Gå til innhold

Hva gjorde deg glad i dag?


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Gjest Zalomine

I dag er jeg glad for at jeg tømte oppvaskmaskina før jobb. For at jeg tok ut søpla når jeg kom hjem og for at jeg tok en dusj.

Dette høres sikkert rart ut, men de siste ukene har jeg hatt null energi og ikke orket noe som helst, så slike ting har rett og slett ikke blitt gjort (joda, jeg har dusja da altså når det trengtes, men det har vært et ork, ikke noe jeg ville..). Så, for meg er det positivt at jeg GJØR noe. Ja, jeg gledes over sånne små ting, rett og slett.

Ja, og så er jrg glad for at min samboer er hjemme i dag. De siste to dagene har han vært borte på kveldene helt frem til leggetid, så i dag er det en glede at han er hjemme. (Jeg visste han ville bli opptatt av dette vervet, og lovde å være forståelsesfull, og det er jeg, men jeg er glad for at han er hjemme :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. Var det noe som gjorde meg spesielt glad i dag? Har bare fått en haug med oppgaver jeg må gjøre til i morgen! Jeg kommer til å sitte oppe i natt ihvertfall. :roll: Og sovne tiiiidlig i morgen. :sjarmor: Har EGENTLIG bare lyst til å finne sengen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Jeg er glad fordi jeg testet positivt på graviditetstest etter 16 måneder med prøving.

Hadde det ikke vært for alle skjønne mennesker inne her på KG (og SG) - hadde jeg ikke visst hvem jeg skulle fortelle alt dette til... :oops:

Har bare fortalt om dette til søsteren min og en god venninne.

KG er mitt fristed.

Er glad for at for at KG finnes. :D

Klem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: -Fikk telefon fra to gode, nære venner idag.......og sist men ikke minst; min datter ringte og spurte om hun skulle ta med seg ingredienser til middag og komme på besøk! Og vi to hadde en skikkelig kose-stund! :hjerter:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tråd! :)

Jeg ble glad da bestevenninna mi (og kollega) kom innom jobben og hjalp meg med bestillinger av nye varer, sånn helt uten videre. Har lovt henne en pils neste gang vi er ute sammen :briller:

Ble også glad da en annen venninne ringte og lurte på om jeg ville bli med på setra som tilhører familien, nedi Østerdalen. Skigåing, god mat, rødvin og lange samtaler..perfekt! :heiajente:

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Jeg ble glad da en veninne hjalp meg med å se noe i et nytt lys, slik at det jeg var trist for i går, er noe jeg kan glede meg over i dag!

også er jeg SÅ GLAD over at det er deilig vær, snart vår

Også er jeg glad for at jeg skal reise på en liten ferie snart

også er jeg glad fordi jeg tror jeg får jobb (muligens må jeg velge mellom to)

også er jeg glad for at hun som var så #¤%& på jobb-intervju, var så utrolig imøtekommende og hyggelig da jeg ringte for å høre hvordan det går med prosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble glad for å motta en hyggelig 'god morgen'-SMS fra en vennine. Så er jeg glad for at d er fredag og helg! :)

Nå ser jeg frem til vinlotteriet m STOR forventning og spenning; ukens HÖJDARE....Så ser jeg frem til en fredagspils el. to m gode kolleger. Og så kan jeg bare dra hjem til sambis og få servert et fix ferdig måltid m vin og d hele.....Og så kan jeg se frem til .....hm ja... Kan vel være d samme.......Snakk om gla'dag!!! :D Også er d blitt VÅÅÅÅÅÅÅR!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg glad for at det er fredag og at det rett og slett er et nydelig vær. Har bakt 4 brød, men angret nok litt på den kveldsvakten jeg meldte meg på. Sukk. ja ja :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Jeg ble glad for at jeg våknet uthvilt til morgen i dag og at kjæresten min nusset meg og sa han er glad i meg og elsker meg flere ganger før han gikk til morgen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...