Gå til innhold

Blåmeisa

blåmeisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så trøtt, så trøtt!!! :søvn:

Jeg kunne lagt meg inn på pauserommet og sovnet nå, men da ville de andre tro jeg var blitt rar! Ikke det at det hadde brydd meg for jeg hadde sikkert sovnet så tungt at jeg ikke hadde merket noe til det. Jeg sover så godt når jeg sover, det er skikkelig dyp søvn, bare en liten halv time på sofaen blir dyp, dyp søvn i flere timer. Etter en slik "halvtime" på sofaen tenker jeg at jeg aldri kommer til å sovne igjen på kvelden, men jeg er den som sovner først, gjerne halv ti :søvn:

:kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja jeg er skikkelig slapp og trøtt. Jeg klarer nesten ikke å utføre jobben min. Jeg har også begynt å gå før tiden, noe jeg aldri har gjort. Etter det tilbringer jeg nesten hele dagen på sofaen mens jeg irriterer meg over støvet på gulvene og flekkene på bordet og rotete kjøkken.... men nå er det helg og jeg skal hvile meg godt, så skal jeg ordne litt og litt i mitt eget tempo uten hastverk! Jeg kommer nok i mål til slutt.

Kanskje jeg skulle begynt å handle litt til den lille. Stakker jeg har hørt at man skal være forsiktig med å handle og sette ting opp for det betyr ulykke, men mennesker har da sikkert alltid gjort det. Men når jeg først er blitt det fortalt er det vanskelig å trosse slike dystre spådommer.

Det jeg har til nå er:

Seng

en del arveklær og litt nye klær

farmor holder på å strikke hentesett :rødme:

3 sett sengesett

smekker

flasker

våtservietter

helseteppe

luer

sokker

pysjamaser

bleier

jeg må gå å hente bleiebøtte hos reflex

bæresele

Det viktigste jeg trenger fremover nå er:

Vogn - (den har jeg funnet, må bare kjøpe den)

madrass (til seng)

stellebord (det har jeg også funnet)

flere nyfødt bodyer

bilstol (den har jeg også funnet)

stelleveske

Uff jeg er sikkert litt på bærtur, men jeg har aldri gjort dette før! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en del man trenger til slike små, men jeg synes lista di ser ok ut, jeg.

Ønsker deg en fortsatt god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kvalmen har begynt å komme tilbake. Har kjent litt på det de siste dagene og den minner meg veldig om slik jeg hadde det i begynnelsen! :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er lillemann sitt soverom malt og klar, så nå bør de ha sett riktig på ultralyd :fnise: for dette blir ett skikkelig gutterom!

Svigermor holder på å strikke ett søtt sett til beibisen. Det er så søtt at man kan få hull i tennene av mindre! :rødme: Hun er så sprekkferdig av stolthet - dette blir det første barnebarnet på alle kanter. Så han kommer nok til å bli en smule bortskjemt av besteforeldre, tanter og onkler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe kvalme forsvinner, ikke gøy.

Så bra med ferdig babyrom da. Slår meg ofte at TENK om det kommer en gutt ut her :fnise: Tør liksom ikke kjøpe for mye rosa heller. Men er vel ikke så ofte de tar feil på UL da.

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som bestemor må jeg bare si at vi har lov til å skjemme bort barnebarna - grundig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som bestemor må jeg bare si at vi har lov til å skjemme bort barnebarna - grundig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp 31 uker!! :danser::danser: Nå kan jeg seriøst begynne nedtellingen selv om jeg egentlig har gjort det hele tiden! :fnise:

Ja det er vel besteforeldrene sitt privilegie det å skjemme bort barnabarna sine, etter å ha oppdratt sine egne barn på godt og vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg blitt så forkjølet!! :forkjola: Jeg som har holdt meg så frisk i vinter! Håper ikke babyen tar skade av det. Legen mente at lillemann hadde det helt fint selv om jeg var litt pjusk og det var ikke annet å gjøre enn å slappe av! Og slappe av gjør jeg til gangs. Jeg orker så vidt å bevege meg rundt i huset!

STAKKER MEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...