blåmeisa Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #301 Del Skrevet 7. mars 2008 Hjemme fra jobb i dag gg pleier meg selv! Det har løsnet litt nå og gått over i i mer hoste og slik jeg har erfart det, er det verste over og bare en irriterende hoste som blir hengende igjen en periode. Godt det er noen uker til fødselen for det hadde vært pyton å ikke klare å puste skikkelig pga forkjølelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #302 Del Skrevet 9. mars 2008 Da er stellebordet kommet i hus! Ferdig montert på badet men uten selve stellematten på. Den var veldig fin til å bruke som kommode etter babyen, hvis den blir fart fint med. Tenk at vi skal bade ett lite nurk oppi der?? Merkelig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. mars 2008 #303 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Herlig når ting begynner å komme på plass Hvor lenge er det til du går ut i permisjon egentlig? God bedring, og fortsett med å pleie deg selv. Det vil både du og den lilla ha godt av Endret 9. mars 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #304 Del Skrevet 11. mars 2008 32 uker i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 11. mars 2008 #305 Del Skrevet 11. mars 2008 32 uker Går unna for oss nå blåmeisa. Og formen er grei eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #306 Del Skrevet 12. mars 2008 Herlig når ting begynner å komme på plass Hvor lenge er det til du går ut i permisjon egentlig? God bedring, og fortsett med å pleie deg selv. Det vil både du og den lilla ha godt av Jeg går ut i permisjon i midten av april... den 16 hvis jeg husker riktig. Så jeg har nedtelling nå til den store dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #307 Del Skrevet 12. mars 2008 32 uker Går unna for oss nå blåmeisa. Og formen er grei eller? Ja tiden suser nå. Plutselig sitter vi der med nurkene våre og helt andre bekymringer melder sin annkomst. Formen er for det meste grei, er noen ganger tilbøyelig til å glemme at jeg er gravid foruten om at jeg peser som en hvalross etter å ha tatt på meg sokkene eller etter en kort bakke. Har også fått veldig mye vann i kropen de siste dagene. Ringene er lagt bort og beina ser mer ut som noen stubber. I natt våknet jeg også med noe jeg tror kanskje er min første kynner. iallefall var magen mye hardere enn den har vært før og jeg hadde noe som minnet meg om menstruasjonssmerter, smertene kom og gikk i en liten periode. Men de var ikke så intense for jeg lå ikke noe særlig lenge våken. Det er vel kroppen sin måte å forberede seg på en fødsel. Bevegelsene er heller ikke så sterke lenger, spark er det mer sjelden jeg kjenner, men mellom navlen og ribbeina foregår det ett eller annet. Der er det til stadighet noe press utover og glidende bevegelser. Jeg skal til jordmor i morgen og da er jeg så spent på å få vite hvordan lillemann ligger. Jeg synes jordmoren min er så utrolig flink og jeg føler meg mye tryggere på svangerskapet etter enn tur hos henne enn hos legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #308 Del Skrevet 12. mars 2008 Da er barnevogna bestilt, så da skal jeg bare i butikken og betale ett lite depositum og hente bleiebøtte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 12. mars 2008 #309 Del Skrevet 12. mars 2008 Akkuratt som jeg skulle beskrevet det selv, ringene er lagt vekk (har masse vann i kroppen), stubbebein og puster og peser som en hval Men det er nå for en god sak dette her da Jeg skal også til jordmor i morgen, spent! Kan godt være jeg har hatt kynnere men jeg har ikke merket noe til dem da. Har hatt mye "mensmurringer" i det siste da. Kroppen forbereder seg nok ja. Spennendes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 12. mars 2008 #310 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvilken vogn ble det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #311 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvilken vogn ble det forresten? Emmaljunga city cerox 360 - både bag og sportsdel i svart! Satser jo på flere barn i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. mars 2008 #312 Del Skrevet 13. mars 2008 Heisann! Det blir lite oppdateringer på meg her inne for tiden, men er nå på en liten runde og deler ut litt for tidlig påske- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 13. mars 2008 #313 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvordan gikk det hos jordmor i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #314 Del Skrevet 13. mars 2008 Det gikk greit hos jordmor i dag, men jeg fikk beskjed om å ta det med ro fremover og be om en sykemelding. Jeg hadde noe høyt blodtrykk, 2 i ødem og litt eggehvite i urinen. Det kan jo være tegn på begynnende svangerskapsforgiftning - så jeg skulle ta det helt med ro og ligge masse. Blir litt skremt av slikt. Ellers var alt fint, hjertelyden var fin og han ligger fremdeles med hodet ned og hun sa at han hadde det fint inni der. Så da stoler jeg på det. Jeg måtte lære å ta vare på meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #315 Del Skrevet 13. mars 2008 Heisann! Det blir lite oppdateringer på meg her inne for tiden, men er nå på en liten runde og deler ut litt for tidlig påske- Påske - right back at you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 14. mars 2008 #316 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg hadde også 2 i ødem men urinen så helt fin ut. Min mor hadde truende svangerskapsforgiftning så er de er litt obs på det. Betryggende med hyppigere kontroller nå Håper du får ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #317 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg hadde også 2 i ødem men urinen så helt fin ut. Min mor hadde truende svangerskapsforgiftning så er de er litt obs på det. Betryggende med hyppigere kontroller nå Håper du får ei fin helg Det var visst ganske vanlig med svangerskapsforgiftning eller truende svangerskapsforgiftning med første barn. Det er slik at kroppen ikke helt forstår hva som skjer. Men nå har jeg ferie så da skal jeg ta det med ro for det går visst å forebygge mot svangerskapsforgiftning. Så ba hun meg om å be om full sykemelding fra legen. Så da kan det være jeg har begynt i permisjon allerede. Jeg skal tilbake til legen allerede på tirsdag - så jeg blir veldig godt fulgt opp. Lillemann sparker og styrer på og jordmor sa han hadde det fint inni der og det er det aller viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. mars 2008 #318 Del Skrevet 15. mars 2008 Bra at du får god oppfølging, og at du tar det med ro fremover. Håper det går bra med både mor og barn. Nå er det ikke lenge igjen til du har ungen din i armene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 15. mars 2008 #319 Del Skrevet 15. mars 2008 Noen planer for dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #320 Del Skrevet 15. mars 2008 Noen planer for dagen da? Ikke de store planene her. Skal slappe av litt tenkte nå først, tenkte jeg. M skal på treningsleir, men kommer hjem i kveld. Så kanskje jeg tar meg en shoppingrunde - hadde vært spennende med noe påskekrim til påsken. Iallefall nå nå jeg har fått beskjed om å legge meg ned to ganger for dagen... Dine planer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå