Gå til innhold

Hva er det første du ser på hos det motsatte kjønn?

Eowyn

Hva er det første du legger merke til hos det motsatte kjønn??  

1. 1. Hva er det første du legger merke til hos det motsatte kjønn??

• Øynene
      20
    • Rumpa
      0
    • Om han/hun har bra kropp
      6
    • Ser ike på utseendet, det viktigste er hva han/hun har i hodet!
      4
    • Smilet
      8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mzfire

Jeg ser på øynene om de er snille, og om smilet er sjarmerende. Jeg ser på fargene og ansiktet i helhet. Hår har også endel å si for meg. Jeg liker best gutter med hår jeg. Kroppen har ikke så mye å si for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se for deg Robbie Williams på sitt mest flørtete..og du ser hva jeg liker. Han har glimt med diger G. Og ikke glem rumpa hans...uuhhmmmm...den mannen passer til meg, det er jeg altså skråsikker på!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

ser først på øynene, smilet og måten han oppfører seg på. Det hjelper ikke hvor pen en person er, oppfører personen seg som en drittsekk, eller virker totalt uintelligent så er ikke personen særlig interessant. en person trenger ikke se så utrolig flott ut hvis man bare har riktig utstråling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle dere som svarer at dere legger merke til egenskaper før utseende ikke har oppfattet spørsmålet. Eller kanskje dere spiller litt for galleriet, hva vet vel jeg.

Mitt svar: Øynene.

Mvh

L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Iselin
ser først på øynene' date=' smilet og måten han oppfører seg på. Det hjelper ikke hvor pen en person er, oppfører personen seg som en drittsekk, eller virker totalt uintelligent så er ikke personen særlig interessant. en person trenger ikke se så utrolig flott ut hvis man bare har riktig utstråling.[/quote']

For meg er det totalt likegyldig om han er en drittsekk eller totalt uintelligent/uinteresant, så lenge han er utrolig flott å se på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først helheten; høy, slank, smellvakker mann - velkledd, velfrisert!!

Deretter detaljene; hendene(kjempestore!), stemmen(dyp og mørk)...

Mirabella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp
Jeg tror alle dere som svarer at dere legger merke til egenskaper før utseende ikke har oppfattet spørsmålet. Eller kanskje dere spiller litt for galleriet, hva vet vel jeg.

Mitt svar: Øynene.

Mvh

L.

ikke oppfattet spørsmålet? hmm svarte på utseendemessige ting også :) spill for galleriet? nope på ingen måte. :) for meg så er det ikke så viktig å ha noe pent å se på. jeg mener at godt utseende og sjarm ikke nødvendigvis henger sammen, og sjarm og utstråling kan få mennesker som ikke ser kjempebra ut i utgangspunktet, til å virkelig skille seg ut på en fin måte. drittsekker er som regel tragiske å se på fordi oppførselen overskygger det pene syns jeg, blir så opphengt i at personen er drittsekk at jeg ikke helt klarer å se det pene ved dem lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være øynene, vokste opp med en mor som sa at i øynene kunne man se alt. Om et menneske var snilt eller ikke, gjelder nok kanskje å ha den egenskapen da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å svare en ting, men jeg valgte å svare SMILET. Fordi jeg synes et fint smil har mye å si, det er viktig å smile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...