Gå til innhold

Hva gjorde deg glad i dag?


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

(Begynner selv jeg...)

Jeg ble kjempeglad da jeg kom hjem etter jobb i dag fordi sambo hadde vaska kjøkkenet og var i strålende humør! :D

Dessuten ble jeg møtt i døra av ei lita jente med hale og fire bein som spant bortover parketten og ga meg tidenes rundvask!

(Hun var litt ekstra glad for å se meg fordi "papsen" hadde vært litt morsk mot henne tidligere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Fikk svar etter bare tre ring hos Braathens billett-service! Det tok meg bare tre minutter å få ombestilt retur-flight på fredag! Kjemperekord. Da ble jeg, om ikke glad, så ihvertfall mildt sagt positivt overrasket :)

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld ble jeg både glad og rørt, fordi en av mine nærmeste kolleger, som jeg er veldig glad i, sendte en liten mail til meg der det sto

"Hei og hopp det er topp og jobbe med deg, Som kollega så er du den beste, du får meg til å le. Du hadde forkjent en rose bukett så stor som et hus, men ikke har du plass og ikke har jeg råd, så du får klare deg med denne @"

:D En fin avslutning på en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjorde meg ekstra glad i dag var at en kollega på jobben sa "Takk for at du er den du er" (og jeg er sjefen ....). Da ble jeg glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann tok seg fri fra jobben i dag,bare for å være sammen med MEG! :hjerter:

Han jobber veldig mye og vi har sjelden tid til hverandre,derfor satt jeg veldig pris på dette.

Vi har bare kosa oss i hele dag.

Gikk 2 timers tur med hunden vår,sov litt utpå ettermiddagen,og lå ved siden av hverandre på sofaen resten av kvelden....

Koselig! :hjerte:

Ismen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda...føler at min lille thrilll over Braathens blir fryktelig ovefladisk, med ett!!! Oki da, ble glad når en helt spesiell venn av meg ønsket meg god tur i morgen! Og når min lille datter fortalte meg at hun synes jeg er den vakreste i verden (for hundrede gang denne måneden :) ).

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble glad for jeg fikk verdens fineste mail med ei venninne som bor langt unna meg.

Så ble jeg glad fordi samboeren min kom inn på stua, la hendene rundt meg å sa at han elsket meg så veldig...

Så er jeg glad for pappan min som har vært så snill de siste dagene...

Det var tre ting det.... :)

Mye å være glad og takknemmelig for jeg.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kjæresten min hadde kjøpt påskeegg fra Freia (de i eggekartong) fordi jeg har gått og gnålt om dem siden de sluttet å selge dem i fjor.

At lillebroren min (han er 11år) sa at jeg er mye penere enn Liv Tyler.

At jeg hadde min første kjøretime idag og det gikk strålende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg ble glad da jeg endelig fikk råd til å handle mat idag :D

Og så ble jeg glad for at HAN kom bort til meg idag på skola, istedet for at jeg gikk bort til han.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten

Etter å ha trålet fem av Oslos bokhandler, fikk jeg endelig tak i den boka jeg bare måtte ha på årets Mammut-salg!! Er enkel å glede jeg :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ehe... - det er tidlig på dagen enda, men jeg ble glad da jeg så at noen hadde laget en sånn tråd!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble glad i går for jeg fikk en blomst fra en jeg hjalp med noe. Det satte jeg pris på.

Så fikk jeg et flekkfritt skjørt fra renseriet - mot alle odds. Det var veldig bra!

Også rakk jeg en stille stund for meg selv på en café.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble glad i går, fordi da fikk jeg handlet to fine påskeduker, samt en facial cleaner. Det gir energi å handle tror jeg. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer Care!!!! :P

Idag ringte min kjære for første gang etter han dro på vinterøvelse på mandag, gjett om det var ei som ble skikkelig glad da... :ler: Var utrolig godt å høre fra han!! Føle meg som den tøffelen nå, men det er rart hvor stort savnet blir når den man elsker reiser langt bort, og det nesten ikke er mulig å få telefonkontakt...Så det var deilig å høre fra han idag!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Jeg ble glad i dag da morgenen hos oss forløp rolig, ingen kjefting, alle rakk skole/jobb i god tid.

:lol:

Lisa-Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vår ute folkens!!!!

Sola skinner og været er herlig! :D :D :D :D

Det holder i massevis for meg!

MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...