little star Skrevet 17. juni 2007 #1 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei Nå har jeg vært singel lenge, så føler meg så sjenert blant menn jeg ikke helt kjenner, jeg har sett meg ut en mann, men tørr ikke helt å satse, kjenner han ikke veldi godt, men har snakket med han når han både er full å edru, har vært hos han en gang, men det var på ett narchspiel, å han inviterte jo andre og då, men han passet hele tiden på at jeg hadde det bra, spurde hvordan det gjekk, og om jeg ville ha noe, men det er jo vanlige ting, så det betyr vell ikke at han trenger å vere intresert, eller hva tror dere? Jeg vet ikke heilt hva jeg skal si/gjøre for at han skal sjønne at jeg er litt intresert, er så sjenert, så det blir så lett til at jeg sier dumme ting, eller prøver å fleipe med ting. Noen som har noen tips til måter jeg kan få vise min interesse på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #2 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei Nå har jeg vært singel lenge, så føler meg så sjenert blant menn jeg ikke helt kjenner, jeg har sett meg ut en mann, men tørr ikke helt å satse, kjenner han ikke veldi godt, men har snakket med han når han både er full å edru, har vært hos han en gang, men det var på ett narchspiel, å han inviterte jo andre og då, men han passet hele tiden på at jeg hadde det bra, spurde hvordan det gjekk, og om jeg ville ha noe, men det er jo vanlige ting, så det betyr vell ikke at han trenger å vere intresert, eller hva tror dere? Jeg vet ikke heilt hva jeg skal si/gjøre for at han skal sjønne at jeg er litt intresert, er så sjenert, så det blir så lett til at jeg sier dumme ting, eller prøver å fleipe med ting. Noen som har noen tips til måter jeg kan få vise min interesse på? Han er mann. Du har vært hos ham på nachspiel. Han har ikke vist noen interesse. Konklusjon: han er ikke interessert. Hvis han mot all formodnign skulle være det har han tydeligvis ikke baller nok til å vise det. Ergo er han en pudding. Finn deg menn som signaliserer klart sin interesse for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
little star Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Han er mann. Du har vært hos ham på nachspiel. Han har ikke vist noen interesse. Konklusjon: han er ikke interessert. Hvis han mot all formodnign skulle være det har han tydeligvis ikke baller nok til å vise det. Ergo er han en pudding. Finn deg menn som signaliserer klart sin interesse for deg. Det er jo ikke alle som viser interresse, når di er fulle og har en heil haug med folk rundt seg heile tiden... å jeg har heller ikke vist han at jeg er intresert. Når han møter meg ute, så gjer han meg ofte en klem, og spør hvordan det går, sitter jeg en plass, kommer han gjerne å setter seg heilt bort til meg å prater og smiler Endret 17. juni 2007 av little star Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 17. juni 2007 #4 Del Skrevet 17. juni 2007 Det høres ut som om han oppfører seg som en helt vanlig kamerat. Skal du finne ut om han er interessert ved å se på oppførsel, må nesten se om han behandler deg spesielt i forhold til andre jenter. Ellers så kan jo heller du prøve å sjarmere han til han blir interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
little star Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Det høres ut som om han oppfører seg som en helt vanlig kamerat. Skal du finne ut om han er interessert ved å se på oppførsel, må nesten se om han behandler deg spesielt i forhold til andre jenter. Ellers så kan jo heller du prøve å sjarmere han til han blir interessert. Har ikke sett at han har sittet så nærme dei andre, å han spurde ikke di andre om det gjekk bra, så ofte. Det er heller ikke så mange han klemmer, vist jeg står attmed han, tar han ofte å legger armen rundt meg, og skryter av meg til andre.. Jeg er ikke noe god på å sjarmere, noen tips?? Endret 17. juni 2007 av little star Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. juni 2007 #6 Del Skrevet 17. juni 2007 Har ikke sett at han har sittet så nærme dei andre, å han spurde ikke di andre om det gjekk bra, så ofte. Det er heller ikke så mange han klemmer, vist jeg står attmed han, tar han ofte å legger armen rundt meg, og skryter av meg til andre.. Jeg er ikke noe god på å sjarmere, noen tips?? Han viser helt klart en interesse. Min mann var veldig dårlig til å vise at han var interessert i meg på den måten. Han er litt sjenert på det punktet men ikke på andre punkter. Kun når det gjelder det intime med jenter.Kanskje han også er slik? Mitt råd er at du flørter , ler , og er litt direkte i måten du bruker blikket på når du ser på han og når du er med han. Vær positiv og menn liker jo som sagt å snakke om noe de er interessert i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
little star Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 17. juni 2007 Han viser helt klart en interesse. Min mann var veldig dårlig til å vise at han var interessert i meg på den måten. Han er litt sjenert på det punktet men ikke på andre punkter. Kun når det gjelder det intime med jenter.Kanskje han også er slik? Mitt råd er at du flørter , ler , og er litt direkte i måten du bruker blikket på når du ser på han og når du er med han. Vær positiv og menn liker jo som sagt å snakke om noe de er interessert i Tusen takk for svar, ble litt mer optimist nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 18. juni 2007 #8 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg har en helt SINNSSYK idè til deg: Invitèr han med deg på noe! Det tydelig at han har glemt ballene sine i en veske og leter etter de. Du kan enkelt hjelpe han på vei. Jeg er klar over at det er beinhardt når man er sjenert, men det kommer du over. Du får hvertfall klart svar, så slipper du bruke mer tid på han om han ikke er interessert. Han har definitivt bestemt seg for lenge siden om han er interessert i deg eller ikke, så det nytter neppe å overbevise han på noen måte. Enten er du "inne", eller så er du ikke. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2007 #9 Del Skrevet 25. juni 2007 Nå vet jeg hva han synest om, han sa jeg var kjempe sjarmerende og han hadde ikke hatt noe i mot å være mer sammen med meg , :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå