Gå til innhold

Ta førekortet

Gjest Å ta førekortet

Anbefalte innlegg

Gjest Å ta førekortet

Har noen en god kjøreskole å anbefale når man trenger førekortet raskt? Evt. om noen vet om noen som er billigere enn andre? Jeg tenker da Oslo og omegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Billig er ikke nædvendigvis synonymt med bra når det gjelder trafikkopplæring!

Men hvis du vil ha billig så får du ta kontakt med Ali's trafikkskole som bare har lærere som jobber svart!

Om du vil ta førerkortet raskt, så er det viktigste å bestå teorien. Er endel ventetid for å få førerprøve. Dessuten så har nok de fleste trafikkskoler mer enn nok å gjøre for tiden med tankte på alle mc elevene og lærere som er på ferie..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kan si er kjør mye hjemme, det lønner seg, ellers vet jeg ikke om noen skoler som er generelt billigere enn andre i Oslo.. Sorry, men lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 år senere...

Har ingen spesielle skoler og anbefale. Det er uansett viktig å øvelseskjøre mye utenom trafikkskolen for å oppnå mengde kjøring.  Så hardu ingen å øvelseskjøre med, så kan du sende meg en melding, så kan jeg kanskje hjelpe deg.   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pssst!  Det er en gammel tråd. Snilt men litt sent å anbefale for ts nå. :fnise: 

Anonymkode: d9a95...bbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, StinaHagen1986 skrev:

Har ingen spesielle skoler og anbefale. Det er uansett viktig å øvelseskjøre mye utenom trafikkskolen for å oppnå mengde kjøring.  Så hardu ingen å øvelseskjøre med, så kan du sende meg en melding, så kan jeg kanskje hjelpe deg.   :)

Det er snart 10 år siden ts skrev innlegget. Sjansen er vel stor for at vedkommende har fått lappen, eller hva? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På Monday, June 18, 2007 den 19.11, Gjest Å ta førekortet skrev:

Har noen en god kjøreskole å anbefale når man trenger førekortet raskt? Evt. om noen vet om noen som er billigere enn andre? Jeg tenker da Oslo og omegn.

TRÅD FRA 2007!

Anonymkode: da843...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Berentsens skrev:

Det er snart 10 år siden ts skrev innlegget. Sjansen er vel stor for at vedkommende har fått lappen, eller hva? 

Lukter det muligens litt av reklame for ulovlig kjøreskole? 

Anonymkode: eb79f...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en veldig fin kjøreskole noen hundre meter fra der jeg bor. Man går ned til busstoppet, og føler hovedveien bort til en kiwi butikk, og 50 meter lengre bort på andre siden av veien så er det en veldig god og rimelig trafikkskole.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Berentsens skrev:

Oisann! Hehe, sjekka ikke datoen.  Ja, vedkommende bør så absolutt ha fått lappen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...