Gjest Lott@ Skrevet 13. mars 2003 #21 Del Skrevet 13. mars 2003 *gobble gobble gobble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 13. mars 2003 #22 Del Skrevet 13. mars 2003 Unskyld at jeg blander meg, men dere er jo skikkelig morsomme jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #23 Del Skrevet 13. mars 2003 Sofia, du er selvsagt tilgitt - men samtidig må jeg innrømme at det er LITT synd at ikke Lott@ fikk siste ord med *gobble gobble gobble*... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 13. mars 2003 #24 Del Skrevet 13. mars 2003 ja...jeg ser det nå. Men jeg klarte ikke å dy meg. Men takk for at du forstår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 13. mars 2003 #25 Del Skrevet 13. mars 2003 *gobbler for harde livet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 14. mars 2003 #26 Del Skrevet 14. mars 2003 Hva med å tre en kondom over det supergiftige redskapet? Funker jo på lignenede innrettninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 14. mars 2003 #27 Del Skrevet 14. mars 2003 Gi meg en stikk-kontakt, så skal jeg gi dere vibreringer, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 14. mars 2003 #28 Del Skrevet 14. mars 2003 Hva er det som ikke er farlig idag lurer nå jeg på!??!? Man kan jo alltids finne fram bananen eller agurken... Ja,ja..det er farlig å leve..så vi får gjøre det beste ut av det. Livet er en seksuelt overførbar sykdom med døden som følge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 14. mars 2003 #29 Del Skrevet 14. mars 2003 Hehehe ...ja det er falig å leve ...men fikk nå litt latter med på veien med denne tråden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 15. mars 2003 #30 Del Skrevet 15. mars 2003 Gi meg en stikk-kontakt, så skal jeg gi dere vibreringer, jeg.... I min fyllesjuke lille verden er jeg meg nesten i hjel. Utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. mars 2003 #31 Del Skrevet 15. mars 2003 Er glad for at jeg har en i silikon! :kgblunk: Og aller best: Jeg har en levende mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olle Skrevet 17. mars 2003 #32 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg er nå brukbart sikker på at de fleste mer eksklusive produktene er lagd av silikon og det skulle jo være trygt. Har du noen eksempler på hvilke dildoer du mener er farlige? Samurai og de fleste signatur dildoer er i silikon ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå