Nå er vel ikke pizzabakeren en restaurant, men tok den med siden den er landsdekkende (så vidt jeg vet).

Ups, nå gjorde jeg feil. Fikk bare 2 alternativer, men peppes er med i avstemmingen.

Endret av Tweek
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pizzabakeren har jeg aldri hørt om, og av de to andre foretrekker vi Peppes. Ikke spesielt godt, men helt greit når man er fyllesjuk og ikke gidder å gå ut av huset.

Gjest Jytte
Skrevet

Det må enten være de tynne italienske pizzaene på Dolly Dimple eller godt stekt pizza fra Peppes.

Skrevet

Pizzabakeren, uten tvil.

Gjest *Madam Mim*
Skrevet

Aldri hørt om Pizzabakeren. Liker Dolly Dimple's, ikke Peppes.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor ligger Pizzabakeren? Finnes den i Oslo?

Gjest beekeeper
Skrevet

det går ikke an å stemme på peppes...

Pizzabakeren har jeg aldri spist på.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg vet, jeg gjorde feil.. Jeg fikk ikke rettet på det heller.

Gjest beekeeper
Skrevet

Samma det, dollys er jo best :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

For noen alternativ...kjederesturanter er sjelden bra saker.

Beste pizzaresturant i Norge må være en italiensk liten resturant på Majorstuen, en svært liten, hyggelig og intim en. De lager Norges beste pizza. Husker ikke navnet men den ligger inn en side gate fra Bogstadveien. La...et eller annet?

:)

Skrevet

Vi har alle tre (dolly, peppes og pizzabakeren) like i nærheten her vi bor. Jeg liker dolly best og sambo liker peppes best, så vi bytter på de to. Pizzabakeren har vi bare vært på en gang, og likte ikke den noe særlig.

Skrevet

FYSJ OG FY... Personlig synes jeg peppes, dolly, pb og alle andre sånne kjeder er godt i blant, men INGENTING slår herlig tynnbunnet italiensk pizza med god mozarella på...

Gjest Tweek
Skrevet
For noen alternativ...kjederesturanter er sjelden bra saker.

Beste pizzaresturant i Norge må være en italiensk liten resturant på Majorstuen, en svært liten, hyggelig og intim en. De lager Norges beste pizza. Husker ikke navnet men den ligger inn en side gate fra Bogstadveien. La...et eller annet?

:)

Jeg hadde et alternativ for andre lokale også, men skjedde noe med pollen.

FYSJ OG FY... Personlig synes jeg peppes, dolly, pb og alle andre sånne kjeder er godt i blant, men INGENTING slår herlig tynnbunnet italiensk pizza med god mozarella på...

Jeg vet dolly har tynn italiensk pizza med mozzerella.. Kjedene er jo ikke bare amerikansk pizza.

Skrevet
For noen alternativ...kjederesturanter er sjelden bra saker.

Beste pizzaresturant i Norge må være en italiensk liten resturant på Majorstuen, en svært liten, hyggelig og intim en. De lager Norges beste pizza. Husker ikke navnet men den ligger inn en side gate fra Bogstadveien. La...et eller annet?

:)

La Såda, kanskje?

A Tweeks alternativer foretrekker jeg Peppe's, men jeg vil helst ha hjemmelaget pizza, jeg da.

Skrevet

Jeg har aldri spist på Pizzabakeren og heller aldri sett det noe sted.

Av Dolly og Peppes liker jeg Pappes best. No doubt.

Skrevet

Liker Peppes best. Californian Dream er favoritten...

Gjest Gjest
Skrevet

Aldri hørt om Pizzabaker'n, og Dollys er forferdelige på service på Romerike (hørt om pizzarestauranten på Lillestrøm som ikke har annet enn pizzabuffet og cola? Seriøst? De hadde ikke kaffe en gang, og å steke noen flere pizzaer til følget på 17 mann var ikke mulig. Det kom to og to på pizzabuffeten i stedet :roll:).

Peppes er overlegne i denne pollen i hvert fall. Der føler du ikke at du har detti inn i klassens time på ungdomsskolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...