Gjest Lott@ Skrevet 12. mars 2003 #1 Del Skrevet 12. mars 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=42980 Den må jeg kaste........... Den må jeg kaste........ Den må jeg kaste........ ÅNEI!!! - ikke DEN også........... *SUKK* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. mars 2003 #2 Del Skrevet 12. mars 2003 stakkars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 12. mars 2003 #3 Del Skrevet 12. mars 2003 Nåja - har et lite utvalg igjen - og så har jeg jo sambissen da!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. mars 2003 #4 Del Skrevet 12. mars 2003 Han er vel det beste du har .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 12. mars 2003 #5 Del Skrevet 12. mars 2003 Selvfølgelig - han er helt eksepsjonell :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 12. mars 2003 #6 Del Skrevet 12. mars 2003 Varer vel ikke lenge før man får advarsler om dem også... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 13. mars 2003 #7 Del Skrevet 13. mars 2003 Nei, sannsynligvis ikke - nå for tiden er jo ALT farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #8 Del Skrevet 13. mars 2003 "ADVARSEL" "Daglig inntak av det mannlige kjønnsorgan kan medføre helseskade. Ubeskyttet inntak kan medføre vektøkning og store smerter 3/4 år senere. Inntak i jevnt og høyt tempo kan over tid medføre sårhet og slitent ganglag" ...eller noe i den duren. MEN jenter; redningen er nær! Dersom dette viser seg å stemme, kommer det sikkert et dertil egnet Fedonbrød... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 13. mars 2003 #9 Del Skrevet 13. mars 2003 Trøffel - du er helt vittig - kommentarene dine er bare så... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #10 Del Skrevet 13. mars 2003 :oops: :oops: :oops: (KAN skyldes kombinasjonen av avataren og smasket på kinnet... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 13. mars 2003 #11 Del Skrevet 13. mars 2003 *fniiiiiis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #12 Del Skrevet 13. mars 2003 *Prøver seg i stedet med et halvtøft "Fankern, jeg sovnet i solariet IGJEN, gitt!"* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 13. mars 2003 #13 Del Skrevet 13. mars 2003 Simpelthen ELSKER å se en voksen mann rødme..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #14 Del Skrevet 13. mars 2003 Har gjenvunnet selvkontrollen nå, etter intens fokusering på nesa og hakepartiet til Terje Søviknes... PUH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 13. mars 2003 #15 Del Skrevet 13. mars 2003 den mannen har et hakeparti som ligner en kalkun i motvind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #16 Del Skrevet 13. mars 2003 den mannen har et hakeparti som ligner en kalkun i motvind Mhm, STERK motvind ! Dessuten er han en racer på utenomekteskapelige "brå og uventede samleier" (Genial formulering!) med unge kvinnelige meningsfeller, med andre ord en utpreget liberalist! Men du, kjære Lott@... - jeg lurer på om jeg har bidratt til å trekke denne tråden "litt" ut av fokus..? I så fall; unnskyld i hele verden! *leter etter en skammekrok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 13. mars 2003 #17 Del Skrevet 13. mars 2003 *kryper skamfull inn i skammekroken og ber behørig om tilgivelse for å ha vært med på å spore av tråden*............. eller NEI!!!! Det er jo for søren MIN tråd jo!!!!! Trøffel - du kan komme UT av skammekroken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #18 Del Skrevet 13. mars 2003 Trøffel - du kan komme UT av skammekroken Sorry, jeg fikk sånne rare assosiasjoner når hoppefiguren ble kombinert med avataren... Herregud, hva ER det med meg i dag? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 13. mars 2003 #19 Del Skrevet 13. mars 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #20 Del Skrevet 13. mars 2003 *lover å tenke på kalkunhaker - og bare det - resten av dagen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå