Gjest bekymret Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Hvorfor er det slik at jeg mister følelsen i vaginaen, når vi har holdt på en stund? Det er kjempe digg i begynnelsen men når vi har holdt på en stund så kjenner jeg plutselig ingen ting. Jeg har snakket me mange av venninnene mine og de sier de har det samme problemet. Men når jeg ikke kjenner noe, kjenner ikke han heller noe heller? dette har begynnt å plage meg, fordi jeg er redd jeg er for vid:( Jeg er bare 17 år så det hadde vært litt sjipt å li for vid allerede i så ung alder:(
Gjest Gjest_Knøtte_* Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Hvorfor er det slik at jeg mister følelsen i vaginaen, når vi har holdt på en stund? Det er kjempe digg i begynnelsen men når vi har holdt på en stund så kjenner jeg plutselig ingen ting. Jeg har snakket me mange av venninnene mine og de sier de har det samme problemet. Men når jeg ikke kjenner noe, kjenner ikke han heller noe heller? dette har begynnt å plage meg, fordi jeg er redd jeg er for vid:( Jeg er bare 17 år så det hadde vært litt sjipt å li for vid allerede i så ung alder:( Hei:) Jeg sliter med akkurat det samme som deg... Syns det er veldig irriterende fordi da tenker jeg at jeg aldri kommer til å oppleve vaginal orgasme.. Noe jeg har veldig lyst til å oppleve, for dette hadde vært fint for både meg og kjæresten min.. men jeg bekymra meg veldig før for at han ikke kjente noe heller og spurte han rett ut ved noen få anledninger.. uansett, det jeg har funnet ut med min kjæreste er at jeg rett og slett blir for våt Han sier selv at noen ganger så kjenner ikke han så mye heller, nettopp fordi jeg blir for våt:p Høres sikkert litt rart ut for mange men... Kansje, kansje dette er en mulig grunn til " ditt problem også? Noe annet som hjalp min venninne som følte det samme under sex var å trene knipemuskelen, slik at hun kunne knipe om penis under samleiet som gjorde det tusen ganger bedre for henne og for han... Som alt annet så er underlivet til hver enkelt person forskjellig, og nå skal jeg ikke begynne å snakke om størrelse og alt det der, men jeg tror nok ikke du er for vid, men dere passer kansje ikke sammen helt perfekt, og dermed må man kansje legge litt ekstra i det, som f.eks knipeøvelser
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har det samme problemet Men jeg trodde nesten at det var sånn for de fleste jenter jeg, at etter å ha holdt på en stund så kjenner man mindre? Jeg blir og veldig våt...og samtidig er jeg ganske trang - men huff det betyr kanskje at han likevel ikke får så masse friksjon det da? Veldig lett å gjøre noe med at man blir "for" våt liksom Menn; Er det ikke fint at jenta blir ordentlig våt da?
Gjest Mirina Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Hender at jeg blir for våt, da bruker jeg bare et håndkle og tørker litt, problem løst.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har det samme problemet Men jeg trodde nesten at det var sånn for de fleste jenter jeg, at etter å ha holdt på en stund så kjenner man mindre? Jeg blir og veldig våt...og samtidig er jeg ganske trang - men huff det betyr kanskje at han likevel ikke får så masse friksjon det da? Veldig lett å gjøre noe med at man blir "for" våt liksom Menn; Er det ikke fint at jenta blir ordentlig våt da? Kan aldri bli for våt, bare vont hvis det blir for tørt
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Hender at jeg blir for våt, da bruker jeg bare et håndkle og tørker litt, problem løst. Nei huff, det ødelegger bare stemningen og det impulsive Det er ikke for meg. Dessuten tror jeg at jeg bare hadde blitt like våt med en gang.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Det er vel bare det fenomenet at skjeden utvider seg når man blir kåt ? Er vel også det som forårsaker "fitte-fis", den suger i seg luft når den utvider seg "inni"..
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Hvis han veksler mellomm et dypt støtt og mange korte (inn til g-punktet ca), ca 5-9, burde det hjelpe. Det dype støttet tømmer vaginaen for luft og skaper dermed et vakuum som gjør at vaginaen strammer mere rundt penis. De korte støtene vil da skape ekstra trykk på grunn av vakumet. Siden kjedens vegger i seg selv ikke har særlig følsomhet, men de følsomme områdene ligger litt bak veggene, så vil dette trykket fra vakuumet være spesielt godt. I tillegg er det sånn at når man stimulerer på en måte mange ganger etter hverandre, så venner kroppen seg til det og effekten blir mindre. Derfor Vil variasjonen med det dype støttet gi en slags ny start som hele tiden holder oppe stimulansen. I visse situasjoner gjelder ikke dette prinsippet på samme måte. For eksempel rett før orgasme da det som regel er best å bare kjøre rett på med samme ting til mann er i mål. En annen ting han kan gjøre er å pirre deg mer. Da er det forventingen og desperasjonen ved å ikke få stimulans akkurat når man venter og ønsker det som skaper tenning. Ikke stimulansen. Det er uendelig mange måter å gjøre dette på. Ved begynnelsen av samleie kan han sirkle rundt åpningen med pikken sin i stedet for å gå rett inn. Når han såvidt er innenfor så støter han bare en cm eller to inn og så ut og inn innenfor den avstanden. Etter en liten stund kommer han en cm eller to lenger inn og støter da frem og tilbake innenfor dette dobble området. Sånn kan han jobbe seg inn til det bare er litt mer inn han kan gå. Der bør han holde seg lenge. Når han så bestemmer seg for å støte helt inn så kan han virkelig kjøre på. Etter å ha bygget opp så mye forventning vil det gi et ekstra kick å virkelig få stimulansen man har vært desperat etter lenge. Han kan også stoppe helt opp under veis noen ganger ta en liten pause, fortsette litt, ta ny kort pause, fortsette og ta ny enda kortere pause før ha virkelig kjører på. Det samme er veldig bra rett før orgasme også. "0, 10 og så 5 sekunder er sånn ca noe man kan ta peiling på. I tråd med at vaginaer generelt ikke er i nærheten av like sensitive som peniser er det flere ting man bør huske på. Det ene er å prøve å finne g-punktet og så treffe dette mest mulig presist. Det finnes det masse info om på nettet hvis dere googler nok rundt. Man må både finne riktig stilling og så treffe presist. Ellers er de mest sensitive områdene ved ingangen til vagina. For å stimuler disse best kan han støte mer mot høyre, venstr, opp og ned en han vanligvis gjør. Akkurat hvor det fungerer best for deg kan du gi ham tilbakemeldinger om. Jo mere han lener seg over til siden og virkelig for trykk akkurat ved inngengen jo bedre. En annen mulighet er at han pentererer deg så dypt som mulig og så "jokker" opp og ned, mens han er helt inne i deg. Dere kan også prøve denne stillingen som gir mye mere klitorisstiummulans: http://www.estronaut.com/a/coital_align_technique.htm http://en.wikipedia.org/wiki/Coital_alignment_technique http://www.bottomlinesecrets.com/blpnet/ar...rticle_id=16023 http://www.myprimetime.com/health/sex_love...on/index1.shtml Generelt kan dere også prøøve å finne flere stillinger som gir mer friksjon mot klitoris eller du eller han kan stimulere deg der for hånd under samleiet. Han kan også prøve å rotere mer med hoftene når han støter slik at han får en slags roterende støtt inn i deg. At han skrur den inn på en måte. Dere kan også under forspill sørge for at størst mulig område av vaginaen blir varmet opp. Det gir mer å spille på under selve samleiet. Bruk fingre til å utforske og stiumlere alle områder spesielt inngangen og g-punkt. Under selv samleiet kan han også prøve å støte på en rekke forskjellig måter for å stilumeler flest mulig deler av vaginaen. Han bør som sagt også variere en del for å ungå tilvenningseffekten. Over halebenet ditt, går det over til ett røflig trekantet som ryggraden så kommer opp av. Ved å legge en hånd her i 30 sek til 2-3 minutter så varmer man opp et området som er viktig for å forflytte seksuell energi fra underlivet og ut i resten av kroppen og opp i hjernen. Etter å ha gjort det kan man stryke opp og ned langs ryggraden. Det er med på å åpne en kanal som sender seksuell energi til hjernen. Ofte vil dette bli helt feil å gjøre fordi det bryter med stemningen og da gjør man det ikke. Men, hvis man har litt sakte sex, kan det ofte passe og under et vanlig forspill kan man like så greit legge hånden her som noe annet sted på nedre rygg. Ellers burde du som nevnt her styrke knippemusklene. Når du har mestret den manuelle teknikken kan du gå over til å knipe rundt egg. Etter hvert som du blir sterk nok kan du kjøpe tyngre og tyngre egg og etter hvert bli ufattelig sterk. Når du kniper er en god teknikk å knipe når han trekker seg ut og slappe av når han støter inn. Men, omvendt funker også og du kan eksperimentere. Når du får nok kontroll kan du gå fra generelle knip til å starte nederst eller øverst og knipe deg oppover eller nedover eller melke ham på forskjellig andre vis. Orgasmene dine blir sterker av at er sterk i disse musklene. Du vil også komme lettere hvis du kan øke nærværet ditt i kjønnsområdet. Når du gjør knipeøvelser kan du forsiktig kjenne etter og prøve å kjenne fitta bedre. Forsiktig øke fokuset her. Det var dagens teorileksjon. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Trekantet BEN rett over halebenet og ved bunnen av ryggraden
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 Glmete en som må være med. Rett før hans (og helst også din) orgasme trekker han seg ut og der tar ett par minutter med kosing og kyssing ++. Start på nytt. Rett før dere igjen kommer til orgasme, bryt av på samme måte. Prøv dette gjerne opp til 5 ganger. Ikke alle liker det. I hvert fall ikke med en gang. Men for mange er det helt sinnssykt bra. Jeg digger det.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #12 Skrevet 11. juni 2007 http://ezinearticles.com/?Excess-Vaginal-W...ons&id=9534
Gjest koosejenta Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 Han kan også prøve å rotere mer med hoftene når han støter slik at han får en slags roterende støtt inn i deg. At han skrur den inn på en måte. mmmmmmmmmmm..enig..deilig..
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 oi, jeg ble nyskjerrig på dette trekant beinet nederst i ryggraden. Jeg har lett etter info om dette stedet men ikke funnet noe. Det har seg slik at om jeg blir kilt på dette stedet, så er det som om det åpnes opp og det kiler rundt i hele kroppen. har du mer info om dette?
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #15 Skrevet 14. juni 2007 Ikke her og nå. Jeg tror det heter sacrum på engelsk og er viktig i yoga thai chi og lignende. Så hvis du søker yoga sacrum og sex så kanskje du får noe. Ellers kan du leke deg med det, puste dypt og se for deg at følelsen forflytter seg oppover ryggraden. Gi en tilbakemelding i denne tråden hvis du finner ut noe mer da. Jeg vet bare at det er et viktig punkt å "åpne" for at seksuell energi skal spres i kroppen.
mumfi Skrevet 14. august 2010 #16 Skrevet 14. august 2010 http://ezinearticles.com/?Excess-Vaginal-W...ons&id=9534 Deilig!
Kakemami Skrevet 21. november 2012 #17 Skrevet 21. november 2012 Ligger trekanten, rett under ryggraden??
womenwomen Skrevet 21. november 2012 #18 Skrevet 21. november 2012 Hvorfor er det slik at jeg mister følelsen i vaginaen, når vi har holdt på en stund? Det er kjempe digg i begynnelsen men når vi har holdt på en stund så kjenner jeg plutselig ingen ting. Jeg har snakket me mange av venninnene mine og de sier de har det samme problemet. Men når jeg ikke kjenner noe, kjenner ikke han heller noe heller? dette har begynnt å plage meg, fordi jeg er redd jeg er for vid:( Jeg er bare 17 år så det hadde vært litt sjipt å li for vid allerede i så ung alder:( Dine problemer kommer nok av at du mister lysten og dermed også nytelsen underveis...spør deg selv hvorfor ? Er du ikke helt med i hodet ? Mindre tennt etterhvert ? Du hopper på en måte av toget underveis...Det kan skyldes at du har for svak lystfølelse - det igjen vil hindre klimax/ og orgasme. Dine problemer har ingenting med at du er for vid eller for våt... Tvert om mister man ikke nytelsen selv om man er extremt våt - så lenge kjønnet er sterkt sexuelt opphisset er følelsene sterke... Men det høres ut som om din vagina sliter med lubrikasjon og erreksjon pga svak sexuell lystfølelse&nytelse under akten.. Våthet ødelegger aldri nytelsen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå