Gå til innhold

Kjæresten min har liten penis...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

OK så har jeg kommet i den situasjonen jeg aldri trodde jeg skulle komme i. Kjæresten min har relativt liten penis. Den er ikke så veldig lang, men heller ikke sykt kort liksom. jeg tipper kanskje 13-14 cm, men det største problemet er at den er tynn... Jeg er ganske trang, det vet jeg. Jeg bruker small i tamponger, kjæresten min har sagt jeg er trang, og gynekologen min har også faktisk nevt at jeg er litt trang. Vi klarer å ha bra sex... I begynnelsen gikk det overraskende bra. Men etter hvert så har det kommet mer og mer tanker om hvor deilig det hadde vært med en skikkelig tjukk penis som fylte meg helt i bredden. Eksen min hadde stor penis, den var både lang og tjukk, så da måtte vi passe på at jeg var ordentlig våt ellers gjorde det vondt. jeg revna et par ganger med han. allikevel tente jeg utrolig på den store penisen hans. Jeg ble forelska i min nåværende kjæreste, og vi holdt på en god stund før vi hadde sex for første gang. Jeg ble utrolig satt ut da jeg kjente penisen hans første gang. Det var såvidt jeg klarte å fortsette faktisk. På det stadiet virket den bitteliten, rett etter eksen min liksom. Men så ble jeg positivt overraska da vi hadde sex så jeg slo meg til ro med det. Nå elsker jeg han, vi har det superfint sammen. men som sagt så begynner å å drømme om en større penis. Han klarer jo ikke å fylle meg ordentlig i bredden... Og ja, jeg bruker skjedemuskulaturen min masse. what to do?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Spørsmålet er litt rart, for hvis du ikke vil avslutte forholdet med han, og ikke være utro, så er det kun med en litt kraftig dildo/vibrator som du bruker alene, den beste løsningen, men om det holder på lang sikt vet jeg ikke. Drømmen om en stor tykk pikk vil nok leve videre i hodet ditt likevel.

Skrevet

Sånn er kroppen hans. Ingenting å gjøre med det. Hvis dere har bra sex så klarer han vel stimulere deg på andre måter?! Du kan jo alltids fantasere...

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at alle har kommentert at du er så trang etter du også har revna. Au!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kan ikke skjønne at alle har kommentert at du er så trang etter du også har revna. Au!

Hva mener du? det er jo ikke snakk om å revne sånn som når man føder da :-D mer sånn rift i huden...

Gjest Tweek
Skrevet

Mmm, deilig.. rift.

Jeg så egentlig for meg aty den bare sprakk åpen og blod fosset og alt var død og fordervelse

Skrevet

Hehe.. Huff.. Synes vel at det beste forslaget er at du kjøper en dildo i passende størrelse som han kan bruke på deg når dere har sex.

Skrevet

Problemet sitter i ditt hode. Du må rett og slett gå i deg selv og finne ut om du kan leve sammen med en du elsker, selv om DU ikke er fornøyd med kjønnsorganet hans.

Så ville jeg gjennomført en tenkt øvelse der du snur på rollene. Hvordan ville du følt det om han gikk fra deg hvis han ikke var fornøyd med kjønnsorganet ditt? Hvis du tror det ville føles for jævlig, da er du antakeligvis i nærheten av det som vil være hans opplevelse av det hvis du vil bryte forholdet på grunn av dette.

På sikt tror jeg at du vil oppleve at den gode sexen på mange måter vil være uavhengig av størrelsen på pikken hans. Derfor vil jeg oppfordre deg til å tenke igjennom om det er pikken hans eller han som person du vil bygge din framtid på.

Hvis du ønsker å bli akseptert slik du er skapt, må du også akseptere andre slik de er skapt.

• Liker 7
Gjest Jytte
Skrevet
Problemet sitter i ditt hode. Du må rett og slett gå i deg selv og finne ut om du kan leve sammen med en du elsker, selv om DU ikke er fornøyd med kjønnsorganet hans.

Så ville jeg gjennomført en tenkt øvelse der du snur på rollene. Hvordan ville du følt det om han gikk fra deg hvis han ikke var fornøyd med kjønnsorganet ditt? Hvis du tror det ville føles for jævlig, da er du antakeligvis i nærheten av det som vil være hans opplevelse av det hvis du vil bryte forholdet på grunn av dette.

På sikt tror jeg at du vil oppleve at den gode sexen på mange måter vil være uavhengig av størrelsen på pikken hans. Derfor vil jeg oppfordre deg til å tenke igjennom om det er pikken hans eller han som person du vil bygge din framtid på.

Hvis du ønsker å bli akseptert slik du er skapt, må du også akseptere andre slik de er skapt.

Utrolig fint skrevet, Jalp :)

Gjest Gjest
Skrevet

Veldig bra innlegg, akkurat hva jeg mener også.

Selfølgelig, alle ønsker jo at partneren sin kan bli bedre på noen måter. Er f.eks glad i store pupper selv, og kunne kanskje ønske at min kjæreste hadde lik de som eksen hadde, men hun er ikke eksen min, og det er jeg veldig glad for. Hadde ikke i mine villeste fantasier ville forlatt dama mi for noe sånt, det er utroolig mye mer godt i henne en det som jeg kan ta og føle på. Vet at hvis jeg forlater henne for en bimbo med store pupper så kommer jeg til å gjøre den største tabben ever og ha det vondt med meg selv i lange tider fremover.

Dessuten, så finnes det øvelser man kan gjøre for å få en tykkere penis. Menn i bla. midtøsten har gjort dette i generasjoner.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Tampongstørrelser handler om hvor mye man blør under mensperioden, ikke hvor trang man er.

(Klarte ikke dy meg..)

Endret av Bøllefrøet
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har to typer råd. Det ene går på å forbedre ting som de er nå. Det andre har med penisforlenging å gjøre.

Først kan du prøve å gjøre en skikkelig innsats for å forbedre sexlivet deres på annet hvis. Du sier jo at det er godt i utgangspunktet. Sett fantasier ut i livet. Kjøp boken norske seksuell fantasier og få inspirasjon. Søk rundt på nettet og gå i bokhandelen for å få tips og lære teknikk. Prøv fisting. Da vil du i hvert fall få fylt deg opp og etter all sannsynlighet større orgasmer enn du noensinne har hatt. I denne tråden finner du noen tips jeg har gitt før og som jeg mener kan gjøre et sexliv veldig mye bedre.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=271475

Les mye om sex på forum og i bøker, snakk med folk og prøv å tøy egne grenser med å finne på spennende ting og gjøre ting heftigere. I tillegg kan du søke på nettet på ting som small penis guide eller positions for small penis etc og se hva du finner.

Forlenging

Et godt tips er taoistiske teknikker som både gir bedre orgasmer og sterkere ereksjoner OG forlenger og fortykker penis med 10-20% over litt tid. Jeg GARANTERER at det virker på alle tre plan. Boken sexual reflexology:Activating the taoist points of love har grundig gjennomgang av disse øvelsene. Det du kan gjøre er å kjøpe den og så begynne å gjøre noen av de andre øvelsene som er for kvinner. Avanserte knipeteknikker og litt forskjellig som kan forbedre sexlivet ditt. Etter at du har gjort det en stund vil han antageligvis ha lest boken og sett øvelsene. Ikke usansynlig at han da vil begynne å gjøre dem. Eventuelt kan du foreslå det fordi de gir andre fordeler, men ikke nevne størrelse. Foreslå kanskje først en helt annen type øvelse som ikke hjelper på størrelsen, men som kan øke hans nytelse.

Alternativ 2 er å ta dette opp med ham. Denne penisforlengeren er grundig dokumentert og trygg:http://www.jes-extender.dk/cms.ashx/shop

Les her:http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=103643

Han kan fint bruke den mye mindre enn purvis sier, men da går det lenger tid før resultatene kommer selvfølgelig.

Du kan enten ta opp problemet og foreslå dette. Det kan bli tungt å svelge for ham. Jeg vet ikke om jeg hadde klart noe tilsvarende. Eller du kan prøve å sørge for at han får denne informasjonen ved en tilfeldighet.

Strekkeren og taoteknikkene virker etter forskjellige prinsipper. Strekkeren skaper flere blodkar, mens taogreiene øker størrelsen deres. Jeg vil derfor gjette at man bør bruke dem helt sepparat, kanskje helst gjøre seg ferdig med strekkeren først, for å ungå bivirkninger. Ta i så fall kontakt med en kompetent lege først.

Skrevet
Tampongstørrelser handler om hvor mye man blør under mensperioden, ikke hvor trang man er.

(Klarte ikke dy meg..)

Men man skal jo greie å få den inn også da.

Gjest Gjest
Skrevet

(Klarte ikke dy meg..)

Tja. Jeg blør ut en liten tampong fort, men ikke pokker om jeg får inn en av de store.

Gjest Gjest
Skrevet

Er enig med noen av de som har skrevet lenger opp.

Problemet sitter i hodet ditt. Han får ikke gjort noe med sitt kjønnsorgan. Så du har 2 valg. 1. fortsette å være sammen han du elsker 2. gå fra han og finne en med større tiss.

Prøv å snu situasjonen, hva om han hadde gått fra deg hvis han plutselig dumpet deg for noe du ikke kunne gjøre noe med.

Gjest Gjest
Skrevet
Er f.eks glad i store pupper selv, og kunne kanskje ønske at min kjæreste hadde lik de som eksen hadde, men hun er ikke eksen min, og det er jeg veldig glad for. Hadde ikke i mine villeste fantasier ville forlatt dama mi for noe sånt, det er utroolig mye mer godt i henne en det som jeg kan ta og føle på. Vet at hvis jeg forlater henne for en bimbo med store pupper så kommer jeg til å gjøre den største tabben ever og ha det vondt med meg selv i lange tider fremover.

Nå er det jo ikke noe spesiell fysisk seksuell funksjon i puppene, så skjønner ikke helt hvorfor mange sammeligner størrelsen på pupp og pikk. En mann vil aldri føle seg "mer" pult om dama har større pupper og ingenting annet. En kvinne bør kjenne forskjell på om hun har vært ute for en på 25 og en på 15, for å si det sånn... Om personene ellers var like på alle måter.

Gjest Gjest
Skrevet
En kvinne bør kjenne forskjell på om hun har vært ute for en på 25 og en på 15, for å si det sånn... Om personene ellers var like på alle måter.

Om hun kjenner forskjell vil primært være knyttet til tykkelsen.

Det er nesten komisk at det nesten alltid er snakk om lengden når man snakker om størrelse.....mens det hovedsaklig er tykkelsen som betyr noe. Og det er stor forskjell der også..

Skrevet (endret)
Om hun kjenner forskjell vil primært være knyttet til tykkelsen.

Det er nesten komisk at det nesten alltid er snakk om lengden når man snakker om størrelse.....mens det hovedsaklig er tykkelsen som betyr noe. Og det er stor forskjell der også..

For å få a-punkts orgasmer, må mannen "bunne" kvinnen, altså har lengden også noe å si.

Bare legger til at en gjennomsnittlig kvinne er ca. 16 cm dyp, så det skal ikke så mye til da..

Endret av Ce'Nedra
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet
For å få a-punkts orgasmer, må mannen "bunne" kvinnen, altså har lengden også noe å si.

Bare legger til at en gjennomsnittlig kvinne er ca. 16 cm dyp, så det skal ikke så mye til da..

Visste ikke at det fantes noe a-punkt jeg. Og når jeg blir bunnet så er det som regel såpass vondt at jeg vel er ganske langt fra orgasme uansett...

Gjest Gjest_Natalie_*
Skrevet

(Klarte ikke dy meg..)

Jeg er glad for at du nevnte det. Det er jo sant det du sier: tampongstørrelsen er ikke det som sier noe om hvor trang en jente er!

Er man trang - og også blør mye under mensen så må man ha store tamponger. Hvis det er ubehagelig med tamponger velger man bind.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...