Livets datter Skrevet 12. mars 2003 #21 Del Skrevet 12. mars 2003 Hei Madison. Når jeg leste innlegget ditt, slo det meg at jeg kunne ha skrevet det selv. Helt ordrett!! Vi var samboere i 5 år, og til slutt hadde jeg ikke noe valg. Det var tøft å bryte ut, men jeg hadde egentlig ikke noe valg. Det høres det ikke ut som om du har heller. Det handler om selvrespekt, og å sette "malen" for resten av ditt liv. Snart har jeg vært singel i ett år, og jeg har det bedre enn noen gang, Jeg har aldri angret på det jeg gjorde. Send meg gjerne en PM, så kan vi snakke litt "dypere". I mellomtiden er du velkommen til å lese dagboken min. Stå på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 12. mars 2003 #22 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg tørner snart gal!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :cry: Om noen dager er forholdet 2 1/2 år.. det kommer nok ikke til å skje.. tror ikke jeg holder ut så lenge. Orker ikke skrive hvordan forholdet er..da kan jeg skriver i et døgn eller 2 i strekk Trodde bare ikke det var mulig at en kjæreste kunne si så mye stygt til en.. :cry: Finner meg ikke i det lenger..snart...fikser det ikke...skal ikke være sånn. Når en personhar så splitta personlighet kan det ikke gå bra har jeg funnet ut.. Det holder ikke å være "verdens snilleste" når den samme personen er den slemmeste personen jeg vet om når han vil.. Er vanskelig,men har kommet til en besluting.. må bare gjennomføre.. håper jeg klarer..må bare- for min egen del. -Madison..all fucked up... :cry: Håper det går bra med deg...Du har det ikke lett, men du skal se at det fikser seg!! Bare gjør det DU mener er rett, du fortjener å ha det bra, og det høres ikke ut som X er den rette typen til å gjøre deg lykkelig....Som sagt, du må gjøre valget selv, men hvis jeg skulle gitt deg et tips, så ville jeg sagt "dump han"!!! Du fortjener noen bedre enn han....Okei? Lykke til da...*klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 12. mars 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 12. mars 2003 Tusen takk snille dere:) Vel, jeg tok steget..og er nå singel.. ikke helt vant med tanken.. Ble "lettere" enn jeg trodde egentlig-ble på en måte enige. Dvs, har bare snakke på tlf..jeg vil treffes å gjøre det ordentlig,men det gidder han ikke. Han god kontakt med kameraten hans...til han sier han at det er han som slår op..at jeg ikke vil det :o Jeg tror det er en guttegreie..en stolthet.. Helt utrolig barnslig. Men hele gutten er det..så ikke så rart kanskje. Ja har jo fortalt deg endel Eowyn.. bare en brøkdel, men jeg tror du forstår meg litt.. Jeg tror virkelig ikke at vi noengang kunne bodd sammen..ikke lykkelige ihvertfall. Jeg sender et par pm etterpå jeg:) Thea....Eowyn, Livets datter, Diva.. tusen takk.. skal trene litt,så melder jeg. Det er den beste måten for meg nå å tenke på andre ting.. og få ut litt frustrasjon. Dette skal jeg overleve :D Klemmer til alle fra Madison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 12. mars 2003 #24 Del Skrevet 12. mars 2003 Huff, ja, du gjorde det rette da! Jeg brøt med min eks kort tid før vi hadde vært sammen i et år, rett før vi skulle flytte sammen. (jada, ikke like lenge, men tøft nok for meg...) Huff, det var ikke lett, men det var rett. Noen ganger ER gresset grønnere nemlig. (ja, jeg har verdens beste samboer nå. Det finnes slike gutter, som bare ikek vet hva godt de kan gjøre for deg.) For meg ble det igrunnen svært vanseklig å bryte da, pga måten han oppførte seg når jeg sa det. (også over telefon, grunnet at dette var et avstandsforhold, og jeg synes det var dumt å la ham komme på besøk, slik planen var, for så å dumpe ham da liksom...) Han ble rett ekkel, ja meget barnslig. Truet nærmet med å ta livet av seg (ødelagte minst en forelsning for meg med dette ja. Ikke lett å følge med på forelesning når man sender stadige sms til en som mener han ikke har mer å leve for, og at det du gjorde var kjempeslemt pga at du visste du var det eneste han hadde å leve for, etc...) Sånn sett like greit at han sier at det er han som gjorde det da, på den måten så aksepterer han i alle fall at det er slutt... *se positivt på ting* Gutter er gutter, de er ikke alltid helt logiske. Men, det er bra du klarte å gjøre det slutt, det var det beste for deg! Lykke til. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #25 Del Skrevet 12. mars 2003 Så fint for DEG!!!!!!!!!!! Du har all mulig grunn til å være stolt av deg selv nå. Lykke til videre på livets vei.........som blir lettere for deg nå fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 12. mars 2003 #26 Del Skrevet 12. mars 2003 Gjennomfør bruddet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. mars 2003 #27 Del Skrevet 12. mars 2003 Så utrolig tøff du har vært. Vær stolt av deg selv!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 12. mars 2003 #28 Del Skrevet 12. mars 2003 Jepp. JEG er i alle fall stolt av henne, og det tipper jeg alle KG-jentene er (Og guttene?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 12. mars 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 12. mars 2003 Dere er så snille alle sammen, utrolig glad jeg har dere :D Møttes ista,leverte litt ting som tilhørte han.. det var skikkelig tøft, da klarte jeg ikke holde meg :cry: Men dette skal gå på et vis.. tiden leger alle sår sies det vel..sårene hadde blitt enda dypere om vi fortsatte tror jeg. Igjen, tusen takk alle sammen.. sånt varmer utrolig mye. Masse klemmer til dere :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 12. mars 2003 #30 Del Skrevet 12. mars 2003 Bare vent, ta tiden til hjelp, så leges sårene, og du finner en ny, en som er god, og BARE god, ikke god og slem. Du vet du gjorde det rette. Så hold på den følelsen, så går dette bra. Du har gjort det vanskeligste. Og vi er her til å støtte deg gjennom resten også om det behøves vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pusien Skrevet 12. mars 2003 #31 Del Skrevet 12. mars 2003 Hei du, har vært borti det samme sjølv. Var i et 6 12år langt forhold, men klarte det!!! Gjett om jeg er glad for det i dag, traff en supergutt 1 år etterpå, så ble vi gift. Det er nå 4 år siden det ble slutt med psykoen, brukte bare så alt for lang tid på å komme ut av dritten. Herregud så treig jeg var, prøvde å gjøre det slutt fra år 2ca, men klarte det ikke. Det kunne vært jeg som skrev det du skrev..... Trodde nesten det var meg, hi hi... Du har egentlig bestemt deg, gjør det nå. Ikke kast bort mer tid på en sånn fyr, du fortjener bedre. Du trenger ikke tolerere dritt i fra andre, spesielt ikke fra han som skal være kjæresten din. Dere skal jo nesten bare være gode med hverandre, en bitteliten diskusjon kommer en ikke fra da. Men nå vet jeg hva en skikkelig snill gutt er, og hurra for det. U go girl, veit du vil. Husk på en liten ting, hvorfor fortjener du en sånn gutt, og har du spurt han hvorfor han er sånn mot deg???? Vedde på at det blir motbeskyldninger og at du er like mye med på det... Take care 4 know, og du klarer deg økonomisk og ellers. Venner er til for å brukes... og klemmes.. Sorry at det ble litt langt.. Klem fra pusi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 12. mars 2003 #32 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg må bare hive meg på og ønske deg lykke til! Jeg vil absolutt si at du har gjort det riktige, bare hold ut! Dette klarer du! Håper det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. mars 2003 #33 Del Skrevet 12. mars 2003 Kjempetøft gjort av deg Madison! Håper det går bra med deg i tiden fremover, og har du det vanskelig er det tydelig at du har mange å snakke med her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 12. mars 2003 Forfatter #34 Del Skrevet 12. mars 2003 Hei du, har vært borti det samme sjølv. Var i et 6 12år langt forhold, men klarte det!!! Gjett om jeg er glad for det i dag, traff en supergutt 1 år etterpå, så ble vi gift. Det er nå 4 år siden det ble slutt med psykoen, brukte bare så alt for lang tid på å komme ut av dritten. Herregud så treig jeg var, prøvde å gjøre det slutt fra år 2ca, men klarte det ikke. Det kunne vært jeg som skrev det du skrev..... Trodde nesten det var meg, hi hi... Du har egentlig bestemt deg, gjør det nå. Ikke kast bort mer tid på en sånn fyr, du fortjener bedre. Du trenger ikke tolerere dritt i fra andre, spesielt ikke fra han som skal være kjæresten din. Dere skal jo nesten bare være gode med hverandre, en bitteliten diskusjon kommer en ikke fra da. Men nå vet jeg hva en skikkelig snill gutt er, og hurra for det. U go girl, veit du vil. Husk på en liten ting, hvorfor fortjener du en sånn gutt, og har du spurt han hvorfor han er sånn mot deg???? Vedde på at det blir motbeskyldninger og at du er like mye med på det... Take care 4 know, og du klarer deg økonomisk og ellers. Venner er til for å brukes... og klemmes.. Sorry at det ble litt langt.. Klem fra pusi. Oh yes, du aner ikke hvor mye beskyldninger jeg har fått.. Om alt mulig, særlig ting han selv har gjort.. Det var vel vært sånn hele veien.. men er det en ting jeg vet jeg er, så er det at jeg er snill. Til og med det skal han prøve å få meg til å tro at jeg ikke er... Blir jo litt vanskelig for dere å skjønne,men har vært så mange hendelser at det vll ta mange timer å skrive. Men jeg skal ikke knekkes... føler på meg at dette blir bra-uten han altså.. Et forhold skal gjøre deg lykkelig, det har ikke jeg vært noe særlig det siste halvåret ihvertfall. Jeg ser egentlig ganske lyst på livet nå :D Må bare komme over kneika:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. mars 2003 Forfatter #35 Del Skrevet 17. mars 2003 En liten oppdatering... Har gjort det helt slutt nå, og ingenting kan forandre på det. Jeg er egentlig veldig letta :D samtidig så er det vanskelig, hadde vært sammen såpass lenge. Og jeg elsker han fortsatt. Men blir på feil grunnlag, er forhold kan ikke være sånn. Mange av vennene mine jubler.. det er egentlig litt deilig. Å vite at det ikke er "bare jeg.." Han vil ha meg tilbake, og maser noe sinnsykt. Det gjør det ikke noe lettere. Men tenker tilbake på alle de ganske syke tingene.. og ikke minst løgnene.. og fått vite om et par ting til. Som sier veldig mye om gutten. Ikke en gutt jeg vil dele livet mitt med. Jeg håper virkelig at han forandrer se før han treffer ei ny jente. Nå finnes det såklart mye værre tilfelle, men ingen skal ha det sånn heller.. Han sier han kan forandre seg, skal oppsøke psykolog.. Flott det...men han får gjøre det alene. Puhhh... jeg tror dette skal gå greit etterhvert.. har mine stunder hvor jeg er kjempehappy.. så får jeg skikkelig deppe grine stunder..men men..må vel igjennom det. Ønsker alle dere supre kg brukere en fin natt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 17. mars 2003 #36 Del Skrevet 17. mars 2003 Bra Madison :D Nå var du flink assa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. mars 2003 Forfatter #37 Del Skrevet 17. mars 2003 :D endeliiiiiiiig klart å gjennomføre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 18. mars 2003 #38 Del Skrevet 18. mars 2003 Veldig bra, gratulerer! Han fortjener virkelig ikke at du elsker ham, men det kan du jo ikke noe for at du gjør. Som sagt; gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 18. mars 2003 #39 Del Skrevet 18. mars 2003 Gratulerer! Det høres absolutt ut som om du har tatt riktig avgjørelse. Bra at du dumpet ham, du fortjener absolutt så mye bedre! Singellivet er dessuten så absolutt å foretrekke framfor et ikke-fungerende forhold!!! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. mars 2003 #40 Del Skrevet 19. mars 2003 Singellivet er dessuten så absolutt å foretrekke framfor et ikke-fungerende forhold!!! Det kan JEG skrive under på også. Gratulerer, Madison. Det kreves mot og bein i nesa for å ta det valget du har tatt nå. Men du skal se at ting begynner å gå litt lettere om ikke så altfor lenge. Det viktigste er at du føler at du har gjort det som er riktig for DEG! Og det virker slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå