Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Jeg synes at det er på tide at man nå får vite hva en pedofil er. En pedofil er en person som tenner på folk før de er i puberteten altså barn mellom 0 og 12. Mens de som tenner på barn mellom 12 og 16 de er ikke pedofile men de lider av Heberfili. uansett begge er syke og gale jeg synes bare dere burde vite forskjellen.
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 (endret) Innlegget er fjernet.... Endret 11. juli 2007 av TuttaCalcutta
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Hvorfor det? Tror du ikke vi er intelligente nok el? Viste du det da ?
Rosalie Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Hvorfor må dere ødelegge tråden med å oute gamle brukernavn? Det er som oftest en grunn til at man har slettet seg, og det syns jeg andre brukere (og ikke minst gjester) skal respektere. Og akkurat regelen om personspekulasjoner er så klar og grei at alle burde ha fått md seg den.
Gjest Dallandra Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 *lurer på hva det er som foregår her ettersom tråden er ryddet i tide og utide*
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Betyr det noe? ja det er faktisk en forskjell mellom Pedofil og Heberfil. Det er faktisk ikke riktig og kalle alle pedofile når noen av dem er heberfile
Frigg Skrevet 24. juni 2007 #10 Skrevet 24. juni 2007 Jeg synes at det er på tide at man nå får vite hva en pedofil er. En pedofil er en person som tenner på folk før de er i puberteten altså barn mellom 0 og 12. Mens de som tenner på barn mellom 12 og 16 de er ikke pedofile men de lider av Heberfili. uansett begge er syke og gale jeg synes bare dere burde vite forskjellen. Da har jeg lært noe nytt i dag også Så flott at det er noen som vil dele kunnskapen sin med oss andre
Gjest Silmarill Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Jeg visste dette, men det er jo ikke så dumt at trådstarter opplyser om dette vel? Det var jo bare en opplysning!
Solskinnsbolla Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 Jeg visste dette, men det er jo ikke så dumt at trådstarter opplyser om dette vel? Det var jo bare en opplysning! jeg visste det ikke. uansett er jeg enig med Silmarill- makan så mye sarkasme og spydigheter for dette innlegget. hva slags mennesker gidder å bruke tida si på sånt??
Top Gun Skrevet 24. juni 2007 #13 Skrevet 24. juni 2007 (endret) Pedofili er ikke en sykdom, men en legning. Det er ikke slik at alle pedofile er aktive pedofile, slik som ikke alle homofile er aktive homofile. Ikke alle pedofile er slike som voldtar barn og bør ha radiorendere på seg som piper når de går forbi banehager. Pedofili (og heberfili) er altså bare en uskyldig legning. Endret 24. juni 2007 av Top Gun
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #14 Skrevet 24. juni 2007 Pedofili (og heberfili) er altså bare en uskyldig legning. jeg vet ikke om uskyldig er riktig ord. Men du har rett det er ikke en sykdom men og si at det er en uskyldig legning blir litt feil.
Gjest Gretha Skrevet 24. juni 2007 #15 Skrevet 24. juni 2007 Pedofili er ikke en sykdom, men en legning. Det er ikke slik at alle pedofile er aktive pedofile, slik som ikke alle homofile er aktive homofile. Ikke alle pedofile er slike som voldtar barn og bør ha radiorendere på seg som piper når de går forbi banehager. Pedofili (og heberfili) er altså bare en uskyldig legning. Dette var en suspekt og drøy påstand. Mulig det er en legning. Men det er på ingen måte en uskyldig legning! Dette utsagnet gjør deg faktisk litt suspekt.
Frigg Skrevet 24. juni 2007 #16 Skrevet 24. juni 2007 Håper ingen trodde at jeg var sarkastisk da jeg postet innlegget mitt! Det var ikke ment slik!!!
mysan Skrevet 24. juni 2007 #17 Skrevet 24. juni 2007 jeg vet ikke om uskyldig er riktig ord. Men du har rett det er ikke en sykdom men og si at det er en uskyldig legning blir litt feil. Dette var en suspekt og drøy påstand. Mulig det er en legning. Men det er på ingen måte en uskyldig legning! Dette utsagnet gjør deg faktisk litt suspekt. Uskyldig så lenge de ikke begår overgrep, men holder legningen sin i tømme. Folk flest klarer faktisk å tøyle seksualiteten sin, det gjør sikker pedofile og heberfile også.
Top Gun Skrevet 24. juni 2007 #18 Skrevet 24. juni 2007 Uskyldig så lenge de ikke begår overgrep, men holder legningen sin i tømme. Folk flest klarer faktisk å tøyle seksualiteten sin, det gjør sikker pedofile og heberfile også. Ja, det var det jeg mente. Jeg mener absolutt ikke at det er uskyldig å være aktiv pedofil.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #19 Skrevet 24. juni 2007 Heberfili er et ukjent ord for meg, og jeg finner ikke noe på Google. Men at det skulle være noe sykelig å tenne på 14-16 års jenter er jeg helt uenig i. Mange i denne alderen er utviklet som kvinner.
Tuddelidu Skrevet 25. juni 2007 #20 Skrevet 25. juni 2007 Heberfili er et ukjent ord for meg, og jeg finner ikke noe på Google. Men at det skulle være noe sykelig å tenne på 14-16 års jenter er jeg helt uenig i. Mange i denne alderen er utviklet som kvinner. Prøv Hebefili istedet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå