Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Hei Mirabella

Så bra å lese at dere er ordentlig "i gang" og at du får hjelp, selv om noe av nyhetene ikke var så positive. Håper virkelig det klaffer for dere snart. Og så må du ikke tenke på at du ikke har søkt hjelp før, tross alt er dere jo tidlig ute i forhold til de fleste som kanskje holder på et år eller mer før de finner ut hva som er galt!!!

Må innrømme at jeg nå begynner å tenke selv på hva som kan være galt med meg, etter snart et års aktiv prøving uten resultat. Føler jeg bør komme meg til lege, men er litt redd for å ikke bli tatt alvorlig, siden jeg har et barn fra før...uff ikke lett dette...

Uansett; glad på dine vegne! Nå blir det sikkert morsommere å prøve! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Mirabella!

Utrolig kjedelig å lese om den nye mulige diagnosen din... Men godt å høre at du har fått pergo og at litt tiltak er satt i gang! :)

Blir nervøs av å lese om det som skjer deg, blir så utrolig redd for at det skal skje meg... Håper virkelig det klaffer fort da vi setter i gang prøvinga! Jeg tok siste p-pille 30.desember, har hatt en vanlig menstrasjon etterpå, og er i gang med temp.-måling for å kartlegge syklusen min. Virker som den er helt perfekt, ca 27dagers syklus. I dag tidlig var tempen nede i 36,2´C, så tror jeg har hatt eggløsning i dag. :)

Jeg går på skole, et deltidsstudium, og skal jeg ha barn i løpet av studiet vil jeg, så langt det er mulig, prøve å tilrettelegge tidspunktet for graviditeten... Hvis det lar seg gjøre...:) Høres kanskje litt optimistisk og naivt ut....??!!! Hehe...jaja, skal i alle fall prøve...:) Starter prøvinga fra April...blir spennende og se hvordan det går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til alle som har vore innom prøvedagboka mi, sidan eg skreiv her inne sist! :vinke:

I går fekk eg positiv EL-test, så no blir det spennande dagar framover! :jepp: Reknar med at EL er overstått, for eg fekk negativ test igjen i dag, saman med stigande temp. Håpar så inderlig at det klaffar for oss denne prøveperioden, for det hadde vore så godt å sleppa pergo! For om eg ikkje blir gravid denne syklusen, så blir det pergo i neste syklus.

Tempane min før EL har vore veldig hoppande denne gangen, og eg har hatt ein del ganske høge tempar. Derfor er eg veldig spent på om tempen min kjem til å stiga til eit nytt og høgare nivå etter EL, eller ikkje. Håpar virkelig at den gjer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme mensen! Håper det går på denne syklusen. Ikke noe er værre enn å vente når man er helt innstilt på å få barn. Jeg er helt utålmodig enda vi bare har prøvd i 5 dager :fnise: En mager trøst er at det er helt vanlig å prøve opp mot 12 mnd for at det skal klaffe.

Velkommen til prøvedagboka mi, Revenka! :blomst:

Ja, mensen er noko dritt! Denne gangen varte mensen i 10-11 dagar, og det var skikkelig frustrerande. :kjefte: Kan aldri hugsa at eg har hatt så langvarig mens før.

Ingenting som er verre enn å vera 100% klar for å få barn, og ha vore det i veldig mange år allerede - og så klaffar det ikkje! Men eg skjønnar godt at du er utålmodig allerede. Har vel aldri vore så nervøs og stressa, som eg var i første prøveperiode! Innbilte meg liksom at eg skulle bli gravid på første forsøk, slik både mora og søstera mi har blitt kvar gang. Så eg vart faktisk skikkelig deppa, då mensen kom etter første prøveperiode, der me hadde gjort ein iherdig innsats. No har eg derimot innsett at eg ikkje vil klara å bli gravid så lett, og då taklar eg også bedre at mensen kjem - fordi eg forventar at den vil koma. Men lett er det ikkje, når tida går og ingenting skjer - for eg blir ikkje akkurat yngre med åra, og barn er det eg ønskjer meg meir enn noko anna i denne verden!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Skjønner tankene dine. Alltid lett å være etterpåklok. Hvorfor gjorde jeg ikke det eller det... Men å regne med at en kan bli gravid er ganske normalt.

De fleste propper i seg med p-piller. Redde for at det ikke skal fungere som det skal. I tilfelle en skulle bli gravid. Er jo ingen som tenker på at kanskje en ikke kan bli det. Så kanskje prevensjonen er bortkastet tid og penger...

Godt dere er i gang. Merkelig at hun gjør det annerledes enn andre, men får håpe pergoen er alt som skal til.

Frustrerende hvor lang tid det kan ta med utredning.

Ha en fin kveld

:klemmer:

Det er vel ganske normalt å rekna med at ein kan bli gravid ja, når det ikkje er nokonting som tyder på noko anna. I familien min blir folk ekstremt lett gravide. Eg har også ganske regelmessig mens, og har aldri hatt nokon grunn til å tru at noko skulle vera gale. Klart at viss eg hadde hatt personar i nær familie som hadde strevd med å bli gravide, at eg hadde hatt veldig uregelmessig menstruasjon eller andre plager som ga grunn til bekymring, så hadde eg sjekka det ut for lenge sidan! Men no når eg har erfart at det ikkje alltid er slik som ein reknar meg, så tenker eg jo at eg burde ha tatt ein innvendig ultralydsundersøkelse for mange år sidan. Spesielt med tanke på at eg er over 30 år gammal, og alltid har ønskja meg barn over alt anna!

Eg er iallfall veldig glad for at eg aldri har brukt p-piller. Faktisk har eg aldri brukt nokon som helst prevensjon. ;) Kjæresten min brukte kondom, før me starta prøvinga.

Håpar virkelig at pergo gjer susen ja, dersom det ikkje klaffar denne syklusen heller! Skremmande kor lang tid det tar med utredning, det har du heilt rett i. Er så ufattelig glad for at eg tilfeldigvis kom i gang med utredninga før eg egentlig skulle, pga cysten min. Skulle virkelig ønskja at utredningsprosessen gjekk mykje fortare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirabella

Så bra å lese at dere er ordentlig "i gang" og at du får hjelp, selv om noe av nyhetene ikke var så positive. Håper virkelig det klaffer for dere snart. Og så må du ikke tenke på at du ikke har søkt hjelp før, tross alt er dere jo tidlig ute i forhold til de fleste som kanskje holder på et år eller mer før de finner ut hva som er galt!!!

Må innrømme at jeg nå begynner å tenke selv på hva som kan være galt med meg, etter snart et års aktiv prøving uten resultat. Føler jeg bør komme meg til lege, men er litt redd for å ikke bli tatt alvorlig, siden jeg har et barn fra før...uff ikke lett dette...

Uansett; glad på dine vegne! Nå blir det sikkert morsommere å prøve! Lykke til :)

Veldig godt å vera ordentlig i gang! Det er så utrulig frustrerande å prøva syklus etter syklus, uten at noko skjer. Jammen glad for at me fekk koma i gang med utredninga tidlegare enn det som er vanleg, for utredningsprosessen tar ekstremt lang tid, har eg fått erfara!

Eg anbefaler deg på det sterkaste å få ei utredning, dersom dåke har prøvd i snart eit heilt år uten resultat! Utredningsprosessen tar som sagt tid, og eg ser ingen grunn til at dåke skulle venta lenger. Det at du har barn frå før, burde ikkje ha noko å seia. Har dåke vore prøvarar så lenge, så har dåke rett på utredning uansett. Det er noko som heiter sekundær infertilitet, det veit legar / gynekologar om - og det bør dei ta på alvor! Trur det er mange som opplever sekundær infertilitet, og det er viktig å få sjekka ut om alt er som det skal vera, før det går altfor lang tid - ellers risikerer ein at prøveprosessen blir svært langvarig.

Ja, eg får håpa det blir morsommare å prøva no, når me er eit steg vidare! Og så må du ha masse lykke til vidare med prøvinga, du og. :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Mirabella!

Utrolig kjedelig å lese om den nye mulige diagnosen din... Men godt å høre at du har fått pergo og at litt tiltak er satt i gang! :)

Blir nervøs av å lese om det som skjer deg, blir så utrolig redd for at det skal skje meg... Håper virkelig det klaffer fort da vi setter i gang prøvinga! Jeg tok siste p-pille 30.desember, har hatt en vanlig menstrasjon etterpå, og er i gang med temp.-måling for å kartlegge syklusen min. Virker som den er helt perfekt, ca 27dagers syklus. I dag tidlig var tempen nede i 36,2´C, så tror jeg har hatt eggløsning i dag. :)

Jeg går på skole, et deltidsstudium, og skal jeg ha barn i løpet av studiet vil jeg, så langt det er mulig, prøve å tilrettelegge tidspunktet for graviditeten... Hvis det lar seg gjøre...:) Høres kanskje litt optimistisk og naivt ut....??!!! Hehe...jaja, skal i alle fall prøve...:) Starter prøvinga fra April...blir spennende og se hvordan det går:)

Vart så utrulig lei meg over å få beskjed om at eg sannsynligvis har endometriose, i tillegg til PCO. :( Kor uheldig skal eg vera, liksom? Men eg prøver å halda motet oppe, og satsar på at pergo er det som skal til for meg. Det hadde vore så fantastisk!

Skjønnar godt at du blir redd for at det same skal skje deg, når du leser om mi tid som prøvar. Eg var naiv nok til å tru at sidan ingenting tyda på at noko skulle vera gale med meg, og andre i familien min har blitt ekstremt lett gravide - så gjaldt nok det same for meg. Men så feil kunne eg altså ta... Det er iallfall ein ting eg har lært, og det er at ein ikkje skal ta noko for gitt! Likevel vil eg råda deg til å ikkje bekymra deg for mykje - for sjansen er jo større for at alt er i orden med deg, enn at det ikkje er det! Hugs på at det er mange fleire som klarar å bli gravide uten problem, enn dei som ikkje blir det. :)

Spennande at du har begynt med temping! Eg tempar også, og har gjort det sidan august i fjor. Veldig interessant. Eg er med i tempeklubben på "Snart gravid", så der er du også hjertelig velkommen om du vil. :) Der lærer ein mykje nyttig, og det er ein fin plass å vera.

Dersom du har lett for å bli gravid, så er det fullt mulig å tilretteleggja tidspunktet for graviditeten. Søstera mi gjorde det begge gangane ho vart gravid. Ho var også student, og var så heldig å bli gravid på første forsøk begge gangane. Men når ein er i min situasjon, og strevar med å bli gravid, så blir slike ting heilt ubetydelig! Det einaste som betyr noko for meg, er å bli gravid. Om barnet kjem i januar, juni eller desember er eitt fett - så lenge eg får oppleva den fantastiske lykka det er å få bli mamma!

Ønskjer deg masse lykke til, når dåke startar prøvinga i april! :tommelopp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Er innom og ønsker deg en god helg! :)

No er det ei ny helg, så då nyttar eg sjansen til å ønskja deg også ei riktig GOD HELG! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kjæresten er hjemme og fit for fight? ;)

Ja, det er han heldigvis! Me har fått prøvd alle dei viktige dagane, så innsatsen vår er det iallfall ingenting i veien med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt å vera ordentlig i gang! Det er så utrulig frustrerande å prøva syklus etter syklus, uten at noko skjer. Jammen glad for at me fekk koma i gang med utredninga tidlegare enn det som er vanleg, for utredningsprosessen tar ekstremt lang tid, har eg fått erfara!

Eg anbefaler deg på det sterkaste å få ei utredning, dersom dåke har prøvd i snart eit heilt år uten resultat! Utredningsprosessen tar som sagt tid, og eg ser ingen grunn til at dåke skulle venta lenger. Det at du har barn frå før, burde ikkje ha noko å seia. Har dåke vore prøvarar så lenge, så har dåke rett på utredning uansett. Det er noko som heiter sekundær infertilitet, det veit legar / gynekologar om - og det bør dei ta på alvor! Trur det er mange som opplever sekundær infertilitet, og det er viktig å få sjekka ut om alt er som det skal vera, før det går altfor lang tid - ellers risikerer ein at prøveprosessen blir svært langvarig.

Ja, eg får håpa det blir morsommare å prøva no, når me er eit steg vidare! Og så må du ha masse lykke til vidare med prøvinga, du og. :klemmer:

Tusen takk, Mirabella!!! Vi har faktisk begynt så smått. Dvs, har time hos gynekolog nå til tirsdag, faktisk. Og nå kjenner jeg mensen er på vei, uønsket, for 11. gang, så nå skal det bli godt at "noe skjer". Om det enn bare er masse prøver og evt. medikamenter. Jeg er klar for det meste nå, kjenner jeg, og aller mest for en liten søster eller bror til veslejenta mi. Det synes jeg hun fortjener og jeg vet hvor glad og spent hun ville bli!

Ja, det er han heldigvis! Me har fått prøvd alle dei viktige dagane, så innsatsen vår er det iallfall ingenting i veien med. ;)

Nå ble jeg skikkelig spent på deres vegne!!! Tenk om det har klaffet da!!! :hoppe: Unner deg virkelig å lykkes! Her skal det følges med, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirabella! Så godt å se deg tilbake igjen. Jeg ble nesten litt bekymret jeg ... Jeg håper sånn på dine vegne at du blir gravid nå :klemmer: Men om du ikke skulle bli det, så husk at Pergo har god virkning på kvinner med PCO. Så det kan være det som skal til for deg. Når skal mannen din ta sædprøven sin, da? Gleder han seg? :lur:

Apropos sædprøve, så har vi nå ventet i snart 2 måneder på svar. Sist gang jeg ringte hadde de ikke fått prøven fra sykehuset. Nå skal jeg ringe igjen på mandag, og bestille ny GU-time uansett om de har fått svar eller ikke. Har de ikke fått svar, så må jeg nesten ringe sykehuset og høre hva de har gjort med prøven. Den er vel foreldet den nå. Jeg har snart IKM nå, og tar meg selv i å håpe - dessverre, for da blir jeg alltid så skuffet. Jeg tør ikke å ta meg et glass rødvin heller, i tilfelle. Heldigvis ser det ut som syklusen denne måneden blir lenger enn den forrige (som var på 24 dager), så da er den forhåpentligvis på vei tilbake til normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Tusen takk, Mirabella!!! Vi har faktisk begynt så smått. Dvs, har time hos gynekolog nå til tirsdag, faktisk. Og nå kjenner jeg mensen er på vei, uønsket, for 11. gang, så nå skal det bli godt at "noe skjer". Om det enn bare er masse prøver og evt. medikamenter. Jeg er klar for det meste nå, kjenner jeg, og aller mest for en liten søster eller bror til veslejenta mi. Det synes jeg hun fortjener og jeg vet hvor glad og spent hun ville bli!

Nå ble jeg skikkelig spent på deres vegne!!! Tenk om det har klaffet da!!! :hoppe: Unner deg virkelig å lykkes! Her skal det følges med, ja!

Så bra då! :) Korleis gjekk det hos gynekologen på tysdag? Håpar ikkje mensen kom, sjølv om det føltest som om den var på vei. Ingenting som er så kjedelig som å få mensen, når ein er prøvar.

Skjønnar veldig godt at du ønskjer deg eit lite søsken til dottera di, før ho blir altfor stor. Eg har veldig lyst på tette barn. Har sjølv god erfaring med å ha søsken som er nær meg i alder.

Eg er så utrulig spent på om det har klaffa for oss denne syklusen! I går tok eg blodprøve, for å sjekka om eg har hatt eggløysing av meg sjølv, eller ikkje. Er veldig spent på resultatet!

Ikkje for å gi meg sjølv altfor store forhåpningar, men eg er faktisk ganske optimistisk denne prøveperioden. Tempane før EL var jo ganske hoppande, så eg var negativ i starten av syklusen. Men eg og kjæresten min gjorde ein veldig god innsats denne syklusen, og tempane etter EL er overraskande fine. På torsdag (ei veke etter EL), hadde eg stikkingar nederst i magen innimellom, gjennom heile dagen. Og dagen etter, altså i går, steig tempen min kraftig! I dag gjekk tempen min enda eit hakk opp, og er no høg og fin. :) Det eg tenkte, var at kanskje egget festa seg i løpet av torsdagen, og at det var derfor eg hadde stikkingar i magen. Og at grunnen til at tempen har vore så høg i dagane etter, er fordi egget har festa seg.

Trur likevel at eg må prøva å ikkje vera altfor optimistisk, for då blir berre skuffelsen ekstra stor dersom mensen kjem. Og ein negativ ting er at eg ikkje har kjent verken stikkingar eller andre graviditetssymptom etter torsdagen. Og det ville eg kanskje ha gjort, om eg var gravid? Nei, det er vel umulig å vita noko som helst. Det einaste eg kan gjera, er å venta og håpa! Dersom tempen held seg like høg i dagane framover, trur eg håpat er stort - men begynnar den å gå nedover igjen, så gjer eg nok lurt i å begynna å forbereda meg på ein ny prøveperiode. Men det hadde vore så herlig å sleppt ein prøveperiode til - for då må eg begynna på pergo, og det gruar eg meg til.

Kjekt at du håpar for meg! :) Blir kjempespennande i dagane framover! :-D

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirabella! Så godt å se deg tilbake igjen. Jeg ble nesten litt bekymret jeg ... Jeg håper sånn på dine vegne at du blir gravid nå :klemmer: Men om du ikke skulle bli det, så husk at Pergo har god virkning på kvinner med PCO. Så det kan være det som skal til for deg. Når skal mannen din ta sædprøven sin, da? Gleder han seg? :lur:

Apropos sædprøve, så har vi nå ventet i snart 2 måneder på svar. Sist gang jeg ringte hadde de ikke fått prøven fra sykehuset. Nå skal jeg ringe igjen på mandag, og bestille ny GU-time uansett om de har fått svar eller ikke. Har de ikke fått svar, så må jeg nesten ringe sykehuset og høre hva de har gjort med prøven. Den er vel foreldet den nå. Jeg har snart IKM nå, og tar meg selv i å håpe - dessverre, for da blir jeg alltid så skuffet. Jeg tør ikke å ta meg et glass rødvin heller, i tilfelle. Heldigvis ser det ut som syklusen denne måneden blir lenger enn den forrige (som var på 24 dager), så da er den forhåpentligvis på vei tilbake til normalen.

Kjekt å høyra at du har sakna meg! :klemmer: Men eg er faktisk inne og leser her på KG nesten kvar einaste dag, det er berre det at eg ikkje er så aktiv med skrivinga lenger. For tida er eg veldig aktiv på eit prøveforum, for dei som prøver å bli gravide. Så då blir det ikkje tid til å skriva like mykje her inne, som før.

Fint at du håpar for meg! Håpar så veldig eg også, at det skal klaffa for oss denne syklusen.

Eg veit at pergo har god virkning på kvinner med PCO(S). Men eg er så redd for at eg har endometriose i tillegg, slik gynekologen min trudde - for då er det ikkje sikkert at pergoen har like god virkning. Dersom eg ikkje blir gravid etter eit par pergokurar, har eg lyst til å be gynekologen min om laparaskopi. For dersom eg har endometriose i tillegg til PCO, så aukar ein slik operasjon sjansane for å bli gravid. Men eg håpar såklart at eg allerede er gravid, slik at eg slepp å tenka på slike ting.

Eg har fått ei henvisning til fastlegen min, til sædprøve av kjæresten min. Men eg har ein rar gynekolog, så ho nektar han å ta det prøven før eg har vore gjennom 3 pergokurar. Alle andre eg har snakka med som også sliter med å bli gravide, synst det virkar heilt merkelig. For det er vanleg at mannen må ta sædprøve, før kvinna får begynna på pergo. Derfor har eg tenkt å kontakta Volvat dersom eg ikkje blir gravid denne syklusen. Då vil eg be om ein ny innvendig ultralydsundersøkelse, for å få ein annan gynekolog si vurdering av tilstanden min. Og så vil eg be om at kjæresten min får tatt ein sædprøve allerede no. Eg har fått anbefalt to flinke gynekologar på Volvat, så eg trur nok det skal gå bra. Kjæresten min nektar å gå til fastlegen sin, og be om å få tatt ein sædprøve - fordi han synst det er pinlig. Men om eg ordnar med henvisning for han, og eg leverer sædprøven - så går han med på å ta ein slik prøve. ;)

Høyrest heilt vilt ut at dåke ikkje har fått resultatet av sædprøven enda! Det er jo berre nødt til å ha skjedd noko feil. Dei har sikkert rota den vekk, eller blanda den med andre sædprøvar - slik at dei ikkje lenger veit kva for ein prøve som er mannen din sin. Om det har skjedd noko slikt, så må dei iallfall seia det, og tilby mannen din å få tatt ein ny blodprøve! Det er jo heilt uholdbart at dåke skal måtta venta så lenge, uten å få vita noko som helst. Dustelegar!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:tommelsmil: Bra du fikk positiv el-test, og dere har :humpe::sengekos: på de riktige dagene! ;):lur:

Krysser fingrene for deg!! :klem:

Tusen takk! :) Ja, innsatsen vår var iallfall meir enn bra nok. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...