Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #1 Del Skrevet 12. mars 2003 Bare lurte på en ting..når man vasker håret og tar en hårkur i samme slengen etter shamponeringen, skal man bruke balsam etterpå det igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. mars 2003 #2 Del Skrevet 12. mars 2003 Du trenger ikke bruke balsam etter hårkur (hvis det ikke er noe spesielt med den da..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. mars 2003 #3 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg bruker som regel balsam og bytter den ut med en hårkur en til to ganger i uken. Vet ikke om dette er riktig, men det funker for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 13. mars 2003 #4 Del Skrevet 13. mars 2003 Samme her, Starie - jeg bruker også enten balsam eller hårkur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #5 Del Skrevet 13. mars 2003 Frisøren min sa at dette var en vanlig "feil" . hun sa en skulle bruke balsam etter en hårkur for å forsegle fuktigheten. hårkuren mister ellers sin effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxx Skrevet 13. mars 2003 #6 Del Skrevet 13. mars 2003 jeg bruker balsam også etter hårkur.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 13. mars 2003 #7 Del Skrevet 13. mars 2003 Det er tydeligvis forskjellig syn hos frisørene. Min frisør sier enten balsam eller hårkur - begge deler blir smør på flesk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 13. mars 2003 #8 Del Skrevet 13. mars 2003 Av erfaring syns jeg at balsam er overflødig jeg. Vet ikke om jeg gjør det riktig. Men jeg tar i først shampo, så hårkur. Da pleier håret mitt å bli fint Men for moro skyld for å prøve meg fram tok jeg en gang også balsam etter hårkuren, da syns jeg ikke håret ble noe fint. Det ble for mye liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 13. mars 2003 #9 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg har både hårkur og balsam stående, og bruker dette hipp som happ.... Men aldri samtidig... Er ikke det litt smørpåflesk?????? Frisøren min ( altså min kjære ) sier det ikke er nødvendig å bruke balsam også, det kan lett gjøre håret tungt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 13. mars 2003 #10 Del Skrevet 13. mars 2003 vel i praksis bruker jeg enten balsam eller hårkur, sån ca annenhver gang. men jeg mener å ha hørt at ideelt sett bør man bruke balsam etter hårkur også... men gidder jeg? nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #11 Del Skrevet 13. mars 2003 Takk for svar alle sammen! Har også hørt at man skal bruke balsam etter hårkur for "lukke" håret liksom..men syns selv at håret blir så fort ekkelt av å bruke begge deler! Sitter med hårkur i skrivende øyeblikk, men skal droppe balsamen nå og se hvordan det blir -meg som spurte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå