aline Skrevet 15. august 2007 #21 Del Skrevet 15. august 2007 jeg synes faktisk ikke man bør FORVENTE at folk svarer på meldinger, når man ikke ligger som venn og ikke har noe med hverandre å gjøre, så er det faktisk overhode ikke sikkert man ser poenget med å snakke med alle. Det har ikke nødvendigvis noe med å være redd for noe, men heller med hva man selv ønsker å bruke facebook og tiden sin på. har selv latt være å svare ei gammel klasse"venninde" fra grunnskolen, hun har prøvd å legge meg til som venn og sendt meldinger, jeg har ikke svart rett og slett fordi jeg ikke er interessert i verken å vite noe om henne eller prate med henne. Det er sikkert ikke noe galt med henne, men jeg har bare ikke behov for å ha noe med henne å gjøre, og gidder da ikke ha det heller. en må selv få lov til å bestemme hvem man vil prate med og ikke, og en må selv få lov til å bestemme hvor mye man bruker nettet for kontakt med folk man egentlig ikke har pleid forholdet med. sende melding er jo greit, kanskje får man svar, kanskje man ikke får svar, det er på en måte være nødt til å være ok uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå