Gjest DyneTryne Skrevet 23. juni 2007 #1 Del Skrevet 23. juni 2007 jeg er så gørrforelska! :---D *13 år* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 23. juni 2007 #2 Del Skrevet 23. juni 2007 Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 23. juni 2007 #3 Del Skrevet 23. juni 2007 *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2007 #4 Del Skrevet 23. juni 2007 Fantastisk at du skriver det her inne på SINGELforumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Lina* Skrevet 23. juni 2007 #5 Del Skrevet 23. juni 2007 Fantastisk at du skriver det her inne på SINGELforumet Jøss, går det ikke an å være singel og forelska? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 23. juni 2007 #6 Del Skrevet 23. juni 2007 Kos deg masse og nyt det!!!!!! det er digg å være forelsket.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 24. juni 2007 #7 Del Skrevet 24. juni 2007 ja jeg er singel, ikke gift med han akkurat, så jeg tror det passer seg ;) 2 år har jeg likt han og inrømte det på fredagen. skjønner ikke hvordan jeg turte, men han sa han liker meg også men det er dame i veien men hun er voldelig dopdame så varer nok ikke lenge håper jeg. Nei jeg skal ikkeødelegge, jeg skal bare glede meg over at en person jeg har likt så lenge føler det samme, jeg trodde det var uoppnåelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 26. juni 2007 #8 Del Skrevet 26. juni 2007 grattis , sa hun med misunnesle i blikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 26. juni 2007 #9 Del Skrevet 26. juni 2007 Takk men nåh, det er ikke noe å misunne før hun heksa er ute av bildet Ikke noe jeg kan gjøre noe med heller dessverre, siden jeg er altfor lite utspekulert og ekkel. Urk at det skal være så vanskelig.. hun er voldelig og han er lei men blir det slutt? Kanskje jeg skal henge mer rundt han og vise at "Hei, jeg slår ikke deg!" :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 26. juni 2007 #10 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Så koooooselig :rødme: Edit: Hadde ikke lest siste innlegg av DyneTryne.... Endret 26. juni 2007 av synseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå