Gå til innhold

ang innsamling av underskrifter - moderatorer!!

Iset

Anbefalte innlegg

er det ikke lov å legge ut en link for å samle inn underskrifter mot feks pelsdyrindustrien, og annen mishandling??? jeg mener å ha sett mange slike tråder her, og ingen har etter min viten blitt stengt pga det. ville bare spørre pga at røykelov-tråden ble stengt pga nettopp dette.....

dette må da være lov?? iallefall når det gjelder de tingene jeg nevnte her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Det er ikke tillatt å bruke diskusjonsforumet for å samle inn veldedighetsgaver og-eller underskrifter. Det er heller ikke tillatt å samle inn e-postadresser på sidene for utsending av reklame, kjedebrev, pyramidespill, veldedige innsamlinger o.l

Hvordan ville du tolke dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunnen ikke tenkt over den regelen før i den forbindelse, men ble plutselig oppmerksomhet på den nå.

Det kan godt hende at regelen ikke er ment til å gjelde den typen underskriftskampanjer, men så lenge regelen står sånn, må vi gå itifra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Hvordan ville du tolke dette?

hvordan ville jeg tolke dette?? jeg ville tolke dette som jeg skrev i innlegget....har jeg kanskje misforstått??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er å samle underskrifter som ikke er lov. Selvsagt kan dere diskutere for/mot den nye røykeloven. Hva med å starte en tråd med dette tema?

Lionda nevner også dette i sin lukkekommentar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men det var jo det jeg mente jo, og det jeg skrev i innlegget mitt :-?

jeg forstår ikke helt hvorfor det ikke skal være lov å samle underskrifter for en god sak? det har jo vist flere ganger at nettopp dette nytter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at det har vært andre underskriftskampanjer som ikke er blitt slettet er at jeg ikke har tenkt over at regelen står sånn som den gjør og derfor ikke har gjort noe med det. Menneskelig svikt, tror jeg det kalles ;)

Hvorfor regelen står sånn som den gjør akkurat i dette tilfellet vet jeg ikke, men det kan jeg spørre Gry om, så får du et ordentlig svar når hun har tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...