Gjest Gjest_Bompi_* Skrevet 17. juni 2007 #1 Del Skrevet 17. juni 2007 Vet dette er litt lite å gå på, men håper noen kan hjelpe meg likevel. For 1-2 år siden kom jeg over slutten på en film, enten på tv1000- eller canal+-kanalene. Dette er hva jeg fikk med meg: En mann og en dame befinner seg i et rom med andre mennesker, som en fest eller noe. Mannen forklarer dama at alt vil forsvinne idet hun er villig til å gi slipp på illusjonen. Hun tar farvel med en annen mann som sitter i en sofa, hun sier hun vil savne ham, og han svarer det samme tilbake. Deretter forsvinner han, sammen med de andre menneskene, rommet, huset osv. Alt forsvinner på en måte som viser at alt bare var en effekt av hennes fantasi. Det er bare de to igjen. Hvis jeg ikke husker helt feil, forsvinner også naturen rundt dem idet de går videre, med ryggen mot skjermen. Tror dette var slutten på filmen. Håpløst, men noen som kjenner igjen filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manducabulla Skrevet 17. juni 2007 #2 Del Skrevet 17. juni 2007 Du husker ikke en del av tittelen eller hvem som spilte i den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 17. juni 2007 #3 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Det hørtes ut som episode 12 av The 4400. Endret 17. juni 2007 av Pax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bompi_* Skrevet 17. juni 2007 #4 Del Skrevet 17. juni 2007 Du husker ikke en del av tittelen eller hvem som spilte i den da? Nei, det er det som er problemet...jeg fikk ikke med meg tittel eller skuespillere. Det var kun de siste minuttene av filmen jeg så. Og i og med at det var en filmkanalene regnet jeg med at jeg ville komme over den igjen, så jeg sjekka ikke rulleteksten heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bompi_* Skrevet 17. juni 2007 #5 Del Skrevet 17. juni 2007 Det hørtes ut som episode 12 av The 4400. Nei, det er jeg helt sikker på at det ikke er, men takk for forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 17. juni 2007 #6 Del Skrevet 17. juni 2007 Hvorfor er du helt sikker på at det ikke er det? I slutten av episoden var det en scene akkurat slik du beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manducabulla Skrevet 17. juni 2007 #7 Del Skrevet 17. juni 2007 Kanskje hun skal se på 4400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manducabulla Skrevet 17. juni 2007 #8 Del Skrevet 17. juni 2007 H*n ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bompi_* Skrevet 17. juni 2007 #9 Del Skrevet 17. juni 2007 Hvorfor er du helt sikker på at det ikke er det? I slutten av episoden var det en scene akkurat slik du beskriver. Fordi jeg hadde kjent det igjen om det var 4400, og fordi det var en film...ikke en serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 17. juni 2007 #10 Del Skrevet 17. juni 2007 Javel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 18. juni 2007 #11 Del Skrevet 18. juni 2007 Det høyrest for meg ut som ein typisk episode av Twilight Zone, eller Amazing Stories, eller The Outer Limits. Men igjen er jo dette små seriar, og ingen ordentleg spelefilm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bompi_* Skrevet 18. juni 2007 #12 Del Skrevet 18. juni 2007 Det høyrest for meg ut som ein typisk episode av Twilight Zone, eller Amazing Stories, eller The Outer Limits. Men igjen er jo dette små seriar, og ingen ordentleg spelefilm... Ja...er enig i at d kan høres ut både som ymse serier, og jeg setter pris på forslag men d er altså en film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå