Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil ikke ha profil på Facebook lenger, men vet ikke hvordan jeg sletter den. Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Birgitte_*
Skrevet

Det går ann å deaktivere jaffal. Vet ikke hva det vil si da men...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Du kan ikke slette profilen din, men du kan bytte navn og slette enkeltkomponentene (vennene, gruppene osv).

Gjest Gjesten
Skrevet

Så når ein først er der så er ein stuck for ever? Facebook held på å bli ei fjortissmørje, og eg og vil ut snart... Berre masse teite quiz greier... Må vel gå an å slette seg vel?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei, du kan ikke slette deg, men du kan ta for deg hver og en venn, hver og en gruppe og hver og en opplysning og slette de. Jeg tror Tweek fortalte noe om at hun hadde gjort det.

Gjest Gjest
Skrevet
Så når ein først er der så er ein stuck for ever? Facebook held på å bli ei fjortissmørje, og eg og vil ut snart... Berre masse teite quiz greier... Må vel gå an å slette seg vel?

Det er opp til deg om du vil si "ja" til å bli med på quiz'er og innbydelser da vet du...

Facebook er absolutt for 30-50 åringer også - kjempepraktisk å pleie nettverk, gamle kjente og nye kjente! Folk man treffer på kurs osv., de legger man til i Facebook.

Så kjekt så ;)

Skrevet

Man kan deaktivere kontoen sin, da forsvinner man fra alles lister.

Skrevet

Facebook var veldig morsomt til å begynne med, da man fikk mange nye "venner" osv. Men er enig, det har tapt seg litt...

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg er vel ikkje med på quiz, e fullstendig klar over at det er nåke ein kan velje sjølv, eg berre syns det er teit, og har minimalt med nettverk å gjere, meir tidfyll. Så det blir nok deaktivering snart ja. Godt dei har ein sånn funksjon i det minste...

Skrevet

Du sier det er blitt rene fjortismølja... er det ikke 18års grense på facebook?? Eller er det så lett å registrere seg atd e iunder 18 klarer det??

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg har fått forespørsel frå fleire tidlegare elvar, dei er no 14 år, så ja, det er ei genuin fjortismølje. Og kven som helst kan registrere seg, det står berre i reglane at ein må vere ein viss alder, ingen som sjekke det.

Skrevet (endret)

t

Endret av Kosemose
Skrevet

Men det er jo bare å avvise fjortisene?

Gjest Gjesten
Skrevet

Klart ein gjer, men dei er no der, på alle gruppene osv. Eg veit koss eg ska unngå det verste surret, men det er ein del vaksne som hart adoptert alle quiz og emoticon greiene til fjortisane. Det er blitt ei slags side for bruk når ein kjede seg...

Skrevet

Det drysser inn en del quiz hos meg også, ja. Fra godt voksne mennesker. Jeg overser det som best jeg kan og trøster meg med at det går nok over.

Gjest Veronica Mars
Skrevet
Du sier det er blitt rene fjortismølja... er det ikke 18års grense på facebook?? Eller er det så lett å registrere seg atd e iunder 18 klarer det??

:ler: Ærlig talt, de fleste fra 10-18 år greier da fint å registrere seg på facebook, og har minst like mye datakunnskaper som flinke voksne.

Men jeg må si jeg begynner å bli utrolig lei av alle de quizene jeg også. :forvirret:

Gjest Tanita
Skrevet

Men hvor er linken til hvor en sender bilder fra mobilen sin til facebook? finner den ikke igjen...

Skrevet

Man kan slette kontoen. Account --> Deactivate account (nederst).

Nå vet jeg ikke om den blir "slettet" eller hva, men uansett tror jeg ikke informasjonen blir slettet fra Facebook Platform (databasen deres). Facebook er ganske sleipe sånn. Men det du kan gjøre for å være mest mulig "sikker" på at ting blir slettet, er å gå på Privacy --> Applications --> Other Applications. Godt gjemt, men er finner du What Other Users Can See via the Facebook Platform. Klikk av boksen ved "Do not share any information about me through the Facebook API". Da er du godt på vei til å hindre info av deg til å bli spredd.

SÅ kan du gå på Deactivace account. Det er vel det nærmeste "slett" man kommer. (Legg merke til hvordan de unngår å bruke ordet "delete".)

Husk at Facebook hele tiden endrer reglene for privacyen sin, så sjekk Privacy og Account regelmessig for å se om de har funnet på noe nytt snok. (Ja jeg er veldig Facebook-skeptisk ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...