Gå til innhold

Ob - Føler meg som en skikkelig forræder!

Elefantina

Anbefalte innlegg

Hadde nemlig lovet meg selv å totalt boikotte Ob og heller kjøpe always tamponger. De ER bedre! Men... så kom jeg i butikken i går, og der hadde de av alle ting TILBUD på Ob (Har aldri sett det før, så det er tydelig at Ob gjør alt for å beholde sine kunder etter all den dårlige reklamen de har fått)! 2*16 blå Ob kostet 28,50, 1*16 blå Ob kostet 22,50, og 1*16 blå always kostet 28,90. Hadde egentlig tenkt å kjøpe always uansett, men ombestemte meg i siste øyeblikk og kjøpte en dobbeltpakning med Ob. Jeg liker ikke at de klarer å lure meg bort fra mine prinsipper på den måten! :oops: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Jeg er ganske så trofast mot always (rett og slett fordi jeg byttet til always FØR Ob ble ny, for jeg liker ikke de gamle ob jeg!) men butikkene rundt meg de tar ikke inn små, søte, gule always! Og ja, min p-pille-mens er ikke like aktiv etter de første dagene, så da er de gule rett størrelse for meg, så derfor har jeg små, søte, gule ob-istedet. Rett og slett av nødvednighet altså... Men, tilbud, to for en, på en måte, ja da hadde sikkert jeg også "falt for fristelsen" til å bryte prinsipper, bare at jeg ikke har noen så sterke prinsipper da, jeg boikotter ikke ob for å ha bytta ut de gamle, jeg likte jo ikke de gamle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker BARE Always etter at O.B ble byttet. Syns ingen av dem er i nærheten av gamle O.B., så det er ren demonstrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ofte lekkasje av de nye ob'ene - men er always bedre? Har lurt på å bytte, men gammel vane osv....

De sier de ikke lekker fordi lodotten har svingt seg litt - det er J det er U det G - det er JUG JUG JUG!

På samme måte som jeg ikke får lange, røde krøller med eksepsjonell shine av en eller annen shampo. Verden vil bedras....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg har aldri skjønt hvorfor disse "svingene" skal hjelpe jeg! Joda, jeg ser det på reklamen med det tynne, blå vannet. Men har noen tenkt over forskjellen i konsistesn på det vannet og det VI bruker den til? Vann trekkes fort opp og kan kanskje derfor ha nytte av de svingene, men det er litt mer tyktflytende og litt annet det jeg bruker dem til i alle fall, og det kommer ikke på den måten det blå vannet gjør heller. (skal ikke store forskjellen til før det har betydning mener nå jeg)

Forøvrig har jeg aldri opplevet at de lekker med mindre de er fulle (fordi jeg ikke har skrifta altså) så dette problemet kjenner jeg ikke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy da, også jeg som stillte opp på TV og greier for saken - og har blitt påminnt dette av gud-og-hvermann siden den gang :oops: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Fy da' date=' også jeg som stillte opp på TV og greier for saken - og har blitt påminnt dette av gud-og-hvermann siden den gang :oops: !![/quote']

I hvilken sammenheng da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker KUN Always etter at OB sine gamle (supre) tamponger ble byttet ut.

Og det skal jeg fortsette med til jeg blir gammel og grå!....glemmer ikke så lettvet dere... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå brukt de første i esken, og angrer allerede på at jeg falt for fristelsen. Greit nok at 28 kroner i måneden i 20-30 år fremover blir ganske mye penger, men man skal da slippe å irritere seg over tampongene hver gang man har mensen også. Neste gang blir det always (som forresten ikke er SÅ mye bedre, men det er jo fortsatt en prinsippsak)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd:

Ta vare på alle trusene lekasjen går utover, også sender du dem til produsenten av nye O.B og ber om å få erstattet trusene fordi reklamen juger :hoho:

(Kunne vært morsomt å sett ansiktet på duden som åpnet den pakken iaffal)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd:

Ta vare på alle trusene lekasjen går utover, også sender du dem til produsenten av nye O.B og ber om å få erstattet trusene fordi reklamen juger  :hoho:  

(Kunne vært morsomt å sett ansiktet på duden som åpnet den pakken iaffal)

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Dritbra! *ler meg i hjel* sitter her og rister.... *tørker tårer*

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Neitakk, jeg klarer meg helt fint unte noen hylse. Hva i all verden skal jeg med den? Klønete og kompliserende, uten noen nytte.... Neitakk, always er perfekt for meg :)

Men jada, jeg skjønner at noen foretrekker andre løsninger. Dem om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Rema koster faktisk de blå (16stk) bare 12 kr for en pakke nå.........., iallefall i Oslo, rekner med det er likt over hele landet..

Sånn burde det alltid vært!

vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...