Gå til innhold

DAGBOK FOR BRYLLUP 16.08.08


Sungirl84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stjal denne fra Majabeth, og håper det går bra! Hvis ikke så fjerner jeg den, hvis du vil det =) Synes det var en så bra oversikt!

* Kirke: OK

* Prest/organist: Får vite under samtale, men skal ringe for å be om en spes.

* Innmarsj:

* Utmarsj:

* Salmer:

* Solist: Annette (?) Ringe og spørre.. Vil ha The Rose og en til

* Tekstlesing:

* Transport: Låne bilen til mamma og pappa.. Pynt?

* Forlovere: Meg= ok gubben= ?

* Lokaler: Støtvig hotel

* Meny: Snakke med toastmaster senere.. Ny meny 2008?

* Borddekorasjoner: De ordner.. Lage noen selv?

* Borddekorasjoner: De ordner.. Lage noe selv?

* Toastmaster: Mitt søskenbarn?

* Frisør: Linn

* Sminkør: Linn det også

* Gjesteliste: Ok

* Invitasjoner: Lage sammen Lene

* Bordkort: Lage sammen Lene

* Kirkeprogram

* Takkekort

* Gjestebok

* Kjole: Vet åssen jeg vil ha, men ikke titta enda

* Brudesko

* Tiara

* Strømpebånd

* Underskjørt

* Undertøy til å ha under kjolen

*Kaketopp

* Dress

* Sko til sambo

* Skjorte til sambo

* Slips til sambo

* Dress til brudesvenn

* Kjole til brudepike

* Kurv e.l til de

* Brudebukett

* Knapphullsblomster

* Fotograf: Ringe Tommy Ødegaard

* Bryllupskake

* Andre kaker

* Gaveutpakkere: Mine 2 svigerinner

* Nummerlapper/bok/teip til gavebordet

* Kakespade: Har de på hotellet?

* Kurver til brudepiker

* Laste ned skjemaer

* Bordplan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen! Bare stjel lister, du! Vi har nok alle hatt våre stjele-lister-fra-andre-KG-bruder- tilfeller! Det er veldig mye god hjelp å få fra de andre dagbøkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, kanskje litt info om oss hadde vært koselig!

Jeg er 23 og han er 25.. Vi har vært sammen i 10 år nå i oktober.. I november 06 fikk vi verdens vakreste sønn sammen!

Har vært forlovet i 3 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Gratulerer så mye med ny bryllupsdagbok! :-D Det skal bli gøy å følge din vei til bryllup! Nå gifter jo dere dere bare to uker etter oss, spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto

Hei du, der fant jeg jo dagboka di. :velkommen: hit til oss. Lister er bra, driver og lager en jeg også som må ut her etter hvert. Må bare ha et par ting på plass først.

Så gøy at vi har samme dag, endelig. Har virkelig ventet på det altså :juhu:

Etter 10 år var det på tide å gifte seg ja, ingen kan si at dere har forhastet dere da, vi runder snart 5 år så det begynner å bli litt det også, tiden går fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, å velkommen hit til oss KG-jenter :)

:velkommen:

Her er det kjekt å være vettu, masse tips og idèer å få her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner alle sammen!

På fredag var jeg og mamma på brudekjole-prøving! Skulle i grunn bare titte, men det ble til at jeg prøvde 4 stk! Den siste jeg tok på meg (som jeg bare skulle prøve fort og gæli) den var sååååå fin!

Tror også jeg kanskje har funnet en brudepikekjole

http://www.maithai.no/ gå på brudepikekjoler og nr 6..

Tror nemlig jeg skal ha lilla som farge! Lilla orkideer i buketten!

Og her om dagen var vi for å se på lokale vi har tenkt å ha! Det var såååå fint! Første vi så når vi åpnet dørene var vannet! Ååå...

http://www.stotvig.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Takk for hilsner alle sammen!

På fredag var jeg og mamma på brudekjole-prøving! Skulle i grunn bare titte, men det ble til at jeg prøvde 4 stk! Den siste jeg tok på meg (som jeg bare skulle prøve fort og gæli) den var sååååå fin!

Tror også jeg kanskje har funnet en brudepikekjole

http://www.maithai.no/ gå på brudepikekjoler og nr 6..

Tror nemlig jeg skal ha lilla som farge! Lilla orkideer i buketten!

Og her om dagen var vi for å se på lokale vi har tenkt å ha! Det var såååå fint! Første vi så når vi åpnet dørene var vannet! Ååå...

http://www.stotvig.no

Hei du, bra du tok deg en tur innom igjen. Søte kjoler, skal dere ha en eller flere brudepiker? Lilla er nydelig, vurderer det jeg også opp mot grønn, tror grønn vinner :ler:

Du er genial da, jeg har lett vettet av meg etter Støtvig hotell pga. havets festbord. Var der for mange år siden og nå skulle jeg prøve å finne det igjen. Tenkte oss en tur dit til høsten, det er maten sin det. Takk skal du ha.

Det kommer til å bli fantastisk å ha bryllupet der, vannet rett ved hotellet og fine lokaler.

Og du prøver kjoler allerede altså, er så mange her som driver med det for tiden at jeg snart må selv tror jeg ;) Har bestemt meg for å vente til oktober/november når 2008 modellene kommer, kan nok være at det skjer noe før det ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min niese som den dagen er 2.5 år, pluss vår sønn som da er ca 2 år.. Det blir moro å se de to altså =)

Ja, det er kjempe fint på Støtvig! =)

Bare prøvde for moroskyld jeg :) Men så var dne jo så fin den vettu! Har jo nr og sånn, så skal prøve de nye som kommer rundt jul eller så har jeg jo den her! Skal titte flere steder også =)

Har nettopp bestilt den lilla kjolen (nr 6) fra Maitai.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Min niese som den dagen er 2.5 år, pluss vår sønn som da er ca 2 år.. Det blir moro å se de to altså =)

Ja, det er kjempe fint på Støtvig! =)

Bare prøvde for moroskyld jeg :) Men så var dne jo så fin den vettu! Har jo nr og sånn, så skal prøve de nye som kommer rundt jul eller så har jeg jo den her! Skal titte flere steder også =)

Har nettopp bestilt den lilla kjolen (nr 6) fra Maitai.. =)

Da er du i siget, det er jo litt gøy da. Så stas for de små å ha på seg så fine klær, kanskje ikke så mye han bryr seg, men en jente på 2,5 år vet og verdsette silke og taft.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det blir jo hennes kjole også så sikkert litt moro å ha når ho blir større =)

Skal ordne en kurv som jeg skal ha lilla bånd på :) Og en stokk med samme bånd til lillegutt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto
Ja, og det blir jo hennes kjole også så sikkert litt moro å ha når ho blir større =)

Skal ordne en kurv som jeg skal ha lilla bånd på :) Og en stokk med samme bånd til lillegutt =)

Du har jo masse tanker og ting på plass, en kurv med blomster i da kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Hei og :velkommen: skal du være blandt oss som tenker masse på bryllup :)

Det er lov å stjele lister, det er flott at vi kan dele med hverandre og få inspirasjon fram mot den store dagen!

Håper du kommer til å trives, flott med en 2008 brud til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Har i grunn ikke skjedd så mye her!

Henta brudepike-kjolen idag! Den var såååå fin! Gleder meg til å se niesa mi i den =)

Så nå må jeg finne bånd i lik farge, som jeg skal tvinne rundt en kurv ho skal ha!

Ellers så fikk jeg vite idag at bestevenninna mi skal gifte seg også =)

Men det er ikke før i 2009 da:) Bra vi valgte 2008 og ikke 2009 som egentlig var meninga =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg bestilt fotograf =) Godt å ha det i boks også =)

Får brev i januar ang planleggingstime, hvor vi skal snakke om fotograferinga, album o.l =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Ja, da har jeg bestilt fotograf =) Godt å ha det i boks også =)

Får brev i januar ang planleggingstime, hvor vi skal snakke om fotograferinga, album o.l =)

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...