Annikken Skrevet 23. juni 2007 #21 Skrevet 23. juni 2007 Gå inn på gruppen og trykk på "leave group".
skrue Skrevet 24. juni 2007 #22 Skrevet 24. juni 2007 Hva med å skrive etter eller annet i profilen som indikerer at man ikke er innom dette nettstedet på lang tid og så faktisk ikke besøke det. Burde ikke være så vansklig det heller. Er selv passiv medlem ulike steder uten at det er noe problem.
Gjest Tweek Skrevet 24. juni 2007 #23 Skrevet 24. juni 2007 http://www.teknofil.no/wip4/fanget_facebook/d.epl?id=13810 Jeg laga jo en tråd for litt siden og linket til denne siden. Jeg har gjort dette og det er det nærmeste man kommer sletting. Er veldig glad for at jeg gjord edet.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #24 Skrevet 27. juni 2007 Altså jeg har laget min egen gruppe som jeg vil slette. Hvordan gjør jeg det?
*Emma* Skrevet 27. juni 2007 #25 Skrevet 27. juni 2007 Uansett om man sletter alt som ligger i profilen sin og ender til et annet navn ligger all infoen fortsatt på servern til facebook. Bildene jeg la tu - og i ettertid har slettet - vises fortsatt andre steder hvor jeg linket til dem via facebook. I bildene's URL er adressen bla http://facebook..... Sleipinger!
evilla Skrevet 27. juni 2007 #26 Skrevet 27. juni 2007 Bilder du har lagt ut vil aldri forsvinne fordi du har godtatt betingelsene deres, og der står det at de kan bruke bildene dine og all annen info til hva de vil, når som helst Men når det gjelder sletting, så tror jeg du kan sende en melding til facebook og be dem om å slette deg. Tror det tar litt tid, men at de gjør det etter en stund.
Gjest Tweek Skrevet 27. juni 2007 #27 Skrevet 27. juni 2007 Enig det emma sier at de fortsatt har alt lagret og at de har rett til å bruke et bilde av deg senere p.g.a alle som er registrert på facebook har godtatt det. Men så mange millioner som er på facebook er det lite sannsynlighet for at de velger et bilde av deg (vet de fleste tenker sånn, hehe)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå