Gjest Å ta førekortet Skrevet 18. juni 2007 #1 Del Skrevet 18. juni 2007 Har noen en god kjøreskole å anbefale når man trenger førekortet raskt? Evt. om noen vet om noen som er billigere enn andre? Jeg tenker da Oslo og omegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Simba- Skrevet 18. juni 2007 #2 Del Skrevet 18. juni 2007 Billig er ikke nædvendigvis synonymt med bra når det gjelder trafikkopplæring! Men hvis du vil ha billig så får du ta kontakt med Ali's trafikkskole som bare har lærere som jobber svart! Om du vil ta førerkortet raskt, så er det viktigste å bestå teorien. Er endel ventetid for å få førerprøve. Dessuten så har nok de fleste trafikkskoler mer enn nok å gjøre for tiden med tankte på alle mc elevene og lærere som er på ferie.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 18. juni 2007 #3 Del Skrevet 18. juni 2007 Eneste jeg kan si er kjør mye hjemme, det lønner seg, ellers vet jeg ikke om noen skoler som er generelt billigere enn andre i Oslo.. Sorry, men lykke til=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 21. juni 2007 #4 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg kan anbefale Alna Trafikkskole. Veldig god lærer. Moro er det å gå på kurs der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinaHagen1986 Skrevet 8. april 2017 #5 Del Skrevet 8. april 2017 Har ingen spesielle skoler og anbefale. Det er uansett viktig å øvelseskjøre mye utenom trafikkskolen for å oppnå mengde kjøring. Så hardu ingen å øvelseskjøre med, så kan du sende meg en melding, så kan jeg kanskje hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #6 Del Skrevet 8. april 2017 Pssst! Det er en gammel tråd. Snilt men litt sent å anbefale for ts nå. Anonymkode: d9a95...bbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 8. april 2017 #7 Del Skrevet 8. april 2017 4 minutter siden, StinaHagen1986 skrev: Har ingen spesielle skoler og anbefale. Det er uansett viktig å øvelseskjøre mye utenom trafikkskolen for å oppnå mengde kjøring. Så hardu ingen å øvelseskjøre med, så kan du sende meg en melding, så kan jeg kanskje hjelpe deg. Det er snart 10 år siden ts skrev innlegget. Sjansen er vel stor for at vedkommende har fått lappen, eller hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #8 Del Skrevet 8. april 2017 På Monday, June 18, 2007 den 19.11, Gjest Å ta førekortet skrev: Har noen en god kjøreskole å anbefale når man trenger førekortet raskt? Evt. om noen vet om noen som er billigere enn andre? Jeg tenker da Oslo og omegn. TRÅD FRA 2007! Anonymkode: da843...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #9 Del Skrevet 8. april 2017 1 time siden, Berentsens skrev: Det er snart 10 år siden ts skrev innlegget. Sjansen er vel stor for at vedkommende har fått lappen, eller hva? Lukter det muligens litt av reklame for ulovlig kjøreskole? Anonymkode: eb79f...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 8. april 2017 #10 Del Skrevet 8. april 2017 Det er en veldig fin kjøreskole noen hundre meter fra der jeg bor. Man går ned til busstoppet, og føler hovedveien bort til en kiwi butikk, og 50 meter lengre bort på andre siden av veien så er det en veldig god og rimelig trafikkskole. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinaHagen1986 Skrevet 8. april 2017 #11 Del Skrevet 8. april 2017 1 time siden, Berentsens skrev: Det er snart 10 år siden ts skrev innlegget. Sjansen er vel stor for at vedkommende har fått lappen, eller hva? Oisann! Hehe, sjekka ikke datoen. Ja, vedkommende bør så absolutt ha fått lappen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå