Gå til innhold

min kamerat går over streken

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

denne gutten har vært en venn av meg i ca 4 år. han og hans kjæreste har nettop fått sitt første barn (ca 4 mnd siden)

i helga var vi ute, de to og min samboer og jeg.. dama hans har bekkenløsning og min kjære hadde vondt i foten, så da var det jeg og kameraten min som dansa og kosa oss..

han var veldig "flørtete", men jeg reagerte ikke spes på det siden vi jo er venner og han virket til å være i veldig godt humør.. helt til han begynte å beføle meg.. :-?

jeg brøt straks opp dansen og gitt tilbake til min kjære.. og vi gikk hjem rett etterpå... nå har de (dvs dama) invitert oss på "kaffe" i kveld.. via melding..

jeg har ikke sagt noe til noen.. og jeg er veldig utsikker på hvordan jeg skal takle det..

skal jeg bare late som ingenting?

selv om han var helt edru og veldig klar på hva han drev på med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bette Davis

Hvilke alternativer har du? Du kan late som ingen ting ovenfor din mann og din veninne, eller du kan "gjøre det rette" og fortelle det som skjedde. Konsekvensene av det siste er (muligens) ganske omfattende og ubehagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg har absolutt ikke noen planer om å fortelle dette til dama hans.. det skjedde jo ikke noe.. og det vil jo bare såre henne...

meg jeg må jo forholde meg til dem.. som vennepar av oss.. men har mest lyst til å ikke se han igjen.. men det viser jo også at noe er annerledes.. og er sikkert forvirrende for henne..

ikke vet jeg om jeg klarer å forholde meg normalt til han heller.. jeg er så innmari sinna på han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg synes du først bør gå til denne kammeraten din og få ut litt aggresjon! Si til han at det ikke er akseptabel oppførsel fra hans side og at du ikke ønsker den type oppmerksomhet fra han! Si at du er sint og at det ikke bør skje igjen for da forteller du det til kjæresten hans/din. Det er mye bedre å ta opp slike episoder og rense luften enn at du skal føle ubehag i din venns nærvær. Og forløpig ser jeg ingen grunn til å alarmere kjærester, så samt dere har gjort opp dere imellom. Alle kan jo gjøre tabber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takk til deg onyx.. det var nok en god ide..

jeg tror ikke jeg kan "late som ingenting" overfor han uten en "utblåsning"

og jeg synes det er viktig å få sagt i fra hva jeg mener om den slags oppførsel generelt..

og så kan jeg kanskje slenge på at jeg ville foretrekke om han snakket med noen andre enn meg om problemene han og dama har hatt i forholdet etter at barnet kom.. det vil liksom ikke føles riktig lengere.

men helt det samme synet på denne gutten tror jeg nok ikke at jeg kommet til å få noen gang.. har alltid sett på ham som så utrolig koselig.. og en kjempefyr overfor dama si... hmm.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bør late som ingenting...Tenk over hva konsekvensene blir hvis du sier det til noen, og så får dama hans høre det...

Men kanskje du bør ta en prat med denne kompisen din? Dårlig gjort av han å sette deg i en sånn situasjon.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Syns du skal ta dette opp med han, og gi ham tilbakemelding på at dette ikke er akseptabel oppførsel!

Og du kan jo gjøre det klart for ham at du se på ham på en helt annen måte etter at han dumma seg ut. Bedre å spille med åpne kort, enn å bløffe hverandre.

Håper for jenta hans sin skyld, at ikke dette er noe han holder på med med alle damer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke alternativer har du? Du kan late som ingen ting ovenfor din mann og din veninne' date=' eller du kan "gjøre det rette" og fortelle det som skjedde. Konsekvensene av det siste er (muligens) ganske omfattende og ubehagelige.[/quote']

Man skal aldri fortelle om slikt som dette til den "bedratte". Etter lanvarig (årevis) utroskap som alle andre enn den bedratte vet om, kan man vurdere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, unngå å dra andre inn i dette. :kul:

Men spør han rett ut, hvorfor han befølte deg. :oops:

Hvis dette ikke har skjedd før, og heller ikke skjer igjen, - ser jeg ikke på det som noe stort problem, kanskje han bare var extra sprudlende denne kvelden........... :-?

Men allikevel skulle han IKKE utsatt deg for dette!!!!!!!!!!!! :roll:

Skjer dette igjen ville jeg ha sagt det til mannen min. Han fortjener å få klarhet i hvem som er hans venn eller ikke..............

Det er noe med å "spille" med RENE kort her. :rosaengel:

Men foreløbig syns jeg du kanskje bør holde det for deg selv, så ikke folk blir unødig såret.

Forstår veldig godt at du er skuffet over han, og rasende!!!!!!!

Det samme ville jeg blitt.

Kan ikke fordra sånt........... :x

Ville følt meg lite respektert! Vel, lykke til. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...