Gå til innhold

DAGBOK FOR BRYLLUP 16.08.08


Sungirl84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pesto
Ja, da har jeg bestilt fotograf =) Godt å ha det i boks også =)

Får brev i januar ang planleggingstime, hvor vi skal snakke om fotograferinga, album o.l =)

Heisann, her går det fremover. Så bra med fotograf i boks, alltid greit å få ordnet med sånne ting tidlig.

Brudepikekjolen på plass også, de er jo så søte. For nesten lyst til å ha brudepiker selv, men avgjørelsen er tatt på å ikke ha det. Må bare ikke falle for fristelsen til tilbakefall når jeg er her inne.

Ha en fin helg, :klem:

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering!

Jeg og min forlover har laga to eksemplarer av innbydelse! Alle synes den venninna mi laga var finest, så det blir nok den! Jeg har ordna selve innbydelsen på datan.. Har tatt bilde av meg og sambo, som jeg har bleka ned og skrevet invitasjonen oppå.. Denne skal vi printe ut og ha inni korta!

Sambo har endelig funnet seg forlover! Det blir typen til min forlover!

Ellers har jeg kjøpt ark til gjesteboka..

Har kjøpt bånd til brudepike-kurv og tiara/hårbøyle!

Har også begynte å tenke litt på bordkort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
En liten oppdatering!

Jeg og min forlover har laga to eksemplarer av innbydelse! Alle synes den venninna mi laga var finest, så det blir nok den! Jeg har ordna selve innbydelsen på datan.. Har tatt bilde av meg og sambo, som jeg har bleka ned og skrevet invitasjonen oppå.. Denne skal vi printe ut og ha inni korta!

Sambo har endelig funnet seg forlover! Det blir typen til min forlover!

Ellers har jeg kjøpt ark til gjesteboka..

Har kjøpt bånd til brudepike-kurv og tiara/hårbøyle!

Har også begynte å tenke litt på bordkort!

Hei, det er så gøy når det begynner å bli litt system på sånt. Du har jo fått gjort masse gøy, gleder meg til å komme tilbake fra ferie og fortsette litt på mine ting.

Så bra at forlover er i boks for han, min må nok sparkes litt for å få til det tror jeg :ler:

Kommer innom igjen om noen uker, og da er vel du ferdig med borkortene kan jeg tenke meg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er kjempe deilig! Greit å få unna litt nå, og ikke stresse med alt rett før!

Tjaaaa.. Jooo.. ferdig med å finne ut åssen jeg vil ha hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Pesto

Hei du, hvordan har det gått med deg i det siste? Funnet ut hvordan bordkortene skal bli? Det er ikke mye man får gjort av bryllupsting for tiden. Er for lenge til at man kan gjøre noe særlig har jeg funnet ut. Men det blir vel fort nok stress så det er bare å nyte freden tenker jeg.

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pesto =)

Velkommen tilbake fra ferie =) Ser du har hatt det fint =)

Joda, bordkorta er i boks! Skal ha fyrstikk-esker som vi skal male hvite, og kle med et eller annet lilla (siden lilla er farge-tema vårt).. Så skal forloveren min skrive lapper med oppgaver som skal legges i esken :)

Ellers er det ikke mye planlegging gitt.. Er nok som du sier, det er såpass lenge til at det liksom ikke er noe å gjøre! Hehe.. Selvom det om få dager bare er 1 år til!! wææææ hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica

Her har jeg visst ikke vært :)

Koselig med enda ei 08-brud :) Vi gifter oss to uker før dere. Gleder meg til å følge planlegginga deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei du, nå er det lenge siden jeg har vært her. I morgen er det bare 1år igjen

Da bør det blir en liten fest hos oss synes jeg.

Skjedd noe i det siste hos deg eller, lite her, bortsett fra et klart lys om blomster og muligens en liten avgjørelse på papirtype til invitasjoner. Det går ikke fort.. Synes egentlig jeg bare :lete: etter ting og ikke får gjort så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er veldig dårlig på å være inne på denne siden :(

Men er kanskje pga det egentlig står på stedet hvil mtp planlegging.. Er liksom ikke noe å planlegge enda.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Heisann!

Jeg er veldig dårlig på å være inne på denne siden :(

Men er kanskje pga det egentlig står på stedet hvil mtp planlegging.. Er liksom ikke noe å planlegge enda.. hehe...

Nei, det er ikke alltid der er så mye å planlegge... men det er nå litt herlig også synes jeg å ikke alltid måtte tenke bryllup ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...