Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #1 Del Skrevet 12. mars 2003 Er det bare meg eller har årets utvelgelsesprosess skjedd i stummende mørke med øreklokker på? Snakk om uinteressant gjeng, nei nei nei.... Hadde de ikke flere tusen å velge på? k.man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murvel Skrevet 12. mars 2003 #2 Del Skrevet 12. mars 2003 Sammer hvor "uinteressante" deltagerne er, er det vel nok folk som ser på likevel - utrolig nok. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. mars 2003 #3 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg synes at deltagerene er uinteressante den første tiden uansett jeg. Når konfliktene setter i gang, så vil nok disse menneskene vise nye og svært så interessante sider. Legger ikke skjul på at jeg følger med jeg.. men er ikke hakta heller. Tidspunktet passer liksom så fint. Vi ser jo på TV da uansett hjemme hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. mars 2003 #4 Del Skrevet 12. mars 2003 Som en venn sa : de ser ut som en gjeng lærere og sosionomer på utflukt Nei huff ...de virker noe kjedelige. I fjor var de nesten for galne med alle de derre jack ass greiene - og året før med R -gjengen .....men dette ser ut til å bli trøtte greier ...gjeeeeesp ....litt skuffa jeg ..håper det kommer seg ....litt mere action liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 12. mars 2003 #5 Del Skrevet 12. mars 2003 Helt enig med Virgo, jeg ble helt sjokkert da jeg så den gjengen for første gang...Snakker om å samle en gjeng raringer innelåst i et hus...Jajamensann, dette kan bli gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #6 Del Skrevet 12. mars 2003 Må ikke dømme før det har gått en stund nå da. Alle virker kanskje kjedelig til å begynne med. Husker fra tidliger realityserier, så synes jeg alle deltagere er kjedelige med det samme. Gi de litt tid!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. mars 2003 #7 Del Skrevet 12. mars 2003 Som en venn sa : de ser ut som en gjeng lærere og sosionomer på utflukt :o og hva p***er er galt med oss da.....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. mars 2003 #8 Del Skrevet 12. mars 2003 :o og hva p***er er galt med oss da.....??? Kanskje det et for LITE galt med dere... bortsett i fra fotformsko og lærstøveletter og lilla skjerf rundt halsen... Blir ikke gøy med folk som det ikke er noe galt med vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. mars 2003 #9 Del Skrevet 12. mars 2003 hehehe..... ja, glemte at jeg og mine vel ikke er så typiske der.... Vi er er flotte mennesker som går kledd i stilige klær og vi har MASSER av feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. mars 2003 #10 Del Skrevet 12. mars 2003 Forøvrig: Synes dere det er RART at det ikke er underholdende å se på folk som sitter og kjeder seg.... ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 12. mars 2003 #11 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg må le av meg selv. Synes BB blir dårligere og dårligere men ser på det alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #12 Del Skrevet 12. mars 2003 Lærere og sosionomer????? :o Du mener vel bønder og bilmekanikere? (!) (Ikke at det er noe galt med dem heller....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. mars 2003 #13 Del Skrevet 12. mars 2003 ikke heng dere sånn opp i det med lærere og sosionomer da ...uansett - de sitter jo bare og jabber og jabber ...kjedelig ...rett og slett for seriøse til at det er MORRO å se på ... Men håper det kommer seg ...litt krangling og intriger og ukesoppgaver må vel få fart på sakene. I hope !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 12. mars 2003 #14 Del Skrevet 12. mars 2003 Ti-hi Snerten debatt.... Følger meg jeg vettu! Kan ikke dy meg. Ser på nettet av og til og. Jeg synes faktisk det er interessant å se mennesker med ulik bakgrunn og ulike meninger stuet sammen i et hus i en heller uvant situasjon der alle må ta hensyn til hverandre og tydeligvis vaske masssse Og til de som synes det er kjedelig : er på en måte enig. Men slik var det (fr min del i allefall) i de foregående gangene også. Bare vent:) Før eller siden skjer det sikkert mye artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. mars 2003 #15 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg følger også (dessverre) med og selv om det er kjedelig i begynnelsen skjer det sikkert noe etterhvert. Som Diva sier var det kjedelig i begynnelsen de andre gangene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anka Skrevet 12. mars 2003 #16 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg blir helt flau og irritert på han totningen Halvor jeg! Snakk om despo a! Han tar ikke hint han! Stakkars Henriette! Også den røra Henrik da, som bare fyrer opp under hele tia! BB blir vel kanskje bedre etter hvert, når det begynner å skje noe. Nå er jo alle bare smør blide hele tia! Slitsomt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. mars 2003 #17 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg må følge med nu og da fordi Therese er ei venninne av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 13. mars 2003 #18 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg må følge med nu og da fordi Therese er ei venninne av meg. Hvordan er hun egentlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 13. mars 2003 #19 Del Skrevet 13. mars 2003 hvem av de er det da? synes det er såååå vanskelig å lære navnene .... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. mars 2003 #20 Del Skrevet 13. mars 2003 Søt og hyggelig men litt gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå