Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Eg har tatt EL-test i dag ja, men den vart dessverre negativ. :gråte: Hadde håpa så veldig på positiv test i dag, slik at me fekk prøvd ordentlig denne prøveperioden. Men i morgon reiser kjæresten min på jobb, så då går nok også denne prøveperioden i vasken. :( Om eg får positiv EL-test i morgon, så er det fortsatt eit ørlite håp - for sædcellene kan leva ei lita stund der inne. Men eg har på følelsen at det går dårlig. Tempen min steig nemlig igjen i dag, og den skal synka rett før EL. Tempen var på så fin veg nedover, men i dag spratt den dessverre litt opp igjen. Så det blir nok nokre dagar til EL enda, fryktar eg. No er eg så sur, lei og frustrert over å ha ein Nordsjøarbeidande kjæreste! :sur:

Håpar du også snart kan starta di eiga prøvedagbok, Monica85! Det hadde vore koselig. :)

:gråte: Huff...dumme EL! HÅÅÅÅPE at EL kom i dag, og at sædcellene var intakt der inne! :)

Kjedelig at kjæresten din jobber på Nordsjøen...hvor lenge er han borte om gangen? Kanskje han burde fått sex-perm snart? :fnise::humpe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dumme el som ikke hørte på meg... men, vi gir ikke opp!

Kom igjen el, kom igjen, kom igjen!! :duskedame: :duskedame:

I morgen skal du ha el!

:klem:

Det virka, det virka! :danse: Eg fekk positiv EL-test i dag! :hoppe: Tusen takk for at du heia fram EL hos meg, Knøttet! ;)

Reknar med at eg får EL i morgon (evt dagen etter), sidan el-testen var positiv i dag. Så då får eg kryssa fingrane for at svømmarane overlever så lenge! Kjæresten min reiste jo på jobb i dag, så det blir dessverre ikkje meir prøving denne prøveperioden. Me hadde sex kl halv 2 i natt, eg tempa kl 6 i dag tidleg, og fekk positiv EL-test kl halv 7 i dag tidleg! :) Fekk to sterke og fine strekar på el-testen min! No er eg letta. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gråte: Huff...dumme EL! HÅÅÅÅPE at EL kom i dag, og at sædcellene var intakt der inne! :)

Kjedelig at kjæresten din jobber på Nordsjøen...hvor lenge er han borte om gangen? Kanskje han burde fått sex-perm snart? :fnise::humpe:

Ja, det gjorde den heldigvis! :) Hadde nesten gitt opp håpet eg. Får satsa på at sædcellene held ut der inne til i morgon eller neste dag. Vart så overraska då el-testen var positiv i dag! Tempen gjekk ikkje nedover i dag heller, så derfor var eg veldig negativ då eg tok ein test etter at eg hadde målt tempen. Skikkelig herlig når den positive el-testen lyste mot meg! :smilbla:

Veldig kjedelig med nordsjøkjæreste, ja - og iallfall i desse prøvetider. Han er vanlegvis vekke i 2 veker om gangen. Men innimellom må han vera ei veke ekstra på jobb, så då er han vekke 3 veker i strekk. 2 veker går til nød, men 3 veker er altfor lenge synst eg. :( I tillegg er han ofte på kurs og seminar i friperiodane sine, så han er mykje vekke. Ikkje noko særlig... Sexperm hadde vore noko, ja! ;) Eg har faktisk foreslått det for kjæresten min, men då berre rista han på hovudet av meg. :sjenert:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får begynne å inseminere deg ;)

Neida, håper det blir EL i morra!

Eg fekk som sagt positiv EL-test i dag, så då satsar eg på eggløysing i morgon! Trur eg held meg unna inseminasjon foreløpig! :fnise:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde den heldigvis! :) Hadde nesten gitt opp håpet eg. Får satsa på at sædcellene held ut der inne til i morgon eller neste dag. Vart så overraska då el-testen var positiv i dag! Tempen gjekk ikkje nedover i dag heller, så derfor var eg veldig negativ då eg tok ein test etter at eg hadde målt tempen. Skikkelig herlig når den positive el-testen lyste mot meg! :smilbla:

Veldig kjedelig med nordsjøkjæreste, ja - og iallfall i desse prøvetider. Han er vanlegvis vekke i 2 veker om gangen. Men innimellom må han vera ei veke ekstra på jobb, så då er han vekke 3 veker i strekk. 2 veker går til nød, men 3 veker er altfor lenge synst eg. :( I tillegg er han ofte på kurs og seminar i friperiodane sine, så han er mykje vekke. Ikkje noko særlig... Sexperm hadde vore noko, ja! ;) Eg har faktisk foreslått det for kjæresten min, men då berre rista han på hovudet av meg. :sjenert:

He he he...bare ser for meg scenariet at han går inn til sjefen og ber om sexperm... :fnise:

Så utrolig kjekt med EL i siste sekund! Krysser fingre og tær for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he he...bare ser for meg scenariet at han går inn til sjefen og ber om sexperm... :fnise:

Så utrolig kjekt med EL i siste sekund! Krysser fingre og tær for deg.

:Hehe:

Superkjekt med EL i siste sekund, ja! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu:

Da fikk dere i alle fall prøvd denne måneden, og kanskje med resultat også? Man vet aldri :)

Nei, ein veit aldri! ;) Hadde nesten gitt opp håpet om at EL skulle koma i tide, men no gjekk det forhåpentligvis akkurat! Reknar med at eg har hatt eggløysing i dag. Fekk positiv EL-test i dag og, men strekane var svakare enn i går. Tempstigning hadde eg ikkje i dag, så det tyder jo på at EL ikkje var i går. Satsar på tempstigning i morgon, for det tyder på at EL er overstått! Så får eg håpa at dei små svømmarane har overlevd inni meg. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også. Krysser fingrene for deg og siden jeg ikke prøver selv og trenger å ikke krysse fingrene for meg selv, så er jeg ekstra sterk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virka, det virka! :danse: Eg fekk positiv EL-test i dag! :hoppe: Tusen takk for at du heia fram EL hos meg, Knøttet! ;)

Reknar med at eg får EL i morgon (evt dagen etter), sidan el-testen var positiv i dag. Så då får eg kryssa fingrane for at svømmarane overlever så lenge! Kjæresten min reiste jo på jobb i dag, så det blir dessverre ikkje meir prøving denne prøveperioden. Me hadde sex kl halv 2 i natt, eg tempa kl 6 i dag tidleg, og fekk positiv EL-test kl halv 7 i dag tidleg! :) Fekk to sterke og fine strekar på el-testen min! No er eg letta. :-D

Så bra! Håper du får tempstigning i morgen da, slik at det er sikkert at el er overstått! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også. Krysser fingrene for deg og siden jeg ikke prøver selv og trenger å ikke krysse fingrene for meg selv, så er jeg ekstra sterk :)

Det høyrest bra ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Håper du får tempstigning i morgen da, slik at det er sikkert at el er overstått! :-D

Ingen tempstigning i dag, så no er eg litt frustrert. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å vera heilt ærlig, så synst eg ikkje prøvinga er noko kjekk og spennande lenger. :( Hugsar kor spennande eg synst det var dei første prøveperiodane, og kor store forhåpningar eg hadde! Slik er det ikkje lenger. Kvar prøveperiode føler eg meg sikker på at det ikkje har klaffa. Eg kjenner det liksom på meg, at ingenting er på gang. Og eg trur heller ikkje på at eg vil klara å bli gravid uten hjelp. Og det å ha sex på riktige dagar i syklusen, kun for å bli gravid, synst eg heller ikkje noko særlig om. Det blir liksom ikkje sex fordi ein har lyst, men fordi ein må. Eg må ærlig innrømma at eg er drittlei av denne prøvinga, når det aldri skjer noko som helst! :trist:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Skjønner frustrasjonene dine, eller så godt jeg som ikke er i situasjonen selv kan skjønne de da... Håper du får pergo når du kommer til gynekologen... Men jeg er iallfall overbevist om at det løser seg!

Håper du får en kjempefin og positiv helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅHH!!! :) Da er det jo et ørlite håp om at det gikk bra denne mnd!! :) MÅ HÅPE:)

Huff, tre uker borte om gangen høres ikke noe moro ut... to uker er nok mer enn nok..!! Samboeren min jobba en periode slik at han var borte hele uka og kom hjem til helga, syns DET var lenge nok, jeg...! :fnise:

Skjønner at du sikkert syns denne prøvinga begynner å bli kjedelig...å bli nedbrutt hver eneste måned i så lang tid, er jo ikke noe morsomt... Jeg er ikke der, men jeg kan jo bare prøve å tenke meg situasjonen. Det er ingenting annet jeg ønsker meg mer enn å få egne barn, så hvis jeg får problemer med det den dagen vi skal prøve for fult, da blir jeg skikkelig nedbrutt og deprimert, tror jeg. Fikk i høst brev fra kreftregistreret om at jeg måtte ta ny celleprøve, pga stor fare for livmorhalskreft. Jeg gikk i sjokk et par dager, siden legen ikke hadde fortalt meg noen ting. Så ble jeg nedbrutt...gråt og gråt hele tiden da jeg var hjemme. Ikke fordi jeg var redd for å få kreft, men fordi jeg var redd for å miste muligheten til å få barn.

Jeg tok en ny celleprøve, og heldigvis viste den ikke noe galt!!! :)

Håper du har en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Skjønner frustrasjonene dine, eller så godt jeg som ikke er i situasjonen selv kan skjønne de da... Håper du får pergo når du kommer til gynekologen... Men jeg er iallfall overbevist om at det løser seg!

Håper du får en kjempefin og positiv helg!! :klem:

Eg tenker på det kvar einaste dag for tida, kor sterkt eg håpar og ønskjer at eg skal få pergo av gynekologen min! Føler at prøvinga er bortkasta uten at eg får hjelp, for eg har ingen tru på at eg skal klara å bli gravid på eiga hand. Og no vil eg så gjerne at prøvinga skal bli spennande igjen. Håpar du har rett i at det kjem til å løysa seg, for det er ingenting i verden eg ønskjer meir enn det!

Eg har ei fin og avslappande helg, og det håpar eg du og har! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...