Gå til innhold

ekstrem brystreduksjon


fager

Anbefalte innlegg

*følge med*

Jeg har alltid vært fornøyd med mine store. Men etter første svangerskap økte de fra D/DD til E. Nå er jeg gravid igjen og er oppe i H-cup. Om jeg går ned igjen til DD er det ok, men jeg vil helst ikke bli en vanlig F/G - det er for tungt for en rygg som i utgangspunktet sliter. Siden det er sistemann som kommer nå, er jeg åpen for å gjøre endringer om et år eller to. Samtidig er jeg redd for å miste litt identitet - store pupper har liksom alltid vært et varemerke for meg. Jeg er også høy, så jeg må ha litt størrelse syns jeg.

Men å kunne kjøpe kjoler som ikke er i stretch, bluser uten å måtte sy om svingen, dressjakker uten å gå til skredder og sy om etc.... Det er jo litt drømmen det også da :sukk:

:-)

store pupper har alltid vært et varemerke for meg også. Det går liksom over styr når ens venninner lagrer "big boobs" el. "BB" istedet for ens eget navn på kontaktlisten sin.

Men jeg er ikke redd for akkurat denne forandringen heheh :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg fått konsultasjonstime på colosseum, slutten av februar. Oh, gruer meg allerede jeg da. Eller skal jeg heller si gruegleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest_Missie_*

Hei igjen.

Da er det en mnd siden jeg foretok min reduksjon og jeg er veldig fornøyd med formen og størrelsen. Litt kjipt at ikke alle toppene mine passer lengere men da kan jeg jo kjøpe noen nye. hehe.. Operasjonen i seg selv gikk veldig bra men har slitt med ganske mye smerter i tiden etterpå..

Legen gjorde en god jobb, men etter å ha fjernet bandasjen og tapen for første gang. Å endelig så de nye puppene mine må jeg innrømme at jeg ble ganske skuffet. området rundt brystvortene mine sp helt elendig ut for å være helt ærlig. men legen beroliget meg med at det kom til å bli mye bedre med tiden. Å ja, han hadde rett. de ser mye bedre ut nå, men er ikke helt fornøyd enda da.. hehe..

Angrer ikke et sekund på operasjonen og kan nesten ikke vente til jeg kan ut å jøpe nye bher og begynne å bruke de..

-Missi-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Da er det en mnd siden jeg foretok min reduksjon og jeg er veldig fornøyd med formen og størrelsen. Litt kjipt at ikke alle toppene mine passer lengere men da kan jeg jo kjøpe noen nye. hehe.. Operasjonen i seg selv gikk veldig bra men har slitt med ganske mye smerter i tiden etterpå..

Legen gjorde en god jobb, men etter å ha fjernet bandasjen og tapen for første gang. Å endelig så de nye puppene mine må jeg innrømme at jeg ble ganske skuffet. området rundt brystvortene mine sp helt elendig ut for å være helt ærlig. men legen beroliget meg med at det kom til å bli mye bedre med tiden. Å ja, han hadde rett. de ser mye bedre ut nå, men er ikke helt fornøyd enda da.. hehe..

Angrer ikke et sekund på operasjonen og kan nesten ikke vente til jeg kan ut å jøpe nye bher og begynne å bruke de..

-Missi-

Hei, først og fremst takk for at du husket tråden og kom tilbake til for å gi en oppdatering. Godt å vite at du er fornøyd med størrelsen og formen. Får jeg spørre hvor du ble operert?

Hva slags smerter har du slitt med i ettertid?. Fersk opererte pupper vil jeg anta vil se helt maltraktert ut, eller?! Når du sier at området rundt brystvortene så helt elendig ut, var det da stingene? plasseringen? det var rødt? og et helt intimt spørsmål, hvis du vil svare på det, hvordan ble det med følelsen i brystvortene? (har nemlig lest at noen kan miste følelsen). Jeg håper at det forbedrer seg og du blir ytterligere fornøyd. Det ble vel ikke spesielle komplikasjoner utover det håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest nyoperert

Hei alle sammen, ser at denne tråden ikke er skrevet i på en stund, men skriver alikevel.....

jeg har hatt betennelse i skuldre i snart tre år og for to år siden startet prosessen, det gikk litt tid før jeg bestemte meg for at JA jeg vil kappe puppa, hehe.....

Hadde 80 F , jeg fikk henvisning til Colosseum og fikk samtale med kirurg der og med litt lang venteliste ble jeg operert for fem dager siden....

Jeg fjernet bandasjen på Lørdag og kikket og kikket og kikken, til tross for blå gul lilla farge og vondt, fy flate de er fine...... og finere blir de nok, kjennes ut som følelsen i brystvortene er på plass....

Så fra en F er jeg på stor B eller en C ikke sikker, fortsatt sportsBH,.....

Angrer ikke et minutt, har hatt fire netter uten å våkne med nummenhet i armer (husker ikke sist), og kjenner allerede at belastningen for nakke/skuldre er bedre,........

Jeg er stadig å løfter på Bh\n og beundrer meg i speilet, har flotte pupper til tross for fargen, jeg har aldri vært spes puppefiksert, men nå tror jeg jammen jeg kommer til å lære meg å gå med ryggen rak også, for jeg er ganske mye flottere og lettere nå......

Alt ble dekket, da jeg fikk påvist at jeg hadde plager som kom av tunge bryst, fjernet 410 + 430 gram....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puppelei

Hei!

Så bra å høre om alle dere som har hatt en vellykket operasjon! Må bare satse på at noen fortsatt leser her.. Jeg er 17 år, det jeg regner som normal med 57kg og omtrent 168cm... BH-størrelsen min er 70E og merker jo at jeg er unormalt stor i forhold til alle andre på min alder med normal vekt... Har lenge hatt vondt i skuldre og nakke (ikke i hodet av en eller annen grunn) har aldri skjønt hvorfor, men har i det siste begynt å tenke at det er på grunn av brystene mine. Når jeg leser på forumer rundt om kring virker de jo ikke så store, men jeg synes ikke akkurat det er noe særlig gøy å ha hengepupper i en alder av 17. Har veldig lyst til å ta en brystreduksjon, det blir i så fall når jeg er ferdig med vgs, altså når jeg er 19 år.. Er det dumt?? Føler liksom at det er det lengste jeg kan vente med hensyn på usikkerhet i de aller fleste klesplagg, å føle seg som en idiot i bikini og smertene i nakke og skuldre.. Har så lyst til å slippe ubehaget det er å ikke ha BH på, som i pysj om natta..

Ble litt rotete det her, men jeg er så lei av puppene mine, og har så lyst på en B/C-cup... Hvor gøy hadde ikke det vært!?!? :ler: Fint hvis noen med erfaringer med brystreduksjon i en ung alder hadde giddet å svare! Dette er et ganske sårt tema for meg, så får se om jeg i det hele tatt får kvinnet meg opp til å snakke med mamma og pappa om det etter hvert.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

hei! noen år denne,men er kanskje flere av oss som tenker reduksjon? jeg har legetime hos fastlegen på tirsdag,for nå må jeg bare få gått videre med dette...

mine er 7G,og jeg veier 55kg... de er stygge og passer ikke kroppen min,jeg har vondt i nakke,skuldre,rygg,hofter og sliter med numne fingre og stadige betenneser i nakke og skuldre....

er det vanskelig å få dette dekt?? collosseumklinikken er i samme bygg som fastlegen min,så håper på kos der. noen fra stavanger med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...